If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@cristy10
revizia la diesel e scumpa la reprezentanta dar daca ai garaj si putzina pricepere o faci tu la bani de semintze... pe mine ma costa cam 2 - 2.5 mil cu tot cu filtre si ulei castrol .... toate piese nemtzesti...
Nu am resetat CB de la ultima afisare pe forum si am continuat sa merg numai in oras in zonele:
- mircea - copou la 7.40 dim si la 14.30 amiaza
- mircea - h europa la 8.40 si 17.30
- mircea - iulius prin PodRos la 16.00
- iulius - Felicia - mircea la 17
- alte deplasari de care nu imi amintesc ... toate in oras oricum si intre 8.30 si 18.50
Astfel in 87.7 km in oras am consumat 5.6 litri Petrom95(consum mediu de 6.4 l/100 km) cu o viteza medie de 19 km/h. S-a stat si in coloana, si la semafor, urcat copou de 2 ori (odata prin sararie) si mers pe liber si in bagat in viteza in coborari acolo unde s-a putut.
amigos, inteleg ca-ti pare rau de alegerea facuta in comparatie cu un logan diesel....nu vb de sh
Pot sa te intreb ce masina ai avut inainte?
Colegul cu diesel e multumit? Cat il costa revizia? Cati km face pe an?
Nu sunt suparat, doar ma oftic cateodata, desi matematic pina la vreo 50k km nu dau mai mult decat daca as fi luat diesel.
Inainte am avut 1310 cu gpl si eram f multumit, imi lua 10% gpl urban si 8% drum lung, deci cam echivalentul la 6% benzina urban.
Colegul a avut doar 1 an revizie obligatorie, apoi si-a schimbat singur uleiul si filtrele anual desi merge doar 10k km/an. Pune doar castrol si este f multumit. Consuma maxim 6% urban fie vara fie iarna. E trecut de 40k km si nu a schimbat macar 1 bucsa.
Te asigur ca esti mult mai in avantaj cu 1.2 . De ex azi m-am plimbat cu un dci 70 care avea 50k si avea un consum mediu pe CB de 5.5 - masina a fost folosita 70% din km in afara localitatii, iar eu la 1.2 am 6.5 mediu folosit 70% in localitate - de aici tragi si tu concluziile.
Din pct de vedere al comportamentului pot sa spun ca dci este f. zgomotoasa atunci cand ii dai talpa (m-am mai plimbat cu dci, dar fara sa ii dau talpa), pe cand 1.2 nici la 4.500 rpm nu se aude in halu ala, intr-adevar in rampa se cunoaste tractorul - urci cu ce treapta nimeresti, dar la max speed se blocheaza acul la 160 , la 1.2 am urcat peste lejer.
La 1600 de euro in plus dci fata de 1.2 si taxa cu inca 400 de euro mai mult => din start 2000 de euro, unde mai pui consumul mixt decat cu 1.5-2 l mai mare la 1.2 si reviziile mai dese si scumpe la diesel (sa nu faci prostia cat timp masina e in garantie sa umbli tu la ea sa ii pierzi garantia - am destule cunostinte care in timpul garantiei li s-au defectat piese destul de scumpe care au fost inlocuite pe garantie - altfel scoti bani din buzunar pt. piese si manopera) poti sa faci tu calculele sa vezi in cat timp ieseai in avantaj cu diesel-ul.
Concluzia este ca pe criza asta 1.2 este alegerea cea buna
Am ajuns la 165-170 si mai mergea (urca incet in ture - era si cam vant), dar nu am fortat-o ca nu terminasem complet rodajul (probabil acum s-a mai lasat motorul) - promit ca o sa va spun cu prima ocazie pe A1.....
Ok, cred ca am putea deschide si pt 1.2 ''Viteza max 1.2 16V'' si primul post sa fie al tau, pt ca e edificator, prevesteste ceva )
Cred ca ar putea ajunge daca e drum mult (sa nu se termine tarlaua ca la 1.4) si la 190.
Salut.
Am facut azi un drum mai lung pe hartoapele pardon drumurile patriei.
Mai avem facuti peste 100 km in oras si in final am observat ca am facut 636 km.
La drum am folosit maxim 130 si multe coloane si un drum de tara de toata frumusetea.
