Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De obicei cand faci o statistica, cum e aici cu consumul la motorasul asta, extremele se exclud. Condusul in bucuresti, clar, e la una din extreme. Acolo trebuie sa mentionezi consumul pe ora nu la 100 de km
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by no.23 View Post
      Vad ca nu ne intelegem deloc - daca are 200 rpm in plus insemna ca mananca mai multa benzina ? pe asta de unde ai scos-o ? nu este acelasi motor pentru a creste consumul proportional cu turatia - este un motor total diferit, care mai mult ca sigur mananca mai putin decat 1.4 chiar si cu cele 200 rpm in plus.

      1.2 in tr V la 3000 rpm are 100 km/h, 1.4 - 110 daca nu ma insel
      Spune-ne si noua care este diferenta despre care ai amintit anterior.

      Comment


      • Originally posted by JERE View Post
        cos.t, eu nu am cb, am varianta ambiance nu stiu la ce viteza medie. dar atat consuma 10%! vad asta cand alimentez si vad catikm merg, pana mai ramane doar 1l in rezervor. am crezut ca haleste mai putin ca 1.4 cu cel putin 1,5-2 l. asa cum scria la carte si cum vb unii p'aici. nu ma intereseaza ce spun altii din alte orase ca chiar nu se compara buc cu restul oraselor. daca tu spui ca economisesc 1 l% inseamna ca la 10.000km economisesc 100litri, asta da afacere!

        vreau diesel! dci-ul consuma 6% in orice conditii
        daca ai model fara CB e normal sa calculezi gresit consumul
        La alimentari nu poti sti exact cat a mai ramas in rezervor si astfel calculele tale nu sunt exacte

        Comment


        • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
          daca ai model fara CB e normal sa calculezi gresit consumul
          La alimentari nu poti sti exact cat a mai ramas in rezervor si astfel calculele tale nu sunt exacte
          Ba sa stii ca te contrazic aici! Cand ai ajuns pe rosu cu rezervorul atunci stii cati litri mai ai +/- 1 litru! Alimentezi cu 10 litri, de ex., si cand iar iti indica rosu faci calculul! Vei fi surprins cat de exact iti va iesi!
          Eu asta astept... am alimentat 50l si cand imi va indica rosu ma voi uita cati km am facut. Fac impartirea si voi sti foarte exact cat mi-a consumat.

          Numa' bine!

          Comment


          • Originally posted by Golanu 1 View Post
            Spune-ne si noua care este diferenta despre care ai amintit anterior.
            Daca are 2 supape in plus / cilindru (una la admisie si una la evacuare) inseamna ca aerul va intra mai repede (adica mai putin efort din partea motorului pentru a-l aspira) si va fi evacuat mai repede, la fel cu un mai mic efort din partea motorului cu o ardere mai eficienta a combustibilului.Bujia este pozitionata central => o scanteie optima. Bineinteles ca existe mult mai multe diferente pe care numai cineva calificat si cu o mai buna cunoastere a celor 2 motoare ti le poate spune.
            Pana si evacuarea se face prin spatele motorului si nu prin fata lui ca la 1.4, nemaiexistand cotul acela la 90 de grade care sa franaze fluxul.
            La aceste diferente ale motorului, mai exista si cele aerodinamice (prlungirea bara fata, aparatorile de la rotile din spate si cele de sub masina dinaintea rezervorului).
            Totusi, daca chiar inainte sa crezi, trebuie sa vezi, mai bine ar fi sa stai de vorba cu un cunoscut care are 1.2 si dupa sa te pronunti.

            Comment


            • Originally posted by no.23 View Post
              daca are 2 supape in plus / cilindru (una la admisie si una la evacuare) inseamna ca aerul va intra mai repede (adica mai putin efort din partea motorului pentru a-l aspira) si va fi evacuat mai repede, la fel cu un mai mic efort din partea motorului cu o ardere mai eficienta a combustibilului.bujia este pozitionata central => o scanteie optima. Bineinteles ca existe mult mai multe diferente pe care numai cineva calificat si cu o mai buna cunoastere a celor 2 motoare ti le poate spune.
              Pana si evacuarea se face prin spatele motorului si nu prin fata lui ca la 1.4, nemaiexistand cotul acela la 90 de grade care sa franaze fluxul.
              La aceste diferente ale motorului, mai exista si cele aerodinamice (prlungirea bara fata, aparatorile de la rotile din spate si cele de sub masina dinaintea rezervorului).
              Totusi, daca chiar inainte sa crezi, trebuie sa vezi, mai bine ar fi sa stai de vorba cu un cunoscut care are 1.2 si dupa sa te pronunti.
              e bun 1,2 pt moment, dar cand va aparea 1,4 16v va fi superior in performante si poate chiar consum celui de 1,2, dar pana atunci.......

              Comment


              • Curand nu apare 1.4 16v pe dacia.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Obsolete View Post
                  Curand nu apare 1.4 16v pe dacia.
                  nu poti sa stii cand apare,............... poate la anul..........poate peste 2 ani

                  Comment


                  • Pe Renault este deja.

                    Comment


                    • Pai tocmai, trebuie sa mai faca ceva vechime pe Renault, ca sa nu isi taie craca de sub picioare la vanzari.

                      Off topic: DORU BUTEAN, nu mai da QUOTE daca raspunzi la ultimul post.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by no.23 View Post
                        Daca are 2 supape in plus / cilindru (una la admisie si una la evacuare) inseamna ca aerul va intra mai repede (adica mai putin efort din partea motorului pentru a-l aspira) si va fi evacuat mai repede, la fel cu un mai mic efort din partea motorului cu o ardere mai eficienta a combustibilului.Bujia este pozitionata central => o scanteie optima. Bineinteles ca existe mult mai multe diferente pe care numai cineva calificat si cu o mai buna cunoastere a celor 2 motoare ti le poate spune.
                        Pana si evacuarea se face prin spatele motorului si nu prin fata lui ca la 1.4, nemaiexistand cotul acela la 90 de grade care sa franaze fluxul.
                        La aceste diferente ale motorului, mai exista si cele aerodinamice (prlungirea bara fata, aparatorile de la rotile din spate si cele de sub masina dinaintea rezervorului).
                        Totusi, daca chiar inainte sa crezi, trebuie sa vezi, mai bine ar fi sa stai de vorba cu un cunoscut care are 1.2 si dupa sa te pronunti.
                        Cum nu mai face cot galeria? N-are niciun unghi? Mai sa fie...
                        Impresionat esti de diferenta dintre alte aspiratoare si 1.2. Oare cum vei reactiona cand vei schimba masina, cu ceva mai mare si mai potent din toate punctele de vedere.

                        Cat despre coeficientul de aerodinamicitate imbunatatit, nu pot spune decat ca rad cu lacrimi. Aceeasi imbunatatire a consumului, o poti obtine prin transportul unui kg in plus (poate nici atat).

                        Revenind la topic: mergand cu o astfel de motorizare, in jur de 200 km, am observat ca se misca la fel ca 1.4, insa consuma ceva mai putin. Pe acei 200 km in oras, realizandu-se o medie de 8.6, la o viteza medie de 18 km/h.

                        Comment


                        • Exact genul asta de consum il am si eu la 1.2-ul meu... Circulatie de oras, viteza medie 20,2 si consum mediu 8.8...cu specificatia ca am doar 580 de km efectuati cu masina... sper sa se mai ajusteze dupa rodaj!

                          Comment


                          • Sunt posesor de 1.4 - dar in postul asta o sa laud motorizarea de 1.2. La inceput nici eu nu am crezut in capacitatile acestui motor...DAR, dupa ce am parcurs un drum 600 km (traseu Transfagarasan) cu varul meu no.23 care are 1.2 - am realizat si am constatat ca acest motor trage bine, chiar foarte bine ( 4 persoane in masina plus portbagajul full de bagaje). Spre surprinderea mea am vazut dupa un mers de 300km ca motorul nu este foarte incins, compartimentul la motor este mult mai degajat. Ce sa mai zic de consum, in comparatie cu 1.4 chiar consuma mai putin. Pentru cei care chiar doresc sa achizitioneze un 1.2 ar face alegerea perfecta. Recomand 1.2
                            House is in the house

                            Comment


                            • Imi inchipui cum trage 1.2 cu 4 persoane pe Transfagarasan....O placere, nu alta. Fizic, nu poti face diferenta intre cele 2. Nu suntem capabili biologic sa o putem face. Doar cronometrul o poate face, desi si acolo este de interpretat.

                              Motor incins, compartiment degajat? Acestea sunt atuurile acestui motor?
                              Ai vazut vreodata vreun Wartburg? Sa vezi cum sta un motor de 900 cmc, intr-un compartiment in care intra un altul de 1600. Nu se incinge nici ala. E bun, asa-i?

                              Comparativ cu 1.4, consuma o idee mai putin. Insa diferente mari, nu exista. (vb de diferente de peste 1.5L in aceleasi conditii de mers)
                              Last edited by Cezar; 13 October 2010, 11:05.

                              Comment


                              • Adevarul este ca pana nu faci acest drum in conditiile descrie mai sus, poti doar sa iti inchipui, asa cum ai zis. Evident ca nu e un zmeu acest motoras, dar isi dovedeste cu brio capacitatea de a duce masina din punctul A