O scurta trecere in revista a thread-ului, cam atat reiese diferenta..un jur de 1l in minus. Acum ca se merge ca si cu un diesel, asta e alta poveste.
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View PostO scurta trecere in revista a thread-ului, cam atat reiese diferenta..un jur de 1l in minus. Acum ca se merge ca si cu un diesel, asta e alta poveste.
Comment
-
Iar cu turatiile
1500 rpm se poate la vreun dizal, dar nu ce are insemnul 1.5 dci Ca merg dizalarii asa cu el, e alta treaba.
Asta e chiar o particularitate la 1.5 dci fata de alte dizaluri, NU merge ok la 1500-1700 rpm. Benzinaru' se comporta mai bine la 1500-1700 rpm decat dci-ul, adica nu baga trepidatii, nu grohaie, adica nu are comportament asa de pronuntat de subturare ca la dci.
Sa mergi urban cu 1800-2000 rpm cu benzinarul nu inseamna subturat, inseamna mers economic (pt ca nu bagi acceleratia la podea sa faci reising).
In stilul asta se pot obtine consumuri f bune in orase cu trafic relativ normal (nu Bucuresti, da?), si mpi-urile scot asa 7-7,5%.Last edited by Octavian; 2 July 2010, 21:45.
Comment
-
corect .nici al meu nu trepideaza la 1800 ture.eu m-am invatat sa nu merg sub 2000 ture sub nici o forma.am mers cu taxiul de multe ori si am vazut ca toti taximetristii merg subturat.1300-1500 ture (motor diesel).tremura caroseria de ziceai ca pica ceva de pe ea.dupa aia spuneau ca sunt praf loganurile.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
diferenta intre masa unui logan cu motor 1.6 16V si 1.2 16V tinde a fi spre 100, rotunjit, chiar daca e mai putin si care masa este in functie de versiune. raman la aceeasi parere, ca un motor mai puternic trage mai bine la turatii mai joase decat unul mai prapadit.
dar nu turatiile fac subiectul acestui topic, nu?sigpic
Comment
-
revin la consumul loganului 1.2 16v
am facut un drum Tg-Mures - Brasov si retur, pot sa va spun ca am facut sport cu masina, schimbatul vitezelor la cel putin 4000-4500 ture, viteza, pe unde se putea, maxim 150 km/h, in general 130 km/h, trafic destul de aglomerat, multa frana de motor. M-au depasit doar vreo 3-4 orgoliosi, tipi cu "masini tari" care nu se puteau vedea depasiti de un Logan, pe toti i-am trecut in spatele meu dupa inca vreo 3-4 km parcursi. Consumul? ei bine, consumul pentru mine a fost o surpriza mai mult decat placuta, avand in vedere stilul de condus, Loganul a consumat 6.85 l/100km. Concluzia este ca, motorul asta se multumeste cu putina benzina chiar si la turatii mari.
Mie unul, mi se pare utopic un consum de... sa zicem 8.5l/100km extern la masinuta asta in conditiile din Romania, unde nu poti merge constant cu 150 km/h (poate la viteza asta consuma si el vreo 9-10l, dar dupa cum spuneam, nu ai unde merge asa in Romania, pe cand ai ajuns la viteza asta vine o curba, ai ajuns pe careva, incepe drumul rau, localitate, etc.)
Sanatate multa si calatorii fara evenimente
Comment
-
nope, nu am CB, este modelul Preferance, consumul l-am facut dupa "meniul secret", litri la plecare minus litri la sosire impartit la nr de km parcursi adica 22l / 321km = 6.8535825... ("meniu secret" verificat in acelasi loc la plecare respectiv sosire, parcare acasa). Pe langa asta, trebuie mentionat si ca masina este usor mai aerodinamica decat celelalte modele Logan, are buza de sub bara fata, cauciucuri Conti Eco 3 cu frecare redusa, plasticurile alea din fata rotilor spate - nimicuri care o ajuta sa inainteze mai usor prin aer la viteze mari. Cauciucurile umflate la 2.4 bari fata si 2.2 bari spate, nu am aer conditionat, geamurile inchise (nu era chiar asa de cald incat sa le deschid).
Acum meniul asta secret probabil ca nu este foarte precis, ca au mai ramas in rezervor 15.1l sau 15.9l asta nu stiu, deci, chiar daca luam eroare de un litru tot ar fi iesit un consum de aprox 7.2l/100km
Toate cele bune
Comment
Comment