Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu pe 9 oct 2009 l-am luat

    Comment


    • 8 martie 2010 daca tot se face recensamantul :P

      Comment


      • 16 martie 2010 - vad ca e cel mai tanar

        Comment


        • @no23: am vazut aceleasi "indicative" de 1.2 pe un mcv dci85. zi-i la mandru posesor de tractor ca-n loc de 200Nm are doar 100Nm, ca ti se suie pe freza ca-l jignesti
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Da, scrie eco2 si pe dci dar in dreptul motorizaii scrie 'dci' - la benzinare nu mai scrie nimic - deci, daca scrie eco2 fara nimic la motorizare e 1.2 100%, altfel daca scrie 'dci' simplu + eco2 e de 70 si de 85 daca e i-ul rosu
            Last edited by Seba; 22 June 2010, 11:00.

            Comment


            • Originally posted by no.23 View Post
              E simplu sa iti dai seama daca un logan e de 1.2 (daca nu are motorizarea trecuta sau daca nu ridici capota):
              -din spate - daca nu are trecut dci pe portbagaj si are sticker eco2 pe luneta
              -din lateral - daca are aparatorile in fata rotilor din spate
              -din fata - daca are prelungirea la spoiler (fustita)
              dci (disel comonrail injection..cred)e disel si nu e 1,2 disel
              am vazut si 1.4 fara motorizare trecuta pe portbagaj

              si sa revenim la consum, pe 80 de km din care 15 in oras, cu 5 persoane in masina si portbagaj full..6,2% (masina are in total 600km,spunea cineva ca rodajul motorului il fac in fabrica pe banc...dar una e sa fugi lejer si alta e sa fugi cu un rucsac plin in spate. conteaza si la cati km e masina)
              recunosc ca in conditiile astea masina mergea mai greoi, nu mai era asa agera

              Comment


              • Nu ai priceput - decat pe diesel si pe motorizarea de 1.2 (benzina) exista sticker-ul 'eco2' , insa la diesel scrie pe portbagaj 'dci' , pe cand la 1.2 nu mai scie nimic

                Stiu ca sunt off-topic, insa am vrut sa lamuresc problema

                Comment


                • Primii 69 km. parcursi din care cca.50 extraurban, consum afisat 5,4 l/100km. Nu s-a depasit vit. de 100km/h, 3 pers. in masina.
                  Actual posesor de 1,2 16V

                  Comment


                  • Putin sub 300 km inregistrati la bord. Consum mediu afisat de CB 6,1l. Personal ma declar multumit ( parcurs cca. 200 km. extraurban ) pentru un benzinar aspirat de 75 CP. Ca si comparatie cam acelasi consum i-l am pe cealalta masina dar care este diesel si are si 1,3 tone.
                    Last edited by lepetir; 23 June 2010, 07:31.
                    Actual posesor de 1,2 16V

                    Comment


                    • Tipic romanesc frate si ne mai intrebam de ce nu progresam si noi ca natie. Pe un topic de consum s-a discutat despre diferentele dintre 1.2mpi si 1.5dci (pt aia cu 1.2 care visau ca se tin dupa un diesel sa se trezeasca si sa conduca macar dci-ul de 70cp), despre 1.2 vs 1.6 (ce legatura are numai dumnezeu stie - poate ca au tot 16v) si despre orice "nimic" mai putin despre ce trebuia discutat. Apoi putinele raspunsuri la subiect sunt de domeniul filmelor: SF (@no. 23 consuma 4.2), comedie (era cineva ca dadea consumul mediu minim - cum mai vine si asta nu stiu, consumul mediu e mediu), drama (@ovidiu parca il chema care a vandut masina deoarece ii consuma exagerat, mai mult decat 1.4), horror (@octavian care zici ca s-a otravit cu solutie de parbriz de 1.2, asa de inversunat e) si nu in ultimul rand thriller (@rhadoo_ds care schimba la 2000rpm si ruleaza pe la 1700rpm spunand ca nu merge subturat si ca masina nu tremura).

                      P.S.: Impresia generala este ca 1.2-ul consuma aproape la fel ca 1.4 (ceea ce ma enerveaza la culme deoarece speram ca motorul asta sa faca mai mult). O sa urmaresc acest topic si sper ca intre timp sa ajung sa fac si eu un drive test cu motorizarea asta.

                      P.S.: Dacia da 4.9 extraurban si cu siguranta este un consum dat facut in "laborator" sau in cel mai rau caz cu versiunea cheala (mai usoara, cu mai putin consumatori - fara servo, ac). Cum ajung unii la consum de 4.2 (sau 4.5 sau chiar 4.9) in conditiile in care au si varianta Laureate (mai grea), plus pasageri, plus AC eu nu stiu. Daca pun deoparte reaua credinta nu pot decat sa dau vina pe o "folosire" incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.
                      Last edited by catalinux; 24 June 2010, 08:46.
                      sigpic

                      Comment


                      • Pai sunt 2 situatii majore:

                        1. Motorul nu e folosit in parametrii normali si e logic sa consume mai putin (mers subturat)

                        2. Consumul ala mediu e luat doar pe o portiune de drum anume si in anumite conditii (grad de inclinatie, vant din pupa, resetat CB la o anume viteza apoi mers asa usurel, etc)
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Originally posted by catalinux View Post
                          Tipic romanesc frate si ne mai intrebam de ce nu progresam si noi ca natie. Pe un topic de consum s-a discutat despre diferentele dintre 1.2mpi si 1.5dci (pt aia cu 1.2 care visau ca se tin dupa un diesel sa se trezeasca si sa conduca macar dci-ul de 70cp), despre 1.2 vs 1.6 (ce legatura are numai dumnezeu stie - poate ca au tot 16v) si despre orice "nimic" mai putin despre ce trebuia discutat. Apoi putinele raspunsuri la subiect sunt de domeniul filmelor: SF (@no. 23 consuma 4.2), comedie (era cineva ca dadea consumul mediu minim - cum mai vine si asta nu stiu, consumul mediu e mediu), drama (@ovidiu parca il chema care a vandut masina deoarece ii consuma exagerat, mai mult decat 1.4), horror (@octavian care zici ca s-a otravit cu solutie de parbriz de 1.2, asa de inversunat e) si nu in ultimul rand thriller (@rhadoo_ds care schimba la 2000rpm si ruleaza pe la 1700rpm spunand ca nu merge subturat si ca masina nu tremura).

                          P.S.: Impresia generala este ca 1.2-ul consuma aproape la fel ca 1.4 (ceea ce ma enerveaza la culme deoarece speram ca motorul asta sa faca mai mult). O sa urmaresc acest topic si sper ca intre timp sa ajung sa fac si eu un drive test cu motorizarea asta.

                          P.S.: Dacia da 4.9 extraurban si cu siguranta este un consum dat facut in "laborator" sau in cel mai rau caz cu versiunea cheala (mai usoara, cu mai putin consumatori - fara servo, ac). Cum ajung unii la consum de 4.2 (sau 4.5 sau chiar 4.9) in conditiile in care au si varianta Laureate (mai grea), plus pasageri, plus AC eu nu stiu. Daca pun deoparte reaua credinta nu pot decat sa dau vina pe o "folosire" incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.
                          Fara suparare, dar daca pentru cei cu 1.4 care comenteaza la consumurile de la 1.2 li se pare ca la 2000 esti subturat, atunci am impresia ca voi v-ati luat masina doar de liniute. Nu stau sa citesc posturile vechi dar stiu ca am zis ca 1 si 2 cel mult schimb la 2000. Masina nu tremura la 1700 in nici o treapta(si nu sunt singurul care poate sa confirme).

                          Faza ca nu iti ies tie consumuri mici probabil se datoreaza stilului tau de condus. NU ai sa vezi in veci consum sub 6 extraurban la 1.4 daca tu stii sa schimbi la 4000 sa nu mergi subturat si mergi cu viteze peste limita legala. Sunt sigur ca daca as conduce si un 1.4 cu CB tot consum mic as scoate.

                          Chiar ai fost simpatic cu "... 'folosire' incorecta a CB sau pe o matematica deficitara.". Probabil te gandesti ca soferii de 1.2 nu stiu sa reseteze CB inainte de a pleca cu masina de pe loc si il reseteaza doar in mers si eventual in vale. Matematica deficitara a fost cireasa de pe tort . Eu am postat toate datele oferite de CB. M-ai vazut pe mine calculand vreo ceva si sa imi dea cu virgula???

                          Parerea mea e ca aceste discutii nu sunt deloc constructive. Pai iti iei masina pe benzina, schimbi numai in cuplu sa nu mergi subturat si depasesti viteza maxima admisa, ca sa nu mai vorbim cum ajungi la viteza aia, si la urma te oftici de aia care merg regulamentar, accelereaza finut si scot consum mic, ca dau date SF .... (daca citesti threadul cu consum de 1.4 ai sa vezi ca si mumus a scos consum mic in brasov, si a spus si de ce)

                          Consumul mic, si mai ales in oras, il scoti daca cunosti traficul in zone, sa nu te duci sa astepti la semafor 10 minute cand poti ocoli prin alta parte, sa anticipezi traficul dinaintea ta si sa folosesti frana de picior cat mai putin (se poate frana ori prin frana de motor, ori se lasa masina sa curga, in special cand te apropii de rosu la semafor). Eu cand ma intorc de la munca din 3,5 km merg pe liber sau in frana de motor in jur de 1 km si nu fac mai mult de 10 min, chit ca plec din zona hotel Europa si ajung in Mircea (cine e din Iasi stie ca nu e traseu de centura, in special la 17.30 - 18.00). Ultima data cand am plecat de la munca am resetat CB inainte sa plec din parcare si in fata blocului aveam 5.4 % (da, motor de 1.2 benzina, in oras).

                          Daca se continua in felul asta, atunci eu ma retrag de la postat (si asa nu aveam activitate :P ) si va las sa va comparati consumurile.


                          A, si am uitat sa zic. Ai vorbit cu vreun taximetrist cu logan de 1.4 care sa aiba peste 200.000 km in oras si sa iti spuna ca de la mers subturat a schimbat vreo ceva la motor? Cunosc cazuri in care s-a mers mult cu a 5-a in oras la 45-55 km/h si masina are peste 200.000 km si nu a schimbat nimic in afara de consumabile (a se citi ca si ambreiaju e consumabil la taxiuri :P).
                          Last edited by rhadoo_ds; 24 June 2010, 09:36.

                          Comment


                          • Vezi? Aici e o problema de comunicare: daca nu mergi subturat asta nu inseamna ca ai masina de liniute sau trebuie musai sa schimbi in zona rosie. Ia cauta sa vezi ce spun cei in mai mare masura, despre un stil de condus suplu. Nu cred ca exista vre-un constructor care sa recomande schimbul sub (max) 2500 RPM, mai ales la un diesel, de benzinar nici nu mai zic.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Ba da exista . Dacia. Pentru un mers ecologic .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Instructiunile alea sunt date de vre-un doctor oenolog dupa prea multe degustari probabil...
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google