Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vrei sa spui ca exita diferenta notabila intre 1.4 si 1.2 +4 persoane si bagaje in rampa? Desi, ambele au aceeasi putere, iar rapoartele nu sunt extrem de diferite...Mai sa fie, uite unde se ascundea viitorul tuturor motorizarilor.

    Inductie favorizanta. Pot si eu face asta cu oricine Testat si para-testat.

    Comment


    • Pai diferente notabile nu sunt, dar ele exista. Si daca cu un motor cu o capacitate mai mica ai aceleasi performante ca si unul cu o capacitate mai mare, unde consumul e un pic mai mare, taxele un pic mai mari, mai exista acea diferenta de la euro 4 la euro 5 care la mine a insemnat minus ~ 20 de milioane, per ansamblu insemna ca are un pic de avantaj.
      sigpic

      Comment


      • Am terminat rezervorul de benzina! Adica am consumat 50l carburant si am reusit sa fac aproximativ 800km, deci => un consum 6.3 in conditiile in care au fost facuti 60% afara si 40% in oras. Sunt inca in rodaj cu ea si eu zic ca este un consum bun.
        Concluzie: sunt multumit din toate punctele de vedere de aceasta masina!
        O recomand cu caldura la cei ce nu vor mai mult de 120km/h in afara si la cei ce merg mult in oras.

        Comment


        • Originally posted by Cezar View Post
          Cum nu mai face cot galeria? N-are niciun unghi? Mai sa fie...
          Impresionat esti de diferenta dintre alte aspiratoare si 1.2. Oare cum vei reactiona cand vei schimba masina, cu ceva mai mare si mai potent din toate punctele de vedere.

          Cat despre coeficientul de aerodinamicitate imbunatatit, nu pot spune decat ca rad cu lacrimi. Aceeasi imbunatatire a consumului, o poti obtine prin transportul unui kg in plus (poate nici atat).
          Galeria la 1.2 are un unghi cu gradul f. mare, spre deosebire de 1.4, unde unghiul de deschidere este f. mic - de aici la dinamica fluidelor sa vorbeasca.........

          Nu avea grija, Loganul (de 1.2) nu este nici prima si nici ultima masina pe care am avut-o la dispozitie, insa este clar cea mai ieftina din toate pct. de vedere, ceea ce o face cea mai buna pentru nevoile mele (daca vroiam sau aveam nevoie de mai multe dotari, clar nu ma opream asupra loganului, poate la un Golf sau un Focus).

          Aerodinamicitatea de care razi tu, este imbunatatita la 1.2 - diferenta poate sa fie de 150-200 ml/100 Km cu sau fara aceste imbunatatiri, care, zic eu este notabila o scadere cu 4% a consumului.

          offtopic - Cezar, vad cum in mintea ta a intrat DiCaprio si ti-a plantat o ideea, acum tu ajungand sa nu recunosti potentialul motorului de 1.2

          Comment


          • Originally posted by andrei_nsts View Post
            Consumul mediu urban e situat in jurul valorii de 7%. Cei 7% erau valoarea in care era inclusa si stationarea in 2 etape cu tip cumulat de 40 de minute. In timpul deplasarii computerul afisa valoarea de 6,8%.
            Adica mai pe romaneste am pornit masina, am mers. Computerul arata 6,8%. M-am oprit prima data cu motorul pornit si valoarea a crescut la 6,9. Am pornit iar, valoarea s-a pastrat in mers tot la 6,9%.
            La ultima oprire unde am stationat iar in jur de 20 de minute consumul a crescut la 7%.
            Pe drumul de intoarcere catre casa de la 7% a scazut iar la 6,9%.

            Nu stiu daca e adevarata valoarea vehiculata de calculatorul masinii. Cea mai corecta masuratoare e sa umpli ochi rezervorul si sa mergi 100 de km, apoi sa il umpli ochi iar si sa faci o socoteala dupa kilometraj.


            Afara la 90-100km/h a fost de 6,8%. Asta e cea mai mica valoare inregistrata de mine momentan.
            nu e cam mare consumu pt un mot asa mik??

            Comment


            • 1.2 16v vs. 1.4MPI? Tind sa cred ca nu e nici o diferenta ca performante si consum. Cel de 1.2 e mai economic la drum intins fara obstacole si depasiri dese, dar la demaraj si consum pana ajunge soferul sa ii dea tr4 sigur consuma mai mult pt ca un motor mai mic trage de aceeasi greutate de care trage si cel de 1.4. Un motor mai mic nu inseamana un consum prea mic pt ca si greuatea masinii conteaza. Un motor mai mare va trage mai usor decat un motor mai mic de aceeasi greutate. Cel de 1.2 avand cuplul maxim mai sus la turatia de 2500rpm va consuma mai putin decat 1.4 MPI.
              Astept testele voastre facute cu 1.2 si 1,4 in aceleasi conditii, iarmasinile sa aiba trecut de 20.000km parcursi, nu sa fie in rodaj pt ca testul ar fi irelevant. De obicei motorul devine fiabil cam dupa 12-15.000km ca si consum si putere, cum zic eu "pana se lasa"


              off topic: Chiar as fi curios sa merg cu un 1.2. Daca e cineva din apropiere care asa ceva si e dispus sa faca niste teste asa cum le-am facut la ale mele masini, as aprecia gestul. Astept cu inters parerile voastre

              Comment


              • nu mai laudati 1.2 asa... Am avut 1.4 si acum am 1.2, nu e deloc ce ma asteptam sa fie. daca bag 20 litri benzina si merg 210 km si mai am 1 litru in rezervor , cat inseamna ca ''bea''?

                Comment


                • LA A MEA EURO4 ia 8 mers in toate situatiile ,5 in afara la mers pana in 100km/h
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • Originally posted by JERE View Post
                    nu mai laudati 1.2 asa... Am avut 1.4 si acum am 1.2, nu e deloc ce ma asteptam sa fie. daca bag 20 litri benzina si merg 210 km si mai am 1 litru in rezervor , cat inseamna ca ''bea''?
                    Esti singurul posesor care se plange de consum => ori masina are ceva la partea tehnica (trebuie sa verifici), ori este de vina stilul de condus (accelarari pe zona rosie si franari bruste), ori nu te-ai uitat atent la CB...............sper sa afli care este problema

                    Comment


                    • Cred ca JERE ara in asa fel programul de umblat prim oras cu masina incat circula doar in orele de varf si are o viteza medie de 10-15 km pe ora. Eu nu am reusit sa scot consum mediu mai mare de 7.9, si asta int-o sptamana de mers doar prin Iasi, care este un oras aglomerat, cu o viteza medie de 22 km/h. nu mai vb ca acasa, aici la Arad, am consum de 6,5-7 in functie de ora la care merg la serviciu. Daca plec mai tarziu si e mai aglomerat la dus, scade viteza medie sub 30 km/h si creste consumul la 7%.
                      Probabil ca ar trebui sa isi ia un SDI, care nu iti ia mai mult de 7% indiferent de cum il calci ( ca degeaba il calci )
                      sigpic

                      Comment


                      • bineinteles ca e o diferenta intre 1.216V si 1.4,se cheama EVOLUTIE.

                        Comment


                        • [QUOTE=no.23;734628]Esti singurul posesor care se plange de consum => ori masina are ceva la partea tehnica (trebuie sa verifici), ori este de vina stilul de condus (accelarari pe zona rosie si franari bruste), ori nu te-ai uitat atent la CB...............sper sa afli care este problema[/QUOTE ce accelerari pe zona rosie fraticule, am 300 km facuti !!! las-o in kilu meu toti stiti sa conduceti numai eu nu stiu. schimb la 2400-2500 vitezele... am zis ca si 1.4 mie imi consuma la fel, la acelasi condus. 10% !!! as vrea sa-mi consume si mie 8-8,5 in bucuresti si sa vedeti ce o sa o laud atunci. pana atunci raman dezamagit. si nu stiu ce mare ozeneu vi se pare voua motoru asta de 1.2 vs 1.4... pare doar mai placut la condus in oras. doar in oras! dar nu e deloc mai puternic. asa ca nu va mai imbatati aiurea cu senzatii. 1.2 16v am si eu dar nu gasesc la el nimic de laudat in halul in care o faceti voi. e doar un motor mai nou venit sa inlocuiasca un motor bun, fiabil, care si-a facut foarte bine treaba. vedeti ce performante au alte motoare 1.4 de la alte marci, ex :golf 3,4,5, opel astra 1,2 , ford focus, seat leon 1, skoda octavia 1,2, ...si apoi dati cu pietre in 1.4 mpi de pe logan.

                          Comment


                          • Mari capcauni mai sunteti )

                            Voi posesorii de 1.4 MPI, ati mai achizitiona aceeasi motorizare daca ar trebui sa va luati masina maine ? Tare sunt curios sa il vad pe ala care ar da 400-500 de euro in plus, care pot reprezenta pana la 10% din valoarea masinii, doar ca sa nu traiasca "rusinea" de a avea cel mai mic motor de la Dacia.

                            Cred ca o spun pentru a nu stiu cata oara: masina ti-o iei in functie de nevoi si de posibilitati. N-are rost sa iti iei 1.2 16V daca parcurgi zilnic Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Pitesti dupa cum n-are rost sa iti iei 1.6 MPI daca mergi cu ea doar in oras.

                            Comment


                            • Si eu o sa ma alatur voua cat de curand cu 1.2-ul. M-am hotarat !!!.
                              Eu nu fac mai mult de 10.000km pe an, asa ca nu merita o investitie asa mare in masina. Restul ii investesc in familie, casa, etc, nu in fiare .

                              PS: Ce rusine ? Daca mie imi e rusine ca imi permit mult mai scumpa, atunci ce sa zic de aia bietii care au Skoda Octavia 2 cu 1.4MPI 80CP . Golf 6 1.4MPI, Focus 1.4, si lista poate continua.

                              Comment


                              • Foarte bine gandit baimareanule CSH.
                                Cumpara repede 1,2-ul si te asteptam imediat cu consumul realizat.
                                Sa vedem ce consum iese la Baia Mare.
                                Poate o sa bata toate consumurile postate pana acuma.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google