Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am Sandero 1.2 de 6 ani si mereu am fost tentat sa zic ca acest 1,2 nu are prea multe avantaje, nici macar consumul. Cu toate astea, de cateva luni i-am adus companie Sanderoului un Focus 2 1.6 benzina si de aici am inceput sa vad avantajele 1.2-ului in materie de consum. Vorbim de 2 motoare aspirate, aproximativ egale dpdv tehnologic si: Sandero merge mai mult in oras (daca se poate numi asa), distante scurte, dar uneori mai face si drumuri in conditii de autostrada, la viteze aproximativ legale (130-140km/h) si,pe ultimii 1005km am o medie de consum de 7.4 la viteza medie afisata de CB de 30.5km/h (km astia sunt facuti incepand cu 1 noiembrie). Pe cealalta parte, Focusul merge preponderent extraurban, tot autostrada, dar si putin oras, si cel mai mic consum mediu obtinut pana acum, calculat la pompa, a fost de 8,4 (nu am CB si nu mai retin alte date legate de acel consum, insa se mentine tot in jurul acelei valori pe cei ~2500km parcursi cu el, de ex cu 20l de benzina merg undeva la 240km).
    Generalizand putin ce am scris mai sus, as putea spune ca in aceleasi conditii de deplasare diferenta de consum este de aproximativ 1l/100km in favoarea Sanderoului, desi daca chiar s-ar respecta procentul urban-extraurban intre cele 2 masini, diferenta reala ar fi chiar mai insemnata in favoarea 1.2-ului.
    Cu toate acestea, prefer motorul mai potent din cele mentionate, cand vine vorba de iesit din oras/mers in regim de naveta, dar scopul acestui mesaj era de a sublinia faptul ca 1.2-ul este, totusi, un motor economic all-around.
    *Loganul si Sandero sunt similare atat ca masa (probabil Sandero e putin mai usor), cat si ca performante dinamice, iar Focusul conform hartiilor este sub 1200kg, deci destul de aproape de Logan/Sandero.
    **Presupun ca ambele masini din dotare corespund dpdv tehnic si mecanic cu starea in care le-a lasat producatorul: 1.2-ul avand 46000, iar Focusul 95000.
    Last edited by megyes raul; 24 December 2016, 02:30.

    Comment


    • Esti culmea.
      Unul e 1.2 alta e 1.6. E normal ca 1.2 sa conume mai putin.
      Dar diferenta de confort ? (performante, antifonare, stabilitate, etc) ? Oare nu merita acel litru in plus ?
      Compara tot cu 1.2.

      Noapte buna.

      Comment


      • in unele momente apreciez motorul asta iar in unele nu , daca pot zice asa , si inca regret ca nu am ales 1.6 16v ,ca aveam eu in cap ca consuma mult mai mult decat 1.2.. spre ex un mers constant pe valea oltului , valcea sibiu , dus intors si plimbat putin prin sibiu , consum 5.1( 2 persoane ) , , nu am depasit 90km\h si fara multe depasiri. Acelasi drum cu masina incarcata 6.5 (fara sa depasesc 100-110) .Iar acum iarna consum mediu , 60% urban 50% extraurban , consum 7.7( ce i drept mers mai agresiv )

        Comment


        • Am avut motorul la ralanti in dim. asta aprox 60 de minute si ieri cam tot in acel interval de timp.
          Consum ?? tineti-va bine!! 25l/100 de km si un range de doar 199 de km in conditiile in care rezervorul este full.

          Anu` trecut reusisem "performanta" de "doar" 18l/100 de km .

          Cam asta se intampla cand pornesti pe ger cumplit si nu rulezi cu masina.Am zis sa mai incarc putin bateria.
          Last edited by prometheus; 7 January 2017, 23:13.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Mda, vezi sa nu mai pornească la -21 grade C de marți dimineață. Teoretic ar trebui sa reziste bateria, am făcut un drum lunga la munte săptămâna trecută. Iarna aceasta o pot numi în sfârșit normala, fata de iernile anterioare.

