If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@vllad m-am uitat pe fise noaptea trecuta si doar cele de Romania erau euro5;am vazut ca cele de Spania,Olanda,Franta,Germania erau euro4.
Alle(Allemania) adica Germania.
Salutare tuturor . Vin si eu si confirm , daca mai era nevoie , consumul mic al loganului 1,2. Dupa un rodaj de 5000 km (daca se poate spune rodaj > i-ar mai trebui niste km dupa parerea mea ) plecand de la un consum de 9,2 la suta de km atunci cand am ridicat masina de noua am ajuns pe ruta Mangalia-Fetesti-Drajna-Slobozia-Urziceni-Ploiesti-Targoviste-Campulung Muscel , spuneam , am ajuns la un consum de 5 la suta respectand viteza legala in localitati si in afara si cu incarcatura de 250kg inclusiv sofer . Mai poate spune cineva ca nu este o masina extraordinara pentru buzunarele noastre ? Sunt extrem de multumit de alegerea facuta . Felicitari tuturor posesorilor de 1,2 .
SALUT!
momentan am doar 500 km.,Bucuresti-constanta si retur,viteza medie 63km/h,ac pornit continuu,consum 5.5l/100km.date extrase din cb.(pe autostrada mers continuu cu 100km/h,constant).
Consum urban realizat exclusiv in Iasi(nici un drum de metro/carreforu era), incepand cu 13.07, preponderent doar soferul, fara alte greutati de carat, rezervor ~ 23 litri la inceput.
Atasez pozele ... Folosite urmatoarele trepte:
- 1-a : plecari de pe loc pana in 2000 ture
- 2-a : cam 30% din timp pana in 2400 ture
- 3-a : cam 50% din timp pana in 2400 ture
- 4-a : max 10% din timp pana in 2000 ture
Cam la fiecare 50 km parcursi urban, are loc o sesiune de "destindere" a motorului ce consta in parcurgerea a 1-3 km in treapta a 2-a pana in 5000 ture ... (acolo unde se poate : Calea Chisinaului, N.Iorga, splai ..), totul in consumul afisat ...
Pozele le-am facut azi dim, dupa un drum de ~5 km si tin sa precizez ca weekendul trecut am facut doar ~15 km. Restul distantei a fost parcursa doar in timpul saptamanii intre 8 dim si 7 seara.
salut!
bucuresti-ploiesti-predeal-rasnov-bran-dambovicioara-campulung-curtea de arges-pitesti-sat chilia jud.olt-pitesti-bucuresti .total 501km.
consum mediu 5.8l/100km.
ac pornit 90%.
masina la numai 1064km.
foarte multumit de aceasta motorizare.
evoluat,silentios,economic,cind il soliciti da tot ce poate.
Pe A2 a fost liber, am mers constant cu 139km/h.Da, coada a fost duminica cam de la costinesti pana aproape de cernavoda dar au fost si portiuni libere, am facut din venus pana in bucuresti cam 5 ore(13:00 - 18:00).A mai fost aglomerat si sambata seara cand am plecat din costinesti spre liberty...a consumat aproape 50l dus intors si cu AC 5 persoane in masina.Poate daca as fi mers cu 100km/h pe A2 consumul ar fi scazut drastic dar n-am putut)
CRAIOVA - PITESTI - CAMPULUNG - RUCAR - RASNOV - POIANA BRASOV - PREDEAL - SINAIA - BRASOV - CHEIA - SLANIC - DRAJNA DE JOS -INTORSURA BUZAULUI - SFANTU GHEORGHE - BAILE TUSNAD - MIERCUREA CIUC - CHEILE BICAZULUI - TIRGU NEAMT - APROAPE TOATE MANASTIRILE - BRASOV - CARTISOARA - TRANSFAGARASAN - PITESTI - CRAIOVA
Traseul cred ca l-am enumerat complet - bineinteles ca au mai fost anumite abateri de la drum.
Am fost 4 persoane adulte, portbagajul full cu bagaje - mers 60-80 localitate, 100-120 exterior, numeroase depasiri + condus sportiv unde se putea, o mare parte din drum se afla intr-o stare destul de proasta - mers si de 20 km/h => consum de 5.6 %
Eu sunt f. multumit, consumul ar fi fost mai mic daca starea drumului era alta.
Vad ca am omis Vatra Dornei din traseu - portiunea de drum dintre Poiana Teiului si Vatra Dornei este dezastru - numai cratere - macar este drumul linistit - nu m-am intalnit pe aceasta portiune decat cu 2 masini - dintre care un sofer o injura pe Udrea si turismul din tara
am reusit sa fac ~300 km exclusiv oras (in care intra si 2 drumuri de metro).
datele furnizate de CB sunt cele din poza.
drumuri facute intre 08.00 si 21.00, cu precadere distante scurte (casa-servici) dar pe trasee bine stabilite pt a evita aglomeratia pe cat posibil(conteaza f mult la consum).
AC nu a fost pornit(din motive experimentale ) si s-a circulat cu geamuri fata deschise, max 2 pers in masina, cam prin toate zonele iasului mai putin tatarasi, dancu, dacia.
LE: Urmeaza un drum de ~ 1000 km in concediu ... ne reauzim dupa, desi nu cred ca va fi un consum f mic avand in vedere ca merg la munte si va trebui sa "alerg" dupa un passat 1.9 131 cp in 6 trepte ... :P
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment