Eu pe 9 oct 2009 l-am luat
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
@no23: am vazut aceleasi "indicative" de 1.2 pe un mcv dci85. zi-i la mandru posesor de tractor ca-n loc de 200Nm are doar 100Nm, ca ti se suie pe freza ca-l jignestiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Originally posted by no.23 View PostE simplu sa iti dai seama daca un logan e de 1.2 (daca nu are motorizarea trecuta sau daca nu ridici capota):
-din spate - daca nu are trecut dci pe portbagaj si are sticker eco2 pe luneta
-din lateral - daca are aparatorile in fata rotilor din spate
-din fata - daca are prelungirea la spoiler (fustita)
am vazut si 1.4 fara motorizare trecuta pe portbagaj
si sa revenim la consum, pe 80 de km din care 15 in oras, cu 5 persoane in masina si portbagaj full..6,2% (masina are in total 600km,spunea cineva ca rodajul motorului il fac in fabrica pe banc...dar una e sa fugi lejer si alta e sa fugi cu un rucsac plin in spate. conteaza si la cati km e masina)
recunosc ca in conditiile astea masina mergea mai greoi, nu mai era asa agera
Comment
-
Putin sub 300 km inregistrati la bord. Consum mediu afisat de CB 6,1l. Personal ma declar multumit ( parcurs cca. 200 km. extraurban ) pentru un benzinar aspirat de 75 CP. Ca si comparatie cam acelasi consum i-l am pe cealalta masina dar care este diesel si are si 1,3 tone.Last edited by lepetir; 23 June 2010, 07:31.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
Tipic romanesc frate si ne mai intrebam de ce nu progresam si noi ca natie. Pe un topic de consum s-a discutat despre diferentele dintre 1.2mpi si 1.5dci (pt aia cu 1.2 care visau ca se tin dupa un diesel sa se trezeasca si sa conduca macar dci-ul de 70cp), despre 1.2 vs 1.6 (ce legatura are numai dumnezeu stie - poate ca au tot 16v) si despre orice "nimic" mai putin despre ce trebuia discutat. Apoi putinele raspunsuri la subiect sunt de domeniul filmelor: SF (@no. 23 consuma 4.2), comedie (era cineva ca dadea consumul mediu minim - cum mai vine si asta nu stiu, consumul mediu e mediu), drama (@ovidiu parca il chema care a vandut masina deoarece ii consuma exagerat, mai mult decat 1.4), horror (@octavian care zici ca s-a otravit cu solutie de parbriz de 1.2, asa de inversunat e) si nu in ultimul rand thriller (@rhadoo_ds care schimba la 2000rpm si ruleaza pe la 1700rpm spunand ca nu merge subturat si ca masina nu tremura).
P.S.: Impresia generala este ca 1.2-ul consuma aproape la fel ca 1.4 (ceea ce ma enerveaza la culme deoarece speram ca motorul asta sa faca mai mult). O sa urmaresc acest topic si sper ca intre timp sa ajung sa fac si eu un drive test cu motorizarea asta.
P.S.: Dacia da 4.9 extraurban si cu siguranta este un consum dat facut in "laborator" sau in cel mai rau caz cu versiunea cheala (mai usoara, cu mai putin consumatori - fara servo, ac). Cum ajung unii la consum de 4.2 (sau 4.5 sau chiar 4.9) in conditiile in care au si varianta Laureate (mai grea), plus pasageri, plus AC eu nu stiu. Daca pun deoparte reaua credinta nu pot decat sa dau vina pe o "folosire" incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.Last edited by catalinux; 24 June 2010, 08:46.sigpic
Comment
-
Pai sunt 2 situatii majore:
1. Motorul nu e folosit in parametrii normali si e logic sa consume mai putin (mers subturat)
2. Consumul ala mediu e luat doar pe o portiune de drum anume si in anumite conditii (grad de inclinatie, vant din pupa, resetat CB la o anume viteza apoi mers asa usurel, etc)In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by catalinux View PostTipic romanesc frate si ne mai intrebam de ce nu progresam si noi ca natie. Pe un topic de consum s-a discutat despre diferentele dintre 1.2mpi si 1.5dci (pt aia cu 1.2 care visau ca se tin dupa un diesel sa se trezeasca si sa conduca macar dci-ul de 70cp), despre 1.2 vs 1.6 (ce legatura are numai dumnezeu stie - poate ca au tot 16v) si despre orice "nimic" mai putin despre ce trebuia discutat. Apoi putinele raspunsuri la subiect sunt de domeniul filmelor: SF (@no. 23 consuma 4.2), comedie (era cineva ca dadea consumul mediu minim - cum mai vine si asta nu stiu, consumul mediu e mediu), drama (@ovidiu parca il chema care a vandut masina deoarece ii consuma exagerat, mai mult decat 1.4), horror (@octavian care zici ca s-a otravit cu solutie de parbriz de 1.2, asa de inversunat e) si nu in ultimul rand thriller (@rhadoo_ds care schimba la 2000rpm si ruleaza pe la 1700rpm spunand ca nu merge subturat si ca masina nu tremura).
P.S.: Impresia generala este ca 1.2-ul consuma aproape la fel ca 1.4 (ceea ce ma enerveaza la culme deoarece speram ca motorul asta sa faca mai mult). O sa urmaresc acest topic si sper ca intre timp sa ajung sa fac si eu un drive test cu motorizarea asta.
P.S.: Dacia da 4.9 extraurban si cu siguranta este un consum dat facut in "laborator" sau in cel mai rau caz cu versiunea cheala (mai usoara, cu mai putin consumatori - fara servo, ac). Cum ajung unii la consum de 4.2 (sau 4.5 sau chiar 4.9) in conditiile in care au si varianta Laureate (mai grea), plus pasageri, plus AC eu nu stiu. Daca pun deoparte reaua credinta nu pot decat sa dau vina pe o "folosire" incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.
Faza ca nu iti ies tie consumuri mici probabil se datoreaza stilului tau de condus. NU ai sa vezi in veci consum sub 6 extraurban la 1.4 daca tu stii sa schimbi la 4000 sa nu mergi subturat si mergi cu viteze peste limita legala. Sunt sigur ca daca as conduce si un 1.4 cu CB tot consum mic as scoate.
Chiar ai fost simpatic cu "... 'folosire' incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.". Probabil te gandesti ca soferii de 1.2 nu stiu sa reseteze CB inainte de a pleca cu masina de pe loc si il reseteaza doar in mers si eventual in vale. Matematica deficitara a fost cireasa de pe tort . Eu am postat toate datele oferite de CB. M-ai vazut pe mine calculand vreo ceva si sa imi dea cu virgula???
Parerea mea e ca aceste discutii nu sunt deloc constructive. Pai iti iei masina pe benzina, schimbi numai in cuplu sa nu mergi subturat si depasesti viteza maxima admisa, ca sa nu mai vorbim cum ajungi la viteza aia, si la urma te oftici de aia care merg regulamentar, accelereaza finut si scot consum mic, ca dau date SF .... (daca citesti threadul cu consum de 1.4 ai sa vezi ca si mumus a scos consum mic in brasov, si a spus si de ce)
Consumul mic, si mai ales in oras, il scoti daca cunosti traficul in zone, sa nu te duci sa astepti la semafor 10 minute cand poti ocoli prin alta parte, sa anticipezi traficul dinaintea ta si sa folosesti frana de picior cat mai putin (se poate frana ori prin frana de motor, ori se lasa masina sa curga, in special cand te apropii de rosu la semafor). Eu cand ma intorc de la munca din 3,5 km merg pe liber sau in frana de motor in jur de 1 km si nu fac mai mult de 10 min, chit ca plec din zona hotel Europa si ajung in Mircea (cine e din Iasi stie ca nu e traseu de centura, in special la 17.30 - 18.00). Ultima data cand am plecat de la munca am resetat CB inainte sa plec din parcare si in fata blocului aveam 5.4 % (da, motor de 1.2 benzina, in oras).
Daca se continua in felul asta, atunci eu ma retrag de la postat (si asa nu aveam activitate :P ) si va las sa va comparati consumurile.
A, si am uitat sa zic. Ai vorbit cu vreun taximetrist cu logan de 1.4 care sa aiba peste 200.000 km in oras si sa iti spuna ca de la mers subturat a schimbat vreo ceva la motor? Cunosc cazuri in care s-a mers mult cu a 5-a in oras la 45-55 km/h si masina are peste 200.000 km si nu a schimbat nimic in afara de consumabile (a se citi ca si ambreiaju e consumabil la taxiuri :P).Last edited by rhadoo_ds; 24 June 2010, 09:36.
Comment
-
Vezi? Aici e o problema de comunicare: daca nu mergi subturat asta nu inseamna ca ai masina de liniute sau trebuie musai sa schimbi in zona rosie. Ia cauta sa vezi ce spun cei in mai mare masura, despre un stil de condus suplu. Nu cred ca exista vre-un constructor care sa recomande schimbul sub (max) 2500 RPM, mai ales la un diesel, de benzinar nici nu mai zic.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment