Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    plinul poate fi de mai multe feluri...daca ai rezervorul gol si bagi pe pistolul...ai sa vezi ca se blocheaza la 40 de l in loc de 50...dupa mine..plinul plin e cand ramane motorina pana ..pe..buza...desi nu e indicat.ex...in logan am bagat 60 de litri si mai aveam cel putin 5 litri in rezervor.dar am stat 15 min la pompa..ca sa fiu sigur ca am bagat maxim posibil.

    Comment


    • #32
      Si pana la urma cat consuma unudoishaishpevalve asta?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #33
        Al meu, dupa 220km, are consumul mediu de 10.2%. L-am ridicat la ora 11 de la dealer cu un consum de 56L/%, semn ca i-au dat in gusa rau de tot pana l-au livrat. N-am resetat CB-ul, dar i-am facut plinul (@vitriol. PANA IN BUZA!) si am plecat la plimbare. Masina am luat-o pentru fi-miu. El si-ar fi dorit un 1.6 16v, dar, are permis de 2 saptamani, asa ca, pana va invata sa conduca cu adevarat o masina, trebe sa invete sa conduca pe cea mai slaba motorizare de la Dacia (mi-as dori sa ma-ngroape el pe mine, nu eu pe el!), si daca imi confirma ca e bun sofer, atunci... sa-si cumpere alta masina.

        Comment


        • #34
          Masina am luat-o pentru fi-miu. El si-ar fi dorit un 1.6 16v, dar, are permis de 2 saptamani, asa ca, pana va invata sa conduca cu adevarat o masina, trebe sa invete sa conduca pe cea mai slaba motorizare de la Dacia (mi-as dori sa ma-ngroape el pe mine, nu eu pe el!), si daca imi confirma ca e bun sofer, atunci... sa-si cumpere alta masina.[/QUOTE]

          foarte interesant..., cita intelepciune ! E in stransa legatura cu consumul 1.2 16v.

          Comment


          • #35
            "consum de 56L/%" oare daca masina sta la dealer 2 ore cu motorul pornit pe loc si apoi face 1 km cu ea? ce consum ar arata computerul de bord? CB-ul tine cont de benzina consumata fara sa faci km?

            Eu cred ca e foarte greu de masurat consumul. Si cel mai bine e sa te uiti pe indicator la orizontal ca iti afiseaza in L (meniul secret). Si poti avea o eroare maxim de 1L in loc de 5 - 10 cat poti avea la metoda plin - plin. Iar CB-ul nu stiu cum functioneaza deci nu ma bazez pe el.

            Comment


            • #36
              Salut

              Revin si eu cu consumul meu de rodaj.
              AM facut astazi 266km (acum sint 666,5km in total). La plecarea din Bucuresti am resetata atit nr. de km temporar cit si consumul mediu. Am ajuns la o medie de 5,4% consum mediu -oras + afara. Media vitezei cu care am mers a fost undeva la 53 de km/h. In oras am mers in jur de 40-50km/h iar afara cu 90 km/h. Am facut si o comparatie de viteza intre GPS si vitezometrul masinii. Masina arata cu aprox. 5 km/h mai mult pina la viteza de 90km/h la care am ajuns eu.

              Mie mi-a povestit un taximetrist cum se facea consumul: umplea ochi rezervorul pina se vedea benzina in rezervor, mergea 100km apoi facea plinul iar pina sus. Litri bagati erau consumul exact.

              Disputa asta intre al meu consuma mai putin ca al tau consuma prea mult nu cred ca isi are rostul. Fiecare are un anumit stil de a conduce masina. Nu cred ca 2 oameni diferiti vor consuma la fel niciodata chiar cu aceeasi masina.
              Daca unul dintre ei merge cu 50km/h in oras, nu tureaza peste masura si altul baga biciorul in ea intre 2 semafoare si opreste la limita sigur diferenta va fi imensa.

              Personal am avut 2 tipuri de consum cu aceeasi masina. Unul mai sportiv in care nu foloseam des ambreajul, si in care la curbe frinam fara a scoate din viteza si fara ambreiaj si altul in care foloseam ambreiajul cind frinam. Diferenta era de cel putin 1 litru %, daca nu mai mult.
              Last edited by andrei_nsts; 17 January 2010, 23:33. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                off-topic: in cartea 1.4, 1.6 si 1.6_16v, scrie ca ecu injectie "considera" frana de motor, functionarea motorului in regim de turatie peste 1500rpm si pedala de gaz in pozitie de rapos. ce faceti voi, tr5 cu 1000rpm, e orice, numai frana de motor nu, daca e sa extrapolam si la 1.2_16v acelasi comportament al ecu injectie. si nu vad nici un motiv real pt care sa n-o facem. tot ecu siemens sirius 3132 cred ca are, chiar si alte ecu-uri la fel functioneaza pe vw, renault, audi, skoda, citroen, opel, etc.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Deci daca scad sub 1500 rpm nu prea mai fac economie la combustibil chiar si la vale?
                  Apropo de ECU de injectie, la mine e Continental (Siemens VDO a fost cumparat de Continental in 2008 parca). Sa fie oare ceva schimbari la computerul de injectie?

                  Comment


                  • #39
                    da, schimbarile sunt la nivelul siglei de pe carcasa. proiectul sirius a fost si inca se deruleaza la biroul de dezvoltare vdo si fabrica vdo din timisoara...din cate stiu, nu sunt nu stiu ce minuni tehnologice. conti a cumparat divizia de engine management, pt ca ei nu aveau asa ceva. m-as mira sa vina cu idei noi, din moment ce nu stiau cu ce se mananca, pana anul trecut.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      off-topic: Seba ,sunt exact aceleasi microcontroller-e doar ca au modificat denumirea :P (informatia o am din interior).

                      S.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #41
                        da, tot sab c16x se cheama, dar scrie infineon pe ele acum (inainte, prin 2004-2005 erau siemens, dar acelasi microcontroller). sau si asta e schimbata, scrie continental acum?
                        in fine, hai sa revenim la consumul 1.2_16v
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          Motorul D4F (sau oricare altul) luat de la renault vine cu acelasi ECU de injectie care este pe renault sau inginerii nostri pun pe logan alt ECU de injectie cu alte reglaje, alt soft?

                          Comment


                          • #43
                            Eu stiu ca e exact acelasi soft (care da 75 cp).
                            Interesant sa vedem un soft mai bun (ca la restu).
                            La 1.6 16V din cate am vazut, diferenta de soft nu prea se simte (ca la 1.4 sau 1.6) , poate fi valabil acelasi lucru si la 1.2?

                            Comment


                            • #44
                              Va pe toti

                              Azi am mers in jur de 25 de km prin Bucuresti (viteza max. 40km/h probabil).
                              Deja a inceput sa fie destul de ok consumul mediu. 6,8% a fost cel mai mic atins.

                              Am deja aproape 700 de km. Sint curios cum va fi dupa 1000 de km.

                              Comment


                              • #45
                                Cea mai simpla metoda de a afla consumul: regula de trei simpla. Fara Calculator fara erori.
                                PS: Tebuie sa stii putina matematica!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google