ca si posesor de 1.2 si avand cateva zeci de mii de km cu el - si avand in vedere ca am trecut de la clio 2, 2003, 1.5dci 65cp (adika de la diesel la benzina):
va enumar cateva din diferentele cu + sai - dintre motoare:
1.5dci - foarte multumit de consum - la un condus echivalent cu 1.2 (pe autostrada si asta papa aproape la fel)
baia mare - budapesta - baia mare cu 1.5dci - consum ~46l / ~850km - cam 5.4% diesel
cu 1.2 benzina ~50l / ~850km - cam 5.9% - diferenta infima avand in vedere diferenta de pret intre motorizari
acceleratie - 1.5dci - 1.2 16v - avantaj 1.2 16v
urcare in panta pe autostrada - castiga detasat 1.5dci - datorita cuplului cu peste 50% mai mare ca la 1.2 16v
galagie la rulare - castiga 1.2 16v
intretinere - castiga 1.2 16v
asigurare - 1.2 16v
tuning - 1.5dci
aer conditionat - 1.5dci - sa nu radeti - dar la motorul de 1.2 16v - cand cuplez aerul conditionat se simte pe motor - la dci nu am simtit niciodata
pornire pe ger dimineata si zgomot - 1.2 16v
facut rost de carburant de la tiristi - 1.5dci
- este o lupta destul de stransa intre cele 2 motorizari
am avut 1.5dci timp de 60.000km si nu ma lasat niciodata indiferent unde am fost cu el
am facut 2 drumuri de grecia - unu dintre ele a fost cu 4 persoane si bagaje
- dece am renuntat la 1.5dci??
simplu - pt ca avea 2 usi - si m-am insurat era din 2003 decembrie ~ 2004, avea 178.000km cand l-am vandut
am luat - clio 3 din fabricat in 2007, vandut din reprezentanta in februarie 2008
cumparat de mine in ianuarie 2009, cu 32.000km la bord, 4 usi, si pretul la 50% din unu nou la aceleasi dotari - 6400E , nou 13200E - in momentul in care l-am cumparat
- a fost prima mea masina personala pe benzina
am facut cu ea 30.000km de cand o am si nu pot sa ma plang decat de lipsa cuplului la motor, in rest sunt foarte multumit
ex. cuplu: in grecia, autostrada noua, Salonic -> Igumenita (portul pt corfu), prin munti, multe tuneluri, mult de urcat, mult de coborat.
- cand vedeam ca urmeaza rampa sa urc, bagam 130-140 km/h, opream aerul conditionat.... cand eram aproape in varf repede retrogradam in tr4 si mai aveam 80 km/h la bord... si atuncia am zis catre nevasta.... Mo DEZAMAGIT !!!
- nevasta: lasa draga - ca asta mi-o lesi mie si iti cumperi tu una diesel
va enumar cateva din diferentele cu + sai - dintre motoare:
1.5dci - foarte multumit de consum - la un condus echivalent cu 1.2 (pe autostrada si asta papa aproape la fel)
baia mare - budapesta - baia mare cu 1.5dci - consum ~46l / ~850km - cam 5.4% diesel
cu 1.2 benzina ~50l / ~850km - cam 5.9% - diferenta infima avand in vedere diferenta de pret intre motorizari
acceleratie - 1.5dci - 1.2 16v - avantaj 1.2 16v
urcare in panta pe autostrada - castiga detasat 1.5dci - datorita cuplului cu peste 50% mai mare ca la 1.2 16v
galagie la rulare - castiga 1.2 16v
intretinere - castiga 1.2 16v
asigurare - 1.2 16v
tuning - 1.5dci
aer conditionat - 1.5dci - sa nu radeti - dar la motorul de 1.2 16v - cand cuplez aerul conditionat se simte pe motor - la dci nu am simtit niciodata
pornire pe ger dimineata si zgomot - 1.2 16v
facut rost de carburant de la tiristi - 1.5dci
- este o lupta destul de stransa intre cele 2 motorizari
am avut 1.5dci timp de 60.000km si nu ma lasat niciodata indiferent unde am fost cu el
am facut 2 drumuri de grecia - unu dintre ele a fost cu 4 persoane si bagaje
- dece am renuntat la 1.5dci??
simplu - pt ca avea 2 usi - si m-am insurat era din 2003 decembrie ~ 2004, avea 178.000km cand l-am vandut
am luat - clio 3 din fabricat in 2007, vandut din reprezentanta in februarie 2008
cumparat de mine in ianuarie 2009, cu 32.000km la bord, 4 usi, si pretul la 50% din unu nou la aceleasi dotari - 6400E , nou 13200E - in momentul in care l-am cumparat
- a fost prima mea masina personala pe benzina
am facut cu ea 30.000km de cand o am si nu pot sa ma plang decat de lipsa cuplului la motor, in rest sunt foarte multumit
ex. cuplu: in grecia, autostrada noua, Salonic -> Igumenita (portul pt corfu), prin munti, multe tuneluri, mult de urcat, mult de coborat.
- cand vedeam ca urmeaza rampa sa urc, bagam 130-140 km/h, opream aerul conditionat.... cand eram aproape in varf repede retrogradam in tr4 si mai aveam 80 km/h la bord... si atuncia am zis catre nevasta.... Mo DEZAMAGIT !!!
- nevasta: lasa draga - ca asta mi-o lesi mie si iti cumperi tu una diesel
Comment