Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JERE View Post
    asa face si a mea. si eu am avut 1.4 si apoi mi s-a parut ciudata asta de 1.2... dar m-am obisnuit cu ea . daca mergi mai batraneste cu ea consuma mai putin ca 1.4 cu 1.5 litri, daca te dai la ea consuma la fel ca 1.4. pt oras e mai indicat 1.2 16v, pt drum afara si mers mai tare ... 1.4 (daca nu e bani de 1.6 sau dci)
    multumesc pt raspuns Jere.
    cati km ai acum?tot la fel ii fluctueaza relantiul?
    frana cum ti se pare comparativ cu 1.4?

    Comment


    • relantiul fluctueaza din cauza benzinei, iar frana ar trebui sa fie mai buna decat la 1,4 fara ABS

      Comment


      • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
        relantiul fluctueaza din cauza benzinei, iar frana ar trebui sa fie mai buna decat la 1,4 fara ABS
        pun doar omv 95.
        asa speram si eu...sa fie mai buna frana.poate dupa ce-i mai fac km!
        Last edited by adrian_bbc; 1 November 2010, 23:28.

        Comment


        • probabil trebuie sa faci ceva km sa poata placutele de frana sa calce mai bine pe discuri, iar daca nu, ai putea sa treci pe la cei care dau garantia

          Comment


          • Originally posted by adrian_bbc View Post
            multumesc pt raspuns Jere.
            cati km ai acum?tot la fel ii fluctueaza relantiul?
            frana cum ti se pare comparativ cu 1.4?
            am 1200km acum. relantiul imi fluctueaza si mie exact cum spui tu, doar cand e motorul rece, si nu cred ca e din cauza benzinei cum spune doru. habar nu am de mecanica si nu pot spune exact de ce face asa dar nu ma sperie asta. frana e identica cu cea de pe 1.4 ca aveam abs si la aia. nici eu nu am fost prea multumit de ea (vizavi de 1.4) dar acum nu regret alegerea facuta si daca ar fi sa mai aleg odata tot 1.2 as lua. nu e deloc extraordinar cum il lauda multi extaziati p'aici dar e cel mai avantajos motor in raport pret achizitie/ consum,( pt 15-20.000km /an) . cine vrea liniute, viteze , drift'uri, etc nu recomand 1.2 ca vor avea dezamagiri, 1,2 e pt "martalogi" fara pretentii sportive.

            Comment


            • Rezulta ca pentru cine vrea liniute, viteze , drift'uri, etc trebuie NEAPARAT sa ia 1.4

              Comment


              • pentru liniute obligatoriu cel putin 1,6 16V daca se poate si remapat

                Comment


                • Originally posted by JERE View Post
                  am 1200km acum. relantiul imi fluctueaza si mie exact cum spui tu, doar cand e motorul rece, si nu cred ca e din cauza benzinei cum spune doru. habar nu am de mecanica si nu pot spune exact de ce face asa dar nu ma sperie asta. frana e identica cu cea de pe 1.4 ca aveam abs si la aia. nici eu nu am fost prea multumit de ea (vizavi de 1.4) dar acum nu regret alegerea facuta si daca ar fi sa mai aleg odata tot 1.2 as lua. nu e deloc extraordinar cum il lauda multi extaziati p'aici dar e cel mai avantajos motor in raport pret achizitie/ consum,( pt 15-20.000km /an) . cine vrea liniute, viteze , drift'uri, etc nu recomand 1.2 ca vor avea dezamagiri, 1,2 e pt "martalogi" fara pretentii sportive.
                  multumesc pt rasp.
                  la a mea variaza relantiul doar la cald...la rece nu pt ca sta turat la 1000 turatii.daca o las pe liber dau un ex de la 60km/h imi ramane turata pe la 900 turatii si nu scade la 750 decat cand se opreste roata 0km/h dar dupa aceea incepe 750-800-900-1000-si variaza in intervalul asta.
                  astazi:1.a inceput sa scarztaie ambreiajul la fiecare apasare si revenire a pedalei...e cablul cred.
                  2.nu se mai deschidea portiera...am dat geamul jos si am deschis din exterior
                  sunt f dezamagit de ea.astept sa vad ce mai apare...la stricaciuni ma refer.

                  Comment


                  • Salutare tuturor!

