Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bv andro_cd.

    Azi am resetat comp de bord la plecare spre servici si la venire acasa.
    dimineata, plecat dupa 1 min de incalzire, pe 5,7 km mi-a aratat 8%, cu un scurt popas pe drum.

    seara, in jur de 17.30, pe 4,1 km, facuti in graba oarecum, plecat fara sa incalzesc motorul si resetat din nou comp de bord, 7,7%.

    Se pare ca motoru mic chiar isi face treaba ... si se tine de cuvant in privinta consumului.

    Comment


    • Consum mai mic ca in specificatii :P

      Record nou in oras :
      6.2 % pe o distanta de 29, 4 km (alexandru-nicolina-bazar-cantemir-palat-petre andrei facut diminteata la 7.30, petre andrei - caremil pacurari si retur, facut la 17.20 , intors la 18.00, petre andrei-copou-alexandru la 19.20 )

      Dimineata am plecat la 20 sec dupa ce am pornit, iar celelalte plecari au fost facute fara sa astept deloc.

      Cine stie iasiul, stie ca la orele alea nu e tocmai liber prin oras, iar in masina au fost tot timpul 2 persoane.

      Stilul de condus e unul regulamentar, cu foarte multa frana de motor, o anticipare a traficului, si o accelerare lina.

      Sunt fff multumit de motor pana acum. E f economic pentru un benzinar si nu dezagamageste deloc nici in reprize scurte(ma refer in oras). Motorul se simte ca s-a mai lasat si merge altfel.

      Atasez si pozele!
      Attached Files

      Comment


      • Salut rhadoo_ds,

        Sunt din Suceava dar conduc in Iasi, spune-mi te rog de unde ai pus benzina, si de de care. E destul de greu de crezut consumul care ti-a iesit.
        Din poze vad o medie de ~25km/h, poi sa-mi zici cel mai mult in ce treapta ai mers si cu ce rpm?

        Comment


        • benzina am pus de la un petrom dintre tecuci si birlad, munteni parca, si am pus 95.
          In oras caut sa merg pe rute cat mai libere, indiferent de ora, si sa ajung cat mai repede in treapta a 4-a, unde merg in jur de 1700-2000 rpm.
          Cum am mai zis, folosesc foarte mult frana de motor, si incerc sa anticipez traficul din fata mea pentru a nu opri si stationa in intersectii.
          De asemenea, accelerarea e f lina, schimb f repede pana in a 3-a, iar din 3 in 4 schimb pe la 2250 rpm.
          Stiu ca multi vor spune ca merg subturat, si ca benzinarele sunt de turatie, dar eu nu sunt de aceeasi parere. Sunt de acord cu faptul ca am mers special la consum, si de aici si consumul mic, si ca nu toata lumea merge asa. Eu pt asta am luat motorul asta mic, si la asta ma asteptam de la el, dar nu ma asteptam chiar la consumul asta. Ideea e ca se poate.
          Am putin peste 1050 km total, rodajul l-am facut intr-o zi, si diferenta intre consum oras, pe aceleasi trasee la aceeasi ora, in rodaj si dupa este de cel putin 1%, in conditiile in care in rodaj era mai frig ca acum cam cu 4-6 grade.

          Comment


          • Nu te supara pe mine...dar la turatile respective consum ca al tau scoti si cu un 1.4...

            Acum am si eu o intrebare...la tine se incalzeste repede masina iarna? (adica se face repede cald inauntru) si cati litri de ulei intra in motor? 3 L ca la 1.4 ? sau 5 L ca la 1.6 16v ?
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • mumus, nu ma supar deloc. Nu sunt cu nimeni in competitie. Am vrut doar sa vad cat de economic se poate merge in oras, pt ca eu am luat masina in special pentru oras. E f adevarat ca la consumul masinii conteaza f mult si stilul de mers. Eu prefer sa merg economic si nu m-as supara daca toate masinile ar consuma la fel. Acum depinde de fiecare sofer, daca doreste sau nu sa mearga economic.

              Legat de incalzit iarna, eu nu prea am prins iarna ca am 10 zile de cand am ridicat masina, si cel mai frig a fost -5 grade intr-o dimineata. Nu am prins gerurile de -20 -25, cand probabil as fi stat cam 5 - 10 min inainte sa plec ca sa se incalzeasca motorul si sa pot dezaburi si geamurile, situatie in care consumul nu ar fi fost in nici un caz acelasi ca acum.

              In rest, cam dupa 2 km cel mult am 2 liniute la apa, si dupa inca alti 2 km am 4 liniute. Se incalzeste muuult mai repede ca la un passat 1,9 tdi de 131 cp din 2002 pe care l-am condus inaintea loganului.

              Legat de litri de ulei, am vazut parca pe undeva, dar nu mai stiu exact pe unde ca la:
              - 1,4 8v si 1,6 8v intra 3,3 litri ulei la schimb
              - 1,2 16v intra 4 litri ulei la schimb.

              M-am mirat, si de asta am si tinut minte, dar nu mai stiu exact unde am vazut.
              Last edited by rhadoo_ds; 19 March 2010, 10:00.

