Consum 6.3% (viteza medie +50km/h), masina a si stationat cu motorul pornit vreo 2 ore. Distanta vreo 350km.
Oras (10%), restul extraurban, trafic acceptabil, viteza in general 80-120 (dar si mai mult uneori).
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Stai linistit ca inteleg! nu trebuie sa-mi explici foarte mult , am acelasi motor pe care l-ai avut si tu asa ca stiu si eu foarte bine cum sta treaba la consumuri si range-uri.
Leave a comment:
-
@prometheus: intelege ca range-ul ala e in stransa legatura cu media de consum afisata la un moment dat!
fa un test: porneste masina, mergi cativa km(2-3-4-5 km). noteaza consumul mediu si range-ul. reseteaza calculatorul de bord(in mers) si mai mergi 2-3-4-5km; vei avea un consum mediu mai mic(pentru ca motorul e deja cald) si un range mai mare!
@ManGreek: ai PM.
Leave a comment:
-
Trebuie sa fac si io ca taximetristii , imi procur una bucata carton de pus in fata la grila , si gata consumuri mari pe timp de iarna. Glumeam!
Daca pe timp de vara cu rezervor full am un range de aproape 800 km combinat urban-extraurban in prop. de 40/60% , iarna acel range in aceleasi conditii date ajunge undeva la un maxim 600 de km.Sper sa nu ma insel de date , cam asta e range-ul la motorul de 1.2 pe L1 obtinut de mine in aprox 5 ani de cand am masina.Last edited by prometheus; 8 January 2017, 23:28.
Leave a comment:
-
@prometheus: hai sa facem o socoteala:
sa zicem ca ai consumat 2 litri si ai parcurs o distanta de 10km.
calculatorul de bord iti arata 2litri impartit la 0,1(10 km inseamna 0.1 x 100km), adica un consum de 20 de litri la suta de km. in fuctie de acest consum se actualizeaza si range-ul. 50 de litri-2(cei consumati) inseamna 48 de litri. cu 48 de litri la un consum de 20 de litri la suta de km mai faci 48 de litri impartit la 20 de litri la suta de km, adica 2.4, adica 240 de km.
daca faci un drum mai lung, media de consum va scadea, implicit range-ul va creste!
exemplu: la skoda mea, in primii 10 km imi arata un consum de 10-12%. dupa 300 si ceva de km a scazut la 5.9%. cu cat faci un drum mai lung, cu atat ati scade si media de consum! media de consum se calculeaza prin raportul dintre combustibilul consumat si distanta parcursa, exprimata in sute de km(ex: 67 de km inseamna 0.67 sute de km; 159 de km inseamna 1.59 sute de km.)
daca tu ai consumat un litru de benzina si ai mers 1km ai 1 impartit la 0.01 = 100 de litri la suta de km!
sper ca m-am facut inteles!
mersi!
Leave a comment:
-
Cel putin la temperaturi atat de scazute cam asa am inregistrat consum in anii trecuti.
Leave a comment:
-
Da , depinde de trafic , stil de condus etc dar in general cam pe acolo se invart consumurile.
Leave a comment:
-
Mi-ar prinde bine o mini vacanta pe drum , acum cu viscolul asta
Tre sa-mi iau si vreo 3-4 bidoane de benzen la mine ca de consum pe masura.
Oricum un consum zic eu realist este undeva in jurul valorii de 9-10 l/100 urban , acum cu temperaturi sub -10 grade C.
Leave a comment:
-
Faci si tu un drum de bucale, tur-retur si gata ai incarcat full bateria.
Leave a comment:
-
Originally posted by aris86 View PostAi grija cum faci drifturi prin oras.
In realitate da , mi-a consumat 2.2 litri + ca facusem si o plimbare(ceva scurt cca. 10-15 km).
Leave a comment:
-
Originally posted by Fanez View PostP.S. Mentionez ca asta am "descoperit" eu la 1.4, ca sa nu ma trezesc ca iar imi da Kojak vreo replica argumentata, dar in cazu' asta iti dau dreptate,
pe CB apar consumuri astronomice ptr. ca scade f. mult Vmed.
Consumu' la ralanti e calculat la ora.
Leave a comment:
-
@prometheus, Săptămâna trecută am mers pe zăpadă la munte, fiind un pic de gheata pe sub ea, mi-a intrat ESP-ul de câteva ori sporadic la o viteza de 30-35 km/h. Ai grija cum faci drifturi prin oras.
Leave a comment:
Leave a comment: