Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de exemplu daca ar fi sa te tzii dupa un 1.6 16v cu un 1.2 16v pe distanta de minim 100km ai avea consum mai mare decat un 1.6 16v ( la un mers putin mai "sportiv")

    si daca e sa sari de 100 km/h e consumul fff mare .... e mai mik consumul pana in 80 km/h
    Last edited by mat; 7 June 2010, 20:50.
    http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

    Comment


    • Originally posted by mat View Post
      un motor mai mik consuma mai mult ca un motor mai mare ..... ma refer la cele pe benzina ... un motor mai mare pe benzina nu ii trebuie atatea ture ca sa traga bine pe cand la cel mik tre sa ii rupi fasu sa traga .... si totusi 1.2 pe logan ??? nu are forta 1.4 destula dapiai 1.2 ....

      de exemplu daca ar fi sa te tzii dupa un 1.6 16v cu un 1.2 16v pe distanta de minim 100km ai avea consum mai mare decat un 1.6 16v ( la un mers putin mai "sportiv")
      si daca e sa sari de 100 km/h e consumul fff mare .... e mai mik consumul pana in 80 km/h

      In primul rand s-a arhidiscutat problema puterii motorului (pun pariu ca nici macar nu ai pus piciorul intr-un 1.2) - este chiar mai sprinten decat 1.4 - spun asta in cunostiinta de cauza.

      In al 2-lea rand motoarele cu o capacitate cilindrica mare sunt intr-adevar mai economice fata de unele mai mici la o viteza de peste 140 - 150 km/h (nu stiu cati km poti face in Romania pe an la peste 150 km/h). Ce te face sa crezi ca o sa ai consumul mai mare la 1.2 daca te tii dupa un 1.6 (se merge la 160 pe autostrada ? ).....

      La 140 km/h consumul este undeva la 7-8 - asta depinzand de mai multi factori ca la orice masina.......(incarcatura, conditii atmosferice, presiune pneuri, etc.)

      p.s. vad ca ai un tractoras de 70, daca vrei iti demonstrez ca la orice drum (in afara de cele in rampa) eu, cu 1.2, te las undeva in spate si asta cu un consum de 1.5 - 2 l mai mare la % si fara sa menajam masinile
      Last edited by no.23; 7 June 2010, 22:06.

      Comment


      • mat eu nu cred ca i citi mai mult de o (1) pagina din acest forum si in al doilea rand nu cred ca ai condus vreun 1.2.
        M-as mira daca mai intri maine sa mai scrii ceva pe aici...

        Toti discutam.....mama ce tare e motorul ala....uau ....dar nu motorul e totul...think twice.
        Am vazut CB-ul unui 1.2 - mixtul 6.0 in regim de forja+ AC

        Comment


        • @no.23 .. la cat de suparat am fost tu ai reusit sa ma faci sa zambesc ) u cu 1.2 lasi in urma un dci ??? )

          @cristy10 ... ai dreptate nu am citit mai mult de o (1) pagina din acest forum .... dar am condus un 1.2 dar nu logan ci clio ... eu mi`am exprimat "opinia" ( motor mic , putere mica, si consum mare ...... si ma refer ca esti mai castigat si mai fericit daca iei un logan cu motor de 1.6 16 v )

          Nu am nimik cu motoarele de 1.2 eu mi`am exprimat parerea doar ...... nu vreau sa supar pe nimeni ....
          http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

          Comment


          • Originally posted by mat View Post
            @no.23 .. la cat de suparat am fost tu ai reusit sa ma faci sa zambesc ) u cu 1.2 lasi in urma un dci ??? )
            Da, te las undeva in decor, daca nu ma crezi (eu, care am testat performantle 1.2 impotriva dci 70 in trafic) - poti sa cauti pe site-ul dacia la performante si ai sa vezi scris negru pe alb

            http://www.dacia.ro/modele-si-pretur...e-tehnice.html

            Comment


            • 1.5 dCi 65 si 70CP la performante mananca bataie de la orice motor pe benzina, de la 1.4-1.6 8V la 1.2-1.6 16V.