              Comment


              • Multam frumos de info..spor
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • @rhadoo_ds

                  Intradevar daca la 1700 rpm vrei sa accelerezi cu pedala la podea motorul ar face urat fiind subturat dar cum zici tu sa accelerezi usor e ok, merge si de la 1500 rpm. Am sa incerc si eu sa vad daca scot un consum mai bun.
                  Oricum tu daca ai mers cu ~2000 rpm in tr 4, aveai ~45 - 50km/h ceea ce inseamna ca ai prins un trafic excelent pentru ora respectiva.

                  Comment


                  • Am mers pe gara-canta-caremil, unde chiar daca nu e f liber, poti aprecia destul de usor urmatoarele miscari ale celorlati conducatori auto.

                    Legat de subturat si injectoare(cica s-ar strica daca mergi subturat[cand zic subturat ma refer sa merg pana in 1500, nu pe la 1700-2000]), cunosc caz concret de logan 1.4 mpi, taxi, cu peste 300.000km la bord, care nu a fost nevoit inca sa schimbe injectoarele cu care a venit masina. Si cred ca nu trebuie sa va zic ca s-a mers si cu a -5-a prin oras.

                    Cum zicea si Chip, daca nu calci deodata pedala la podea, nu se intampla nimic rau sa stai intre 1700 si 2500.

                    Chip, daca anticipezi traficul, folosesti cat mai mult frana de motor, si cat mai putin pe cea de picior, nu accelerezi brusc, o sa ai aceeasi surpriza ca si mine.

                    A, si inca ceva. Cand plec si vreau sa ajung undeva, e bine sa cunosti traseul, sa stii pe unde e mai liber, din timp. De exemplu, daca tre sa ajung la palat, dimineata intre 7.30 si 9.30, in nici un caz nu trec prin Pod Ros. Merg pe la Bazar, Cantemir, Splai, Ghibanescu, Palat. Merg cu 500 m in plus, dar ajung muuult mai repede, si nu stau in trafic aproape deloc.

                    Numai de bine!

                    Comment


                    • Asa e, este bine sa stii f bine traseul..
                      Eu inca nu cunosc iasi-ul asa bine, oricum eu evit podul ros si rondul de la fundatie pt ca nu-mi place deloc cum se circula acolo si nici nu-s expert la condusul prin oras.

                      Comment


                      • Mi-am luat si eu de 2 zile Logan cu motor de 1.2 iar pana acum am facut 95 km in oras (viteza de max 25-30 km/h) + 140 in afara orasului (pe un drum plin de gropi cu o viteza de aprox 60-65 km/h) si am consumul mediu de 7.2 ...........sunt f multumit

                        Comment


                        • Originally posted by no.23 View Post
                          Mi-am luat si eu de 2 zile Logan cu motor de 1.2 iar pana acum am facut 95 km in oras (viteza de max 25-30 km/h) + 140 in afara orasului (pe un drum plin de gropi cu o viteza de aprox 60-65 km/h) si am consumul mediu de 7.2 ...........sunt f multumit
                          Cei 95 km i-ai facut intr-o singura zi? Cred ca important de spus aici legat de consum si aici ii rog pe posesori, ce consum are masina cind pleci dimineata la serviciu aprox. 5-10 km (deci masina nu ajunge la regimul termic de functionare) si apoi te intorci seara (tot in acelasi regim termic). Sa inteleg ca daca motorul este mai mic se incalzeste mai repede decat 1.4 si atunci ajunge la regimul termic de functionare mai repede dacat 1.4? Multumesc

                          Comment


                          • Originally posted by calinber View Post
                            Cei 95 km i-ai facut intr-o singura zi? Cred ca important de spus aici legat de consum si aici ii rog pe posesori, ce consum are masina cind pleci dimineata la serviciu aprox. 5-10 km (deci masina nu ajunge la regimul termic de functionare) si apoi te intorci seara (tot in acelasi regim termic). Sa inteleg ca daca motorul este mai mic se incalzeste mai repede decat 1.4 si atunci ajunge la regimul termic de functionare mai repede dacat 1.4? Multumesc
                            Masina am luat-o intr-o dupa-amiaza, iar ziua urmatoare si ieri am umblat f. mult in oras, tot ieri dupa amiaza am fost in afara orasului.........nu stiu daca se incalzeste mai repede decat 1.4 in mers, dar pe loc se incalzeste mai greu - are relanti-ul mai mic cu aprox 500 rpm

                            Comment


                            • Originally posted by no.23 View Post
                              ........... - are relanti-ul mai mic cu aprox 500 rpm
                              Ralantiul la 1.4 este de 770rpm. La 1.2 e de 220rpm?

                              Comment


                              • Chiar e ciudat relantiul, daca ma uit al ac este exact la jumatea dintre 0 si 1000, sa inteleg ca e 500 rpm?
                                Are cineva niste date sa ne zica? Am auzit ca pe masinile renault relantiul e mai mare, cei de la dacia au pus relantiul mai jos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google