Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai asta e ideea. Alea "1700-2000 Rpm" vehiculate pe aici duc la consumul respectiv, dar asta nu inseamna ca motorul merge normal chiar daca nu tremura. Nu trebuie sa schimbi la 3500 ca sa nu mergi "subturat". E si in functie de etajarea cutiei de viteze. La schimbarea treptei conteaza unde pica acul turometrului. Eu schimb la benzina la 3000 si la diesel la cel putin 2500 si se cunoaste ca motorul e folosit normal prin supletea prin care urca in acceleratie fara sa stau cu pedala la podea daca am nevoie de o accleratie ceva mai pronuntata.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • De aici si diferenta dintre noi:
      - tu preferi sa fii sigur ca ai putere in motor in orice moment {"... daca am nevoie de o accleratie ceva mai pronuntata. ..."}, de aici si turatia crescuta in care preferi sa tii motorul pentru a te afla intr-o zona cu cuplu mai mare
      - eu prefer sa merg calm, si prin anticiparea traficului sa accelerez lin in cazul in care am nevoie de putere mai mare, si nu sa tin motorul mai turat ca in cazul neprevazut in care am nevoie de mai multa putere si o accelerare liniara sa fiu sigur ca o am.

      Sper ca am fost inteles. Deci soferul face diferenta de consum prin nevoia lui de deplasare.

      Comment


      • Originally posted by no.23 View Post
        rhadoo_ds a exemplificat f. bine ideea de condus 'linistit' - metoda pe care aplic si eu cand nu am motive de 'talpa'.....................asa am condus cand mi-a iesit consumul de 4.2 - cel pe care majoritatea il contesta
        Hai sa nu exageram si sa spunem adevarul, consum de 4.2% scoti doar in frana de motor (testat de mine). Consumul dat de producator este foarte aproape de realitate, adica un mers linistit, fara depasirea vitezei de 110km/h 1.2 16v scoate 5.4-5.7% mixt (la o viteza medie de 55km/h), iar la urban 7.4-7.7% (la o viteza medie de 23km/h) fara prea multi consumatori.
        Daca e sa spunem consumuri obtinute doar pe anumiti km pot spune ca am scos si cu 1.6mpi consum de 6.9% urban, dar consumul real la 1.6mpi pe o luna intreaga este 9.5% urban.

        Comment


        • scuze de off dar vad ca sunt multi oameni cu cunostinte pe aici.
          are ceva daca la un 1,6mpi schimb foarte des la peste 5000rpm ? uneori chiar ajungand la limitare .
          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

          Comment


          • Originally posted by amigos View Post
            Hai sa nu exageram si sa spunem adevarul, consum de 4.2% scoti doar in frana de motor (testat de mine). Consumul dat de producator este foarte aproape de realitate, adica un mers linistit, fara depasirea vitezei de 110km/h 1.2 16v scoate 5.4-5.7% mixt (la o viteza medie de 55km/h), iar la urban 7.4-7.7% (la o viteza medie de 23km/h) fara prea multi consumatori.
            Daca e sa spunem consumuri obtinute doar pe anumiti km pot spune ca am scos si cu 1.6mpi consum de 6.9% urban, dar consumul real la 1.6mpi pe o luna intreaga este 9.5% urban.
            Daca citeai tot ce am scris mai in spate pe forum vedeai ca asta este consumul cel mai mic pe care l-am avut si asta in conditiile exemplificate (poti sa cauti cateva pagini mai in urma).

            p.s. vad ca lumea nu stie care este viteza cea mai economica la 1.2 - nu este de 100-110, este de fix 85 km/h............puteti sa incercati

            Comment


            • Originally posted by no.23 View Post
              Daca citeai tot ce am scris mai in spate pe forum vedeai ca asta este consumul cel mai mic pe care l-am avut si asta in conditiile exemplificate (poti sa cauti cateva pagini mai in urma).

              p.s. vad ca lumea nu stie care este viteza cea mai economica la 1.2 - nu este de 100-110, este de fix 85 km/h............puteti sa incercati
              Lumea chiar stie care este viteza economica, dar pe cine intereseaza acest lucru? Oamenii sunt interesati de consum real in conditiile unui mers optim conform legislatiei si drumurilor patriei. De asta ne raportam la 100-110 km/h, nu ca ar fi aceasta viteza economica.
              Poate afiseaza cineva si consumul pe autostrada, la viteza de 140 km/h.