              Cred ca si ala de 85CP o fura pe coaja de la 1.4 pe 402M sau e tot pe acolo.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • ma scuzati ca intervin dar ce treaba are performanta unui 1.2 16v fata de 1.5 dci ? este vorba de reprize in viata reala , nu timp 0-100 din fisa tehnica. sustin vehement din experienta ca 1.5dci este mult mai flexibil decat orice benzinar de 1.2 1.4 1.6 . si este normal sa fie asa.
                se merge pe ruta buzau-urziceni , bun. tiruri peste tiruri , si tirurile astea nu merg mai jos de 80km/h . cum faci o depasire cu 1.2? pai da cum zicea un coleg mai sus, cu pedala la podea , retrogradand intr-o treapta inferioara , rezulta un consum imens. repeti procedura de 30 de ori si la urma ai consum de 9% , care e nelamurirea? cum trage 1.5dci de la 80 (treapta a 4-a) pana la 110, ca sa depasesti fara emotii? pai ..excelent cu un consum foarte decent.
                nu vreau sa o dau in diesel vs benzina , am scris consumul scos de mine in masura in care aveam un program bine stabilit , cu un oras de respectat deci nu puteam sta sa pierd timpul in spatele coloanelor de tiruri.
                personal detin un mitsubishi colt 1.5 in care am investit ceva bani si la ultima masuratoare a scos 110cp la roti , estimati ~130 la motor. ei bine in acelasi regim de mers asemanator cazului de mai sus am scos un consum de 8% (alto101 benzina , deci mai jos as fi scos cu gaz de 95).
                nu conteaza atat de mult capacitatea cilindrica ci mai degraba turatia motorului,regimul lui de lucru , degeaba ai consum in carte de 5% extraurban dc nu vei merge mai mult de 10% din traseu constant .
                eu sunt incantat de acest motor 1.2 16v, consider ca este mult superior motoarele de pe seat/polo 1.2 (dar care au 3cilindri), are un zumzet foarte placut in ture, consuma foarte decent la mers normal , fara zmucituri si contra cronometru. taxe mai mici , tehnologie mai noua fata de 1.4 8v , probabil si o fiabilitate foarte buna cum de altfel ne-a obisnuit Dacia .
                eu vad targetul acestei motorizari pentru cineva care circula preponderent urban .
                p.s. ar fi excelent sa dispara si 1.6 8v si locul sa-i fie luat de 1.4 16v 98cp .

                dc am facut offtopic imi cer scuze anticipat,
                o zi buna

                Comment


                • Corect, la reprize gen 80-120 in TR4 dCi-ul se misca bine dar nu te retine nimic sa ii dai cu explozie de turometru TR3 si talpa .
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • atata vreme cat ai cai mai putini (1.2 vs dci85) poti sa arunci in aer si motorul si portbagajul si roata de rezerva, nu doar turometrul, ca tot degeaba...poti declansa si airbagurile, ala cu mai multi cai ti-o ia inainte.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      atata vreme cat ai cai mai putini (1.2 vs dci85) poti sa arunci in aer si motorul si portbagajul si roata de rezerva, nu doar turometrul, ca tot degeaba...poti declansa si airbagurile, ala cu mai multi cai ti-o ia inainte.
                      Discutia era referitoare la 1.2 vs dci 65-70

                      Comment


                      • Mai astept consumuri si de la cei care merg normal (adica schimba pe la 3000 rpm, viteza de croaziera 100-110)

                        Comment


                        • Ai citit tot threadul? :P

                          Comment


                          • Originally posted by mat View Post
                            de exemplu daca ar fi sa te tzii dupa un 1.6 16v cu un 1.2 16v pe distanta de minim 100km ai avea consum mai mare decat un 1.6 16v ( la un mers putin mai "sportiv")