Inca mai am benzina.....din calculul rapid dupa 2 beri ,reiese un mixt de 6.5%. Mixt realizat si cu 4-4500 ture ocazional.
Probabil maine cand voi face plinul, voi constata realitatea care nu poate sa difere cu mult....
Precizez ca am o Solenza.
In conditiile date totusi stau si ma gandesc daca 1.2 ar fi facut fata solicitarilor mele....hmmmmm. Totusi in solenza ma cam doare spatele la drum lung....
ete piticania, la 75 de cai la 160 sa mai ai pedala si io la 110cai ma cac pe mine de la 160 la 185. fir-al a dracu' de tarla, niciodata nu e destul de lunga pt astia care mai au pedala dar din pacate motorul nu mai are smaga...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Masina e in rodaj momentan. Am maxim 350 km facuti. Consumul urban se situeaza in jurul valorii de 6,8-6,9-7% (2 persoane in masina).
Consumul extraurban a fost tot 6,8%. Practic la plecarea din Bucuresti era 12% si a coborit pina la 6,8%.
Sint curios cit va ajunge dupa cei 1000 km perioada rodajului.
taticu, rodajul nu inseamna numai 1000 de km, cei de la uzina zic ca in primii 3000 de km parcursi sa nu treci de 3000-3500 rpm si 130kmh, dar efectiv rodajul se face cam la 10.000km. Ai sa vezi diferenta dupa 10.000-15.000 km , iar adevarata forta a motorului o vezi dupa 20.000. Eu am cu a mea aproape 60.000 km. Cat priveste consumul sa nu te sperii ca in primii 10.000-15.000km consuma mai mult apoi cand motorul se "lasa" o sa iti consume mai putin. Daca vrei sa vezi consumul real al masinii tale resetezi computerul de bord la fiecare test, adica pt urban separat si pt extraurban separat. La extrurban iti recomand o viteza de deplasare de 80-100 kmh cu un regim de turatie de 2500 rpm la schimbarea treptelor
Am facut azi un drum pana la Pitesti (240 km dus-intors) - 2 persoane in masina mers regulamentar (60 localitate, 85-90 in afara) cu mici sprinturi pana la 140-150 si am avut un consum de 4.2...........consum care zic eu ca este mai mult decat decent
o sa zica lumea ca batea vantul din spate tot drumu sau ca nu iti indica tie corect kilometraju :P
Eu am scos pe 300 km aproape (Iasi-Barlad-lana-Barlad-Iasi) cu AC pornit tot drumu, la dus 2 pers si sprinturi rare pana in 4500 pe 2 si 3 iar la intors tot cu AC non stop, 3 pers si mers regulamentar un consum de 5.1 % (se simte AC-ul, chiar daca am folosit benzina 99-95 in raport egal).
Eu zic ca am demonstrat pana acum ca motorasu e destul de economic si isi duce sarcinile cu brio la final (nu vorbim de liniute, timpi pe viteze sau depasiri la mustata, sunt oameni pe care nu ii intereseaza asta asa tare).
Ramane sa vedem fiabilitatea.(desi sunt convins ca nu o sa o dea in bara, avand in vedere evolutia de pe clio).
Intr-adevar, a batut tot drumul vantul dar era vant lateral, insa consumul este corect. Acum depinde f. mult de stilul de condus - daca accelarezi brusc si la scurta vreme franezi puternic, consumul va creste dramatic, deoarece toata benzina consumata de motor (si nu putina) sa accelareze masina este irosita, se pierde energia cinetica a masinii, in caz contrar, la accelarari lente si mentinut viteza constant cat mai multa vreme, consumul va scade.
Pot sa iti confim faptul ca daca apaesi pedala, motorul nu te lasa balta la nici o depasire - atat tot sa fie in treapta potrivita ( nu faci depasire de la 70 in a 5-a).
Cat despre fiabilitate - acest motor rezista cu brio pe Twingo si Clio si posesorii ii acorda numai laude............sper sa fie cel putin la fel de bun si pe Logan
@barosanu_mol: ia mai citeste matale o data cartea aia de utilizare a masinii si explica-ne din nou cum e cu rodajul ala in 3000km... sau 10000km...asta e din intelepciunea mecanicilor de dacia 1300?
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment