Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chestia asta cu "autoaprinderea" mi s-a intamplat si mie,si nu cred ca este de la benzina,in sensul ca uneori cand luam piciorul de pe acceleratie ramanea turat la ~1500 rot.,fara sa cada acul sub 1000rot.ciupeam acceleratia si brusc isi revenea,iar dimineata nu porneste uneori la prima cheie,iar la adoua o ia la sfert;bineinteles pe calculator la service totul ok,oricum nu ma streseaza.
    dar sa revin,viteza 26km/h,consum7.3l/100km,360km afara(5persoane),300km prin oras cu aglomeratie(2persoane),ac pornit 80%(medii).

    Comment


    • Am mai zis parca,nici mie nu-mi porneste la prima cheie!Sunt curios ce gogosi vor baga cand merg la revizie legat de asta.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • e clar atunci!
        ori totul e ok,ori asa fac toate.
        eu zic sa nu ne agitam prea tare(cu 3 ani garantie).

        Comment


        • Chiar daca asa fac toate, asta nu inseamna deloc ca e OK. O hiba exista.

          Si "by the way", momentan al 4-lea an de garantie e la oferta momentan, nu trebuie platit pt el. Deci sunt 4 ani de garantie
          sigpic

          Comment


          • Al 4-lea este doar pentru motor si cutie de viteza cred ...

            Comment


            • Cica ar fi pe toata masina, mai putin unele componente care sunt trecute in carnetul de garantie al masinii ca avand garantie mai scurta (baterie, cauciucuri, etc.)

              Vb din auzite, sper sa nu debitez prostii.
              sigpic

              Comment


              • Pai nu ar trebui sa cititi in carnetul de intretinere? Adica nu e obligatoriu sa scrie acolo? Sau garantia asta e pe vorbe, mai vedem noi atunci.....

                Comment


                • Originally posted by micutzu666 View Post
                  Se baga in seama toti neavenitii aiurea in tramvai.
                  Daca ai Logan asta nu inseamna ca stii si mecanica.(i-mi cer scuze daca te-am deranjat cumva)

                  Originally posted by Seba View Post
                  @golanu1: mai mult decat 1.4 nu consuma, la un mers preponderent in oras. real, pun pariu ca oricand, la acelasi regim de mers, in oras va consuma o idee mai putin decat 1.4mpi. impozit si rca o idee mai mici, prima inmatriculare egal cu zero. iar tavi sunt convins ca se referea tot la consum, nu la performante, cand a afirmat ca "bate tot". chiar nu inteleg de ce nu faceti un test, cei cu 1.4mpi care tot contestati 1.2...
                  In afara de taxe si altele de unde crezi ca dezvolta aceeasi putere avand o capacitate mai mica, numai din cele 8 supape in plus, daca trage aer dublu in admisie nu crezi ca trebuie sa fie si carburant pe masura?(eu cam asa vad situatia)
                  Last edited by Golanu 1; 9 September 2010, 17:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by Golanu 1 View Post
                    In afara de taxe si altele de unde crezi ca dezvolta aceeasi putere avand o capacitate mai mica, numai din cele 8 supape in plus, daca trage aer dublu in admisie nu crezi ca trebuie sa fie si carburant pe masura?(eu cam asa vad situatia)
                    Se pare ca cineva sta prost cu mecanica (no offense) ...........
                    Daca are 2 supape in plus / cilindru (una la admisie si una la evacuare) inseamna ca aerul va intra mai repede (adica mai putin efort din partea motorului pentru a-l aspira) si va iesi la fel (adica mai repede), rezultand un mai mic efort din partea motorului si pentru evacuare. Cine spune ca masina trage aer dublu in admisie ? Are cumva turbo ? Trage aer atat cat sa umple camera de ardere indiferent de nr. de supape - doar este motor aspirat . App. daca tii si putin la mediu 1.2 este indicat - arde mai eficient combustibilul => noxe mai reduse fata de 1.4
                    La acestea se mai adauga raportul de compresie mai mare la 1.2 fata de 1.4 si de ce nu chiar si evacuarea care se face prin spatele motorului si nu prin fata lui ca la 1.4, nemaiexistand cotul acela la 90 de grade.

