Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand o sa mai faci cateva mii de km, cand o sa treci la anvelope de vara, cand afara o sa fie temperaturi cu + si fara vant din fata/lateral o sa ai si tu un consum sensibil mai bun .
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Dap , ceva mai bun , dar NU la 110 km/h . Cumperi motor micut si mergi cu 150 km/h ... mi se pare logic sa manance mai mult decat motoarele mai mari . S-a mai vorbit , economia la motorul 1.2 e la viteze mici , sub 80 km/h , din ce am observat eu .

      Comment


      • Pai la 110 km/h constant cam 6 imi ia si mie, la 140 imi ia 7.5%, probabil la viteza asta deja 1.2 mananca mai mult sau in orice caz nu mai putin. La 80-90 scoti consumul cel mai ok cu el.

        LE - am reusit 4.4% pe o distanta de ~23 km cu a mea, mers cat se poate de linistit.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • ce munte inalt de 23 de km ai gasit sa-i dai drumul la vale? sau ai coborat balota spre severin? io sub 4.7% n-am scazut. bine, mers 70-80, nu taraiala cu 50-60 in tr5.
          sa revenim oare la topic !?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Nu e vorba de munte sau alte particularitati, e tronsonul Bals-Craiova, drum absolut normal. Tot cu 70-80 am mers si eu din moment ce am scos viteza medie de 66 kmh sau cam asa ceva, nu m-am "tarait" .
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Palaria mea stie cum scoate-ti voi consumul mai mic decit 1.2! Pentru ce s-au mai chinuit sa fabrice capacitatea asta? Si tu de unde scoti 105 C.P. daca benzina nu ii trebuie?

              Comment


              • Tu sigur aici ai vrut sa postezi? Nu de alta, dar pari din alt episod.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by alinlucian View Post
                  Palaria mea stie cum scoate-ti voi consumul mai mic decit 1.2! Pentru ce s-au mai chinuit sa fabrice capacitatea asta? Si tu de unde scoti 105 C.P. daca benzina nu ii trebuie?
                  Tu crezi ca atunci cand am scos consumul asta am folosit toti cei 105 CP (@5750 RPM) ? Daca da, atunci e clar ca de aia nu scoti consum bun cu 1.2, abordezi gresit situatia .
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • @Shakar..lasa-i frate in pace cu 1.2 16v!!
                    Poti pana la revelion sa le zici ca la 80 de km/h constant 1.6 16 v consuma cam 4,5%.
                    Eu unul m-am lamurit de mult cu ei si cred ca iti tocesti tastatura de pomana pe aici.
                    Nu inteleg si pace cum este posibil asa ceva,,adica sa ai consumul asa de mic la 1.6 16v fata de 1.2 16V!

                    Fratilor cu 1.2.....daca nu credeti asa ceva,,,va invitam la o cursa cu 105cp si o sa va convingeti.
                    Last edited by Ivan Marian; 17 February 2011, 17:57.

                    Comment


                    • Eu cred ca cearta e inutila . Ivan Marian si ceilalti spun de un consum la 80 km.h credibil . Ceilalti posesori de 1.2 cred ca au consum asemanator la viteza asta . Peste viteza asta consumul creste la 1.2 , si 1.6 e mai putin gurmanda .
                      Ce ar trebui sa fie clar e ca 1.2 16v e economica la viteze mici , ori Ivan Marian si altii au comparat consumul deja doar extraurban unde e clar ca 1.2 nu mai are cine stie ce avantaje . Si cei cu 1.6 16v pot demonsta ca la 60 km/h in treapta a 5-a au consum 3,5 % ( e doar un exemplu ) , comparabil cu 1.2 16v la viteza asta , dar oare se poate merge la turatia aia in treapta a 5-a la 1,6 16v ? . Cutia mai scurta la 1,2 16v da un pic de avantaj la viteze mici pentru ca te face sa tii masina in trepte superioare , de unde rezulta putere mai mica a masinii si consum redus .
                      Nu vad de ce n-ar avea amandoua partile dreptate . 1.2 e bun pt oras , 1.6 16v e bun extraurban , destul de clar . Aaaa , si NU , nu e puturoasa 1.2 pt oras , e suficient de agila , doar nu facem curse . Probabil multi cumpara 1.2 si apoi storc tot ce poate motorul , sunt nemultumiti ca nu poate mai mult . Pai d-aia ati luat 1.2 ? E clar ca si 1.4 are sanse sa ne faca , atuul motorului 1.2 e doar consumul redus in oras , la viteze mici . Cel mai relevant e consumul mediu , lasa-ti consumurile instant , ala e ireal , difera de practica . In practica mergem prin orase , stam la semafoare , mergem pe autostrada legal ... doar nu calcam toti pedala de acceleratie pana la fund .Consumul mediu ne indica de fapt cat consuma masina noastra in viata de zi cu zi , asa ne dam seama daca am facut alegerea buna .