              Originally posted by maistoru View Post
              scuze de off dar vad ca sunt multi oameni cu cunostinte pe aici.
              are ceva daca la un 1,6mpi schimb foarte des la peste 5000rpm ? uneori chiar ajungand la limitare .
              Intreaba-i pe cei de la raliuri, ca ei sunt nevoiti sa schimbe asa. Dar oricum cred ca-ti dai seama si singur efectele unui astfel de condus.
              Last edited by amigos; 27 June 2010, 08:43. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • p.s. vad ca lumea nu stie care este viteza cea mai economica la 1.2 - nu este de 100-110, este de fix 85 km/h............puteti sa incercati [/QUOTE]

                Eu propun sa nu va mai certati, mai bine sa ne facem probleme legate de scumpirea carburantilor, acum cu TVA-ul asta.....Revenind la subiect, consum in oras ieri pe 82 km. 6,9 (circulat normal fara blocari, stat normal aproape la toate semafoarele, 1 pers.) Pe total in 560 km consumul afisat 5,9. Pacat ca nu are indicatie de consum instant. Cel mai bine i-mi pare ca suna agregatul la 90 km/h si aproape de 3000 rot.
                Actual posesor de 1,2 16V

                Comment


                • Update consum oras in Iasi

                  Am uitat sa postez ieri consumul si nici nu am facut poze, dar pot sa va spun ca ieri a urcat la 7.0 din cauza drumurilor mai scurte, plus ca am facut si plinul(acum 48,3 km) si a crescut greutatea masinii.

                  Azi dimineata foarte foarte pustiu orasul .... WTF!!! Parca ne-a fugarit guvernu pe toti cu anuntul de TVA, #$#&*#$!

                  Acum am facut un drum de ~15 km pe aceleasi trasee cu ocolire prin tutora - nicolina - bazar cu alte treburi si consumul a scazut la 6.8 %(in mod clar din cauza pustietatii)

                  Las pozele sa vb de la sine.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by amigos View Post
                    1) Lumea chiar stie care este viteza economica, dar pe cine intereseaza acest lucru?....... 2) Oamenii sunt interesati de consum real in conditiile unui mers optim conform legislatiei si ........3)..........drumurilor patriei......
                    Mie mi se pare in ext. un condus normal la 85-90 km/h.

                    1) In rahatul in care e bagat tara asta (marirea taxelor, a impozitelor, a accizelor - implicit a carburantilor), cred ca toata lumea este interesata de orice economie - mai ales daca ai in familie bugetari. De ex. daca poti economisi 0.8 l % , asta inseamna ca la 600 km mai poti parcurge inca 100 km . Poate ca nu pare mult, insa cred ca asta si este motivul pt. care v-ati luat 1.2 si nu 1.4 - pentru litrul ala in minus la suta de km

                    2) Conform legislatiei nu trebuie sa depasesti in localitate 50, drum national si comunal 90, drum european 100 si autostrada 130. De obicei la aceste limite mai adaug inca 10 km/h (daca nu depasesti cu mai mult de 9-10 km limita de obicei nu se leaga de tine), insa cred ca ai vazut la TV ce ordine au primit 'curcanii' - sa dea cat mai multe amenzi. Asa ca nu ma mai tenteaza sa depasesc cu nici un km limita - mai bine merg cu 2-3 sub limita