            M-as bucura sa pice bateria, e în garanție încă 10 luni .
            Last edited by aris86; 7 January 2017, 23:35. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              Am avut motorul la ralanti in dim. asta aprox 60 de minute si ieri cam tot in acel interval de timp.

              Am zis sa mai incarc putin bateria.
              Vezi ca nu o incarci, cel mult ai dezgetat masina. (de-aia imi plac benzinarele, ajung la 4 linii destul de repede chiar si pe vreama asta, la ralani) Ca sa o incarci trebuie sa rulezi oarecum constant la 2000rpm (dupa unii 2500rpm). Dar, oricum, nici rau nu i-ai facut.

              Comment


              • Nu a stat 100% in tot acest timp numa la ralanti , am mai accelerat si eu pana in 2000 rpm , maine o sa incerc sa merg cu ea totusi mai multi km , cu toate ca pe jos e sticla in Braila la momentul actual.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Am avut motorul la ralanti in dim. asta aprox 60 de minute si ieri cam tot in acel interval de timp.
                  Consum ?? tineti-va bine!! 25l/100 de km.
                  Aia e "pe ceas". De consumat ai consumat 1litru sa zic. Nu mai stiu cat e consumul la "relantiu" dar cam asa, mai ales ca a fost foarte frig. Bateria se incarca si asa dar daca mai dai drumul si la dezaburire si la aeroterma e posibil sa n-o prea incarci. Cel mult sa ramana asa cum a fost daca nu cumva chiar sa se descarce (depinde si cum baga alternatorul). Daca n-ai absolut nici un consumator (nici radioul) pornit e posibil sa se incarce.
                  P.S. Mentionez ca asta am "descoperit" eu la 1.4, ca sa nu ma trezesc ca iar imi da Kojak vreo replica argumentata
                  Last edited by Fanez; 7 January 2017, 23:58.

                  Comment


                  • @prometheus, Săptămâna trecută am mers pe zăpadă la munte, fiind un pic de gheata pe sub ea, mi-a intrat ESP-ul de câteva ori sporadic la o viteza de 30-35 km/h. Ai grija cum faci drifturi prin oras.

                    Comment


                    • Originally posted by Fanez View Post
                      P.S. Mentionez ca asta am "descoperit" eu la 1.4, ca sa nu ma trezesc ca iar imi da Kojak vreo replica argumentata
                      Bah, ejti nebun! De obicei vorbesti in gol , dar in cazu' asta iti dau dreptate,
                      pe CB apar consumuri astronomice ptr. ca scade f. mult Vmed.
                      Consumu' la ralanti e calculat la ora.

                      Comment


                      • Originally posted by Kojak View Post
                        ...
                        Consumu' la ralanti e calculat la ora.
                        Chestia cu "descoperirea" mea se referea la incarcarea bateriei.
                        Chestia cu consumul am citit-o pe undeva.

                        Comment


                        • Originally posted by aris86 View Post
                          Ai grija cum faci drifturi prin oras.
                          Am trecut de varsta "pubertatii" , in general merg linistit cu masina , mai ales in perioada asta.

                          In realitate da , mi-a consumat 2.2 litri + ca facusem si o plimbare(ceva scurt cca. 10-15 km).
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Faci si tu un drum de bucale, tur-retur si gata ai incarcat full bateria.

                            Comment


                            • Mi-ar prinde bine o mini vacanta pe drum , acum cu viscolul asta
                              Tre sa-mi iau si vreo 3-4 bidoane de benzen la mine ca de consum pe masura.

                              Oricum un consum zic eu realist este undeva in jurul valorii de 9-10 l/100 urban , acum cu temperaturi sub -10 grade C.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Mai pune in plus, undeva la 12 l/100 km in oras.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google