Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intreaba-l pe Seba ca locuieste in Timisoara.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • "Ce parere aveti ca Dacia o sa aibe in curand motorizari euro 5 (nu numai 1.2 ) ??"
      Dacia are motorizare euro 5 pe: 1.6 16v ,1.5 dci(110cp) si in curand vom avea si pe 1.2 16v.

      Comment


      • danut, maine sa ne explici ce ai vrut sa zici

        Comment


        • Dacia are motorizare euro 5 pe: 1.6 16v ,1.5 dci(110cp) si in curand vom avea si pe 1.2 16v.[/QUOTE]

          Motorizarea noua de 1,2 16V cu codul de motor D4F-732 este euro5 si este prezenta in oferta Dacia, motorizarea veche D4F-F7 este doar euro 4.
          Actual posesor de 1,2 16V

          Comment


          • Originally posted by laur @ View Post
            apropo aveti idee de unde se poate cumpara acest dispozitiv? http://www.click.ro/extra/auto/benzi...986901378.html
            daca urmaresti link-ul dat in reportaj, ajungi la pagina lor web, acolo este un e-mail de contact pentru domnul acesta inventator, m-ar interesa si pe mine parerea unui utilizator al acestui dispozitiv, si, de asemenea, m-ar interesa daca se poate monta fara a pierde garantia. Bineinteles, care ar fi avantajele - pe care le-am vazut deja in articol - dar mai ales care ar fi dezavantajele acestuia. In general, "imbunatatirile" aduc cu ele si "inrautatiri" in alte parti...

            PS: cipriandavidoni@yahoo.com - presupun ca poti sa il intrebi chiar pe el cum poti ajunge in posesia unui astfel de dispozitiv
            Last edited by yarak16; 9 July 2010, 08:53.

            Comment


            • Originally posted by DaNuTz1988 View Post
              "Ce parere aveti ca Dacia o sa aibe in curand motorizari euro 5 (nu numai 1.2 ) ??"
              Dacia are motorizare euro 5 pe: 1.6 16v ,1.5 dci(110cp) si in curand vom avea si pe 1.2 16v.
              Am fost informat acum o saptamana de un coleg de la proiect ca 1.2 16v euro 5 este pentru proba. ieri imi spune ca a iesit bine,si ca acum le-au scos pe piata.
              off:am vazut in ziarul uzinii ca ati vizitat uzina Dacia stiti cate vechicule se fac pe ora? sau in 24 de ore?

              Comment


              • cum adica a iesit bine testu si de ieri au aparut pe piata, daca de o saptamana sunt pe site oficial la dacia, vrei s spui ca daca ceream o masina saptamana trecuta imi spuneau ca nu imi da ...sa astept testu....
                ceva nu se leaga, cred ca ai inteles tu ceva gresit

                Comment


                • @Amigos: depinde de dotari. 1.4mpi chel are 980kg, 1.4mpi laureate are 1090 kg. clima, airbagurile, servodirectia, toate basinile alea trag la cantar. 1.6_16v mai usor de 1172kg n-o sa vezi, ca nu exista varianta fara clima, servo, 2 airbaguri...
                  @cezar: in 400km de drum drept, la 85-90 afara si 60 in oras, chiar si 1.6mpi poate scoate 5%, chiar si cu 2-3 sprinturi de 10 secunde pana la 140. 1.2 in aceleasi conditii ar trebui sa ia sub 4.5%.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • seba, daca e mai mult in oras decat in afara, atunci da, 1.2 poate sa scoata sub 4,5%.

                    Acum 2 zile am mers ~ 4 km cu a 4-a la fix 2000 ture (undeva pe la 53 km/h), am resetat CB la viteza aia si la sf testului tot la aceeasi viteza, singur in masina, rezervor aproape gol si roti cu 1,6 atm am scos pe CB 4,1 l/100 km.

                    Comment


                    • Am reusit si eu sa scot 7,5 in oras asta facand vreo 300 km apoi facand din nou plinul.ma mira totusi avand in vedere ca nu am mers doar duminica si nici nu am mers ca mosnegelul.Mai degraba un 8 zic eu ca a fost.poate nu am alimentat aceleasi cantitati.
                      Last edited by micutzu666; 11 July 2010, 22:49.
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • Originally posted by rhadoo_ds View Post
                        seba, daca e mai mult in oras decat in afara, atunci da, 1.2 poate sa scoata sub 4,5%.

                        Acum 2 zile am mers ~ 4 km cu a 4-a la fix 2000 ture (undeva pe la 53 km/h), am resetat CB la viteza aia si la sf testului tot la aceeasi viteza, singur in masina, rezervor aproape gol si roti cu 1,6 atm am scos pe CB 4,1 l/100 km.
                        Cu a IV-a la 2000 ture trebuie sa calci acceleratia si consumul e mare. Cel mai bine mergi cu a III-a si turatii intre 1800-2200, pisti usor acceleratia apoi merge in frana de motor si tot asa. Cu a IV-a trebuie sa apesi mai des acceleratia, daca vrei sa stai in 2000 ture.

                        Comment


                        • o sa incerc si cum ai zis tu.
                          Ideea e ca cu a 4-a la 2000 chiar nu mi s-a parut chinuit ... Tineam acceleratia constant si chiar mergea ok.
                          Stiu ca am mai facut un test odata mai demult si cu a 3-a la 1600 parca aveam consum 5 la suta ...

                          Comment


                          • Recomandarea mea era pt portiunile destul de mici (sute de metri) unde nu prea are rost sa-i dai a IV-a desi motorul ar fi ok si unde traficul nu-ti permite viteza mare. Unde drumul iti permite lejer un 55km/h pe distanta destul de mare (macar 1km) da merge bine a IV-a. Dar cand trebuie sa mergi cu 40-45km/h atunci e f bine cu a III-a. Pe bulevardele mari merge a IV-a, dar pe strazi mai inguste si scurte folosesc a III-a.
                            Last edited by amigos; 14 July 2010, 06:45.

                            Comment


                            • acu am inteles mai bine si nu pot sa zica decat ca ai dreptate.

                              Comment


                              • am urmarit acum doua zile motorizarile 1.2 16v si am observat ca pentru Romania sunt euro5,iar pentru export sunt euro4. uitati-va pe fisa si vedeti si voi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google