                    Vad ca e destul de lung thread-ul asta, asadar imi cer scuze daca repet cumva intrebarea, dar sunt curios, care este consumul la ralanti? Ma uitam la CB si parca era destul de mare consumul...in rest,cred ca subscriu si eu la ceilalti forumisti,cu 6.2 pe afara si 7.2-.3 prin oras,in functie de trafic,daca merge si A/C-ul samd...am omis sa spun ca am masina de vreo 2 sapt si deja 2300 de km la bord, incluzand aici o tura pe transfagarasan si pe valea prahovei.

                    Comment


                    • Mai dragilor, cine isi ia logan pt liniute?
                      Fac din nou, aceeasi comparatie cretina: Toyota Yaris 1.4 diesel vs Logan de care vreti voi. Singurul mai rapid este 1.6 16v, si nu cu mult.
                      Restul sunt niste lesinaturi. In special 1.2 si 1.4. Abia se taraie. Deci, nu vad ce om intreg la cap si-ar lua logan pt astfel de sporturi. Vrei viteza si liniute, iti iei o masina capabila, SH. Nu una noua, din regnul prostista

                      Sau, no.23, crezi ca 1.2 fuge fuge, nu?
                      Last edited by Cezar; 6 November 2010, 00:56.

                      Comment


                      • A fost o replica ironica adresata lui JERE care sustine ca 1.2 este slab fata de 1,4 - gresit - amandoua sunt slabe...........ce draq, doar au 75 cp

                        Comment


                        • Consum pentru 900 km extraurban cu masina incarcata si ca si persoane cand 3 cand 2 cand doar soferul.Mers max cu 100/110km/h, doar7 linii nu stiu cat ar iesi la 100 km.
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Mai dragilor, cine isi ia logan pt liniute?
                            Fac din nou, aceeasi comparatie cretina: Toyota Yaris 1.4 diesel vs Logan de care vreti voi. Singurul mai rapid este 1.6 16v, si nu cu mult.
                            Restul sunt niste lesinaturi...................
                            Si cate exemple d-astea mai poti da?
                            Ca ai dat unul care eu il consider exceptie, mai ales ca ce spun ei nu concorda cu realitatea. Adica o Yaris benzinara la aceeasi putere scoate cu vreo 4,x secunde mai mult 0-100, sa fim seriosi.
                            Adica asta spun
                            2005 Toyota Yaris 1.0 - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.

                            date eronate clar.
                            Nu credeti chiar tot ce vedeti.

                            PS: as face liniute (amatoricesti) si daca as avea Trabant

                            Comment


                            • Originally posted by adrian_bbc View Post
                              multumesc pt rasp.
                              la a mea variaza relantiul doar la cald...la rece nu pt ca sta turat la 1000 turatii.daca o las pe liber dau un ex de la 60km/h imi ramane turata pe la 900 turatii si nu scade la 750 decat cand se opreste roata 0km/h dar dupa aceea incepe 750-800-900-1000-si variaza in intervalul asta.
                              astazi:1.a inceput sa scarztaie ambreiajul la fiecare apasare si revenire a pedalei...e cablul cred.
                              2.nu se mai deschidea portiera...am dat geamul jos si am deschis din exterior
                              sunt f dezamagit de ea.astept sa vad ce mai apare...la stricaciuni ma refer.
                              Nu trebuie sa fii dezamagit. Se comporta dupa cat ai platit. Exista masina cu aceleasi performante dar mai ieftina? Daca da atunci ar trebui.
                              Portiera se rezolva usor in service din reglajul parghiei.
                              La mine se aude un fel de pacanit cand iau piciorul de pe acceleratie, in special cand iau brusc de pe acceleratie piciorul. O fi normal din cauza acceleratiei electronice?
                              Last edited by amigos; 6 November 2010, 13:46.

                              Comment


                              • ,,DEDICATIE" , pt toti cei care sunt anti-1.2 16v.
                                1.2 16v- consum mic, taxe mici, merge destul de bine.
                                Restu - consum mare, taxe putin mai mari, euro 4 :P.
                                Nu sunt facute pt Liniute. De ce credeti ca sunt asa inalte ? Pt liniute iti trebuie o masina buna, cu minim 200CP, neaparat pe benzina, sa ai Peco, si sa iti vina banii de-a....... (Ma refer la minim 200CP, la o masina gen Golf , Leon, nu un C6, sau A8 ) ).
                                1.2 16V este cel mai economic din toate punctele de vedere. Invidiosilor !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google