                    Chiar nu pot sa pricep cum de numai cei cu "HEMI 1.4 empei" nu dau crezare celor cu 1.2 referitor la faptul ca este motorul la fel de potent ca si 1.4 numai ca are un consum mult mai bun
                    Last edited by no.23; 9 September 2010, 20:01.

                    Comment


                    • 16 v

                      @Golanu1 --- mi-a luat-o inainte colegul de mai sus

                      La motoarele cu 16 valve arderea amestecului de carburant este mai eficienta si de acolo rezulta consumul mai mic la motoare de aceeasi putere cu unul cu 8 supape.

                      Daca ar fi sa iau din nou Logan, as alege 1.2 in defavoarea 1.4. E tehnologie mai noua si consum mai mic la aceeasi putere.

                      Daca Dacia a specificat clar in fisa tehnica ca motorul de 1.2 are consumul mediu cu aproximativ 1 litru mai mic decat 1.4 mpi, ce rost are sa mai facem pe Toma necredinciosii si sa rastalmacim realitatea ?
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • fratilor eu am 1,6 16v si la fel un prieten cu 1,6mpi nui vinea a crede ca 16 v consuma mai putin,chiar mai putin decat 1,4
                        am mers cu un 1,2 16v si dupa o zi de mers prin oras (130 km numai in oras consumul era 8,2%)eu la 1,6 16v consummai mic de 9% nam scos(numai oras)

                        Comment


                        • Am parcurs 500 km cu masina si pana in momentul de fata computerul de bord indica un consum de 6 %

                          Comment


                          • 6% la o viteza medie de.......
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by no.23 View Post
                              Se pare ca cineva sta prost cu mecanica (no offense) ...........
                              Daca are 2 supape in plus / cilindru (una la admisie si una la evacuare) inseamna ca aerul va intra mai repede (adica mai putin efort din partea motorului pentru a-l aspira) si va iesi la fel (adica mai repede), rezultand un mai mic efort din partea motorului si pentru evacuare. Cine spune ca masina trage aer dublu in admisie ? Are cumva turbo ? Trage aer atat cat sa umple camera de ardere indiferent de nr. de supape - doar este motor aspirat . App. daca tii si putin la mediu 1.2 este indicat - arde mai eficient combustibilul => noxe mai reduse fata de 1.4
                              La acestea se mai adauga raportul de compresie mai mare la 1.2 fata de 1.4 si de ce nu chiar si evacuarea care se face prin spatele motorului si nu prin fata lui ca la 1.4, nemaiexistand cotul acela la 90 de grade.

                              Chiar nu pot sa pricep cum de numai cei cu "HEMI 1.4 empei" nu dau crezare celor cu 1.2 referitor la faptul ca este motorul la fel de potent ca si 1.4 numai ca are un consum mult mai bun
                              In vederea volumului de aer aspirat am gresit la pronuntare, dar cum argumentezi aceeasi putere la o capacitate cilindrica mai mica, de fapt eu asta am vrut sa aduc in discutie ca: compensarea de putere/capacitate o aduce cele 8 valve in plus si teoretic ce se intampla?

                              Comment


                              • @Golanu 1

                                Most poppet valve, four-stroke internal combustion engines have at least two valves per cylinder—one for intake of air and fuel, and another for exhaust of combustion products. (Diesel engines with one valve per cylinder exist.) Adding more valves improves the flow of intake and exhaust gases, potentially improving combustion efficiency, power, and performance.

                                si

                                Multi-valve geometry also tends to favor the spark plug being located at the top of the combustion chamber, which can be ideal for even flame propagation during combustion. In addition, particularly as the valve begins to open, for equivalent valve/port areas multi-valve geometry allows for increased airflow.

                                Sursa AICI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google