Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu-i o idee rea, asa poti face o constatare in privinta masurarii erorii CB de pe Logan!

    Comment


    • @dantis: nu uita ca demultiplicarea la 1.2 e mai buna decat la 1.4 si s-ar putea ca la roata, cele doua cupluri sa aibe valori mult mai apropiate, procentual, decat cuplul la arborele motor. trebuie avut in vedere intreg lantul cienmatic al transmisie cand iti dai cu parerea.
      in alta ordine de idei, cei cu alte motorizari decat 1.2, va rog sa va abtineti de la comparatii, ca nu aici e topicul de comparatii. atata timp cat si 1.4 si 1.6(in ambele variante, cu 8 sau 16 valve) scoate la 80-90km/h consum sub 5%, nu va inteleg ce tot va bagati in discutii...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • PCH, 1.4 facea suta in 13 secunde in datele oficiale Dacia, insa real, in toate testele, motorul 1.4MPI plecat cu scartaieli de pe loc si cu schimbatul treptelor la ~5500rm, face suta in 12 secunde (testat si de mine si sunt si atatea clipuri doveditoare pe youtube)!

        Scuze Seba, ai dreptate , e offtopic! Insa nu sunt de acord cu diferenta asa de mare la demultiplicare, pentru ca daca ar fi asa 1.2 ar scoate la sprint timpi apropiati cu cei obtinuti de 1.4 (vezi te rog threadul initiat de mine Logan 1.4 0-100 vs Logan 1.2 0-100, inchis din pacate de unul dintre moderatori), si inca un argument ca exemplu, diferenta de viteza la 3000 turatii intr-a V-a la cele 2 modele e destul de mica!
        Last edited by dantis; 22 August 2012, 23:47. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by PCH View Post
          1,4 nu facea suta in 13 secunde? ....chiar sunt curios cum consuma REAL 1,2- ul in Bucuresti!

          Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
          Variaza in functie de trafic. In unele saptamani libere am avut consum de 8 % in altele aproape de 10%. Depinde cat stai degeaba prin trafic cu aglomeratia.

          Comment


          • Deci intre 8 si 10...sub 8 nu scoate, nu?

            Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

            Comment


            • Am scos sub 8 in unele saptamani cand era liber Bucurestiul cu concediile.

              Comment


              • e destul de complicat sa dai un consum urban exact pt ca depinde foarte mult de conditiile de trafic, semafoare, drumuri in lucru si altele! poti sa ai si 7%, poti sa ai si 12%!

                Comment


                • in Sibiu in conditii de trafic de weekend am avut si 7%-7.2%, in conditii normale se cam duce la 8% si poate pana in 8.5%, cand e chiar naspa...mai rau inca nu am avut

                  Comment


                  • Originally posted by dantis View Post
                    Oftopic Nu, eu personal cred ca 1.4 MPI nu scoate acelasi consum ca 1.2 16v:
                    *cand ambele masini au doar soferul in ele, 1.2 16v clar consuma cu 0.5L% mai putin decat 1.4 MPI, dar sa nu uitam dezavantajul acestui consum mai mic = demarajul 0-100 al 1.2 16v cu ~ 2-3 secunde mai mult decat in cazul lui 1.4MPI; 15s(1.2 16v) / 12s(1.4MPI);

                    *cand ambele masini au 4 persoane + sofer + bagaj, 1.2 sigur consuma mai mult cu ~0.5L% decat 1.4, deoarece 1.2 se descurca mai greu "la caratul greutatilor" sau la urcare, pentru ca are un cuplu mic la turatie foarte mare (1.2 16V are 107nm/4250rm iar Logan 1.4MPI are 112nm/3000rm)
                    Iarasi vorbesti din cifre... ai vazut cumva real ? Toti prietenii mei cu 1.4 se plang ca le consuma mic. Cand vad la mine 6% mediu, iar ei tot in zona respectiva au 7-8% se simt prost . Eu am scos 5,1% cu traversarea Clujului si mergand prin tot orasul, stat la semafoare, destul de forjat la plecari.
                    @Colegu cu 1.6 16v: sunt gelos ca nu au avut 1.6 16v, deoarece si eu vroiam unul . Consuma mai putin ca 1.6 16v si la drum de concediu te asigur ca nu ramai ultimul din coloana si mergi lejer la 100km/h, 80, uneori 120/140km/h si scoti 5% mediu.