                      Comment


                      • cred ca cei cu diesel sunt "invidiosi" pe aceste consumuri!

                        Comment


                        • @cro_84: nu face obiectul discutiei, dar 1.6_16v merge foarte bine in tr5 la 60km/h. 148Nm la 3700rpm fata de 105 la 4000rpm iti spune ceva? iar la 1700-1800rpm sa tot fie vreo 20Nm diferenta. cu cat crezi tu ca e mai scurta cutia la 1.2? cu 40%? ai prinde 120 maxim in tr5...
                          oarecum on-topic: n-o cred p-aia cu 4.5% la 80km/h in tr5 la 1.6_16volti, pt ca din 3 masini testate, a iesit 4.7% la aprox 70-75km/h, pe alocuri 80, iar voi veniti si va laudati cu 4.5% la 80km/h. sa-i dam 1.2-ului ce-i al 1.2-ului, adica un consum mai mic la viteza mica. mai lasati-l de 1.6_16v ca ajunge asta ca defunctul unupatru, cel mai econom si cel mai rapid dintre loganuri
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by Obsolete View Post
                            In carte scrie sa nu depasesti 3500 de ture in primii 1000 de km.

                            Rodajul il poti face elegant cu un plin, intr-o plimbare prin tara sau prin exterior.

                            Apoi, cum ai trecut de 1000 de km, se aude un 'pac', si inseamna ca s-o terminat rodajul si poti sa ii rupi fasul pana in 6000 de ture.

                            Ce se aude?

                            Asta-i buna, cica face "pac".

                            Comment


                            • o sa razi, dar eu am sesizat la 1500km o schimbare brusca in tonalitatea motorului, la ultimele doua loganuri. o fi fost coincidenta, nu zic. in mod cert n-am auzit nici o pocnitura, dar sunetul in sarcina s-a schimbat relativ brusc, in cativa kilometrii. la primul 16volti eram cu cristi_xp in masina si stiu ca ne-am uitat mirati unul la altul si-am zis aproape simultan "bah, nu ti se pare ca motorul si-o schimbat zgomotul?" pe bord aveam fix 1500km. a doua oara pe la 1500 si ceva, dar n-am sesizat in mers chestia, ci la prima cheie data dupa o scurta oprire de pauza la copac
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by Shakar View Post
                                Pai la 110 km/h constant cam 6 imi ia si mie, la 140 imi ia 7.5%, probabil la viteza asta deja 1.2 mananca mai mult sau in orice caz nu mai putin......................
                                Asa ti-ar place tie sa-ti consume 6% la 110/h. Sau poate ai ceva mai special la motoru ala.

                                La 140/h 1.2 consuma mai putin decat 1.6 16V la 140.

                                Galopul mare se face aproape de viteza de top la astea mici, adica 150-160/h. Pare diferenta mica, dar pentru aia 10 km in plus la puterile mici esti cu acceleratia in podea. Aici e singura diferenta.
                                Dar la 140 n-ai tu nici o sansa sa consumi mai putin decat 1.2, doar impresii si basini.
                                Last edited by Octavian; 20 February 2011, 11:58.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google