                    3) NU stiu cum poti spune ca pe 'drumurile patriei - stim cu totii cum sunt majoritatea drumurile din tara (facute praf) - poti rula cu peste 100 km - si asta fara sa daunezi masinii

                    Comment


                    • Originally posted by darksid3 View Post
                      La un benzinar acul nu are voie sa cada la 1900-2000 Rpm (asta e suburat)...asa se merge cu un diesel caruia ii pica acul exact in zona de cuplu maxim. Asta e si ideea, sa folosesti motorul in zona jumatatii turelor din maxim. .................
                      Da' ce are, sughita?
                      La mers economic taman prin zona aia tre' sa pice turometrul, 1800-2000 rpm.
                      Cel putin 1.4 mpi nu e subturat acolo. Am spus mers economic.
                      Din care ture maxime? E vreo standardizare de care nu am auzit, sau de unde ai scos-o?

                      Comment


                      • Unii nu fac legatura intre turatie, profilul drumului, treapta de viteza si pedala de acceleratie, cand vorbesc de subturare.

                        Daca ai 4000 rpm in a 4-a si urci un deal si pentru asta trebuie sa tii pedala lipita de podea si viteza scade, se numeste subturat.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___31 View Post
                          Da' ce are, sughita?
                          La mers economic taman prin zona aia tre' sa pice turometrul, 1800-2000 rpm.
                          Cel putin 1.4 mpi nu e subturat acolo. Am spus mers economic.
                          Din care ture maxime? E vreo standardizare de care nu am auzit, sau de unde ai scos-o?
                          Am un sertar magic si le scot de acolo. Ai citit ultimele pagini? Unii zic ca 1.2-ul nu e subturat dar 1.4 este Nu sughita...doar depuneri de calamina ca principal inconvenient. Nu e clar ca nu e o folosire corecta?
                          La mers economic conteaza foarte mult cum urci in ture, folosirea franei de motor, etc. Avem pe cineva cu Loganul ala de peste 200.000 km , masina care nu a vazut peste 3000 Rpm la viata ei (mers economic)si acum e cu catalizatorul infundat "fleashca".
                          Apropos, la 2000 de ture, arborele ala cotit ce zice despre ungere?
                          Last edited by darksid3; 27 June 2010, 20:20.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Exagerezi. Atat cu presiunea uleiului cat si cu virgula calamina.
                            Atata timp cat motorul nu trepideaza si se merge relativ constant, eventuala accelerare usoara daca e pe tr III sau IV, nu se numeste mers subturat la regim de 1800-2000 rpm.
                            Asta inseamna mers ECONOMIC, in caz de nevoie de putere/de accelerare mai buna, se retrogradeaza si se accelereaza, aici probabil ca multi nu mai fac treaba asta si o accelereaza la podea din 1800 rpm.
                            Dar 1800-2000 rpm NU inseamna mers subturat cu un benzinar.
                            Poa' sa fie si 16V cu cupul la 4000 rpm, nu conteaza.

                            PS: e posibil (am remarcat si eu) ca 1.2 pe tr III sau IV spre exemplu , sa se simta mai bine la 1800 rpm decat 1.4 mpi, datorita rapoartelor ceva mai scurte.
                            Aia 7 Nm diferenta sunt aproape insignifianti.

                            Comment


                            • Iar eu explic din nou ca mersul ECONOMIC tine de stilul de mers nu musai de turatii (bineinteles nu vorbim de 4000+ Rpm).
                              Apropos: Mersul ECONOMIC in speta tine de ideea de a fi mai catolic decat Papa, din moment ce consumurile vehiculate sunt mai mici decat cele date de constructor. Clar ca regimul folosit e altul decat cel obisnuit.
                              Nu exagerez la faza cu ungerea si calamina. Intreaba si pe altii.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Pe care altii? Cate motoare s-au desfacut si s-a constatat ca e calamina pe pistoane?
                                Mersul economic e in stransa relatie cu stilul de mers si cu regimul de turatii folosit, asa poate suna mai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google