                    Originally posted by Seba View Post
                    @dantis: nu uita ca demultiplicarea la 1.2 e mai buna decat la 1.4 si s-ar putea ca la roata, cele doua cupluri sa aibe valori mult mai apropiate, procentual, decat cuplul la arborele motor. trebuie avut in vedere intreg lantul cienmatic al transmisie cand iti dai cu parerea.
                    in alta ordine de idei, cei cu alte motorizari decat 1.2, va rog sa va abtineti de la comparatii, ca nu aici e topicul de comparatii. atata timp cat si 1.4 si 1.6(in ambele variante, cu 8 sau 16 valve) scoate la 80-90km/h consum sub 5%, nu va inteleg ce tot va bagati in discutii...
                    Are un prieten 1.6 euro 5 cu 85cp, si ii consuma mult mai mult ca 1.2 16v cu acelasi stil de mers. Deci ?
                    Sa fiu sigur de ceea ce zici, mi-as lua 1.6 16v, dar inca nu am incredere in consumul lui.

                    Originally posted by dantis View Post
                    PCH, 1.4 facea suta in 13 secunde in datele oficiale Dacia, insa real, in toate testele, motorul 1.4MPI plecat cu scartaieli de pe loc si cu schimbatul treptelor la ~5500rm, face suta in 12 secunde (testat si de mine si sunt si atatea clipuri doveditoare pe youtube)!

                    Scuze Seba, ai dreptate , e offtopic! Insa nu sunt de acord cu diferenta asa de mare la demultiplicare, pentru ca daca ar fi asa 1.2 ar scoate la sprint timpi apropiati cu cei obtinuti de 1.4 (vezi te rog threadul initiat de mine Logan 1.4 0-100 vs Logan 1.2 0-100, inchis din pacate de unul dintre moderatori), si inca un argument ca exemplu, diferenta de viteza la 3000 turatii intr-a V-a la cele 2 modele e destul de mica!
                    Si ce insinuezi ? Ca ar fi mai rapid acuma ca 1.6 8V ?
                    Deci acuma vrei sa scoti 1,6s ca este mai rapid. LOL cata invidie exista intre MPI-stii astia cu 1.4mpei.
                    Regret ca am continuat sa intru in clubul posesorilor de Dacia. Auzi multe chestii aiurea care nu sunt reale. Era unu cu o dacie 1310 care se lauda ca facea Calibra, ca a ramas impresionat un posesor de 3.0TDI de Dacia lui... ca 1.4 prinde 200 forjat, deoarece lejer (tot lejer si la 13sec) ajunge la 163 sau cat are viteza maxima. Nu mai pot sa vad asemenea abureli. Credeam ca daca aveti o varsta totusi vorbiti realitatea.

                    Originally posted by dantis View Post
                    4-5% scot si eu cu 1.4MPI la viteza de 60-80km/h
                    La viteza aia eu scot 3,5-3,8%
                    Last edited by CSH; 23 August 2012, 11:17. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ahhahahahahahhahahahha.
                      Posesorii astia de Dacia, indiferent de motorizare, au tupeul sa contrazica pana si producatorul in privinta consumului.
                      Bat pana si consumul urban de la masinile hybride.

                      3 pagini citite la 1.2 16V, 1.4 si 1.6 16V m-au lamurit ca masina mea e defecta de totusi consuma multisor.

                      Comment


                      • sa consume putin,mai scoti un piston!
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • Pai unul mai am!

                          Comment


                          • Va informez..K si Low,,ca sunteti OFF topic lasati polizoarele in pace!

                            Comment


                            • Mai bine OFF decat SF-ist in ale consumului.

                              Comment


                              • Consumul extraurban declarat de producator este de 4,9%. Si daca eu cu a 5-a la viteaza mica imi arata pe CB (media) dupa ce am resetat-o de la Peco) 3,8% cu ce sunt vinovat ? Daca minte el, mint si eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google