                            si daca e sa sari de 100 km/h e consumul fff mare .... e mai mik consumul pana in 80 km/h
                            Dar cine a spus ca 1.2 trebuie sa se tina dupa 1.6 16V? Faci comparatii gresite.
                            Tu daca te tii dupa un Q7 diesel cat scoti? 12% ? de fapt nici nu te poti tine ca-l pierzi dupa 1 km.
                            Retine ca 1.2 e facut pentru oras, unde bate rau orice varianta dacia pe benzina.
                            Iar referitor la remarca benzinarul trebuie sa inghita mult pentru a se tine de diesel nu as fi asa sigur. Benzinarele consuma mult datorita socului. Daca faci un consum instantaneu la o "blana" benzina cu una motorina s-ar putea sa ai
                            surprize la cine e mai betiv. Poate nu ai observat ce scoate pe esapament dieselul la blana.
                            Si inca ceva: turatia mare nu inseamna neaparat acceleratie calcata, implicit consum mare.

                            Originally posted by Chip View Post
                            @Amigos

                            "1.Cand am luat masina producatorul spunea 7.4%. Intre timp au modificat datele
                            tehnice la consum."

                            Primul tau post se pare ca e pe la sfarsitul lui noiembrie anul trecut, nu cred ca ai luat masina mai devreme de octombrie, iar eu cand am luat masina in octombrie consumul afisat de producator era de 7.6.

                            Ori umbli cu cioara vopsita ori te-a pacalit dealer-ul (care nu e acelasi lucru cu producatorul)

                            Iar daca producatorul spune ca ia 7.6 trebuie sa fii naiv sa crezi ca vei avea tot timpul consum de 7.6.
                            Dar fata de ce era afisat in dreptul lui 1.4, eu am fost foarte incantat.

                            "Daca mi-as lua din nou masina sincer as prefera diesel pentru ca sunt peste 2 litri in plus la benzinar"

                            Eu sincer m-as fi documentat bine inainte si mi-as fi luat din prima diesel, nu fac experimente pe banii mei.
                            1.Comanda am facut-o pe 31 august (era ultima zi din oferta cu reducere 400 euro, asta a fost alt factor asupra unei decizii rapide), iar masina a iesit din fabrica pe 09 sept. M-am dus sa iau diesel sau stepway si m-am pricopsit cu 1.2 datorita vanzatoarei (dealer) care m-a impresionat ca e mai bine 1.2 decat diesel daca nu fac macar 20k km anual. Mi-a aratat ca reviziile sunt mai dese si mai scumpe la diesel, bla bla bla, fara sa realizez atunci ca diferenta era de fapt doar de vreun milion la revizie (mare sfaraiala), la impozit diferenta nu este deloc, iar la rca diferenta este doar de cateva sute de mii iar fata de 1.4 doar 40 mii vechi. Cat despre consumul de la acea data poate ma insel, insa parca imi amintesc ca am sesizat ulterior achizitionarii, modificari pe site-ul oficial dacia, dar am pus-o pe faptul ca venea frigul si oamenii nu scoteau consumul dat.
                            2.De documentat m-am documentat inainte. Am facut atunci calcul si iesea ca diferenta de bani data in plus la alimentarea cu benzina lunar se compensa exact cu diferenta la rata unui diesel. Deci mare lucru nici nu am castigat nici nu am pierdut, doar ca ma oftic acum cand trebuie sa bag de 2 mil benzina iar colegu cu diesel maxim 1.2 milioane. Sa mai spunem si ca masinile diesel isi pastreaza valoarea mai bine in timp fata de benzinare.
                            Last edited by amigos; 8 June 2010, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • amigos, inteleg ca-ti pare rau de alegerea facuta in comparatie cu un logan diesel....nu vb de sh
                              Pot sa te intreb ce masina ai avut inainte?
                              Colegul cu diesel e multumit? Cat il costa revizia? Cati km face pe an?

                              Comment


                              • Originally posted by Johnny1988On View Post
                                Mai astept consumuri si de la cei care merg normal (adica schimba pe la 3000 rpm, viteza de croaziera 100-110)
                                atunci cauta posturile mele... pe scurt... in oras in jur de 7, in afara in jur de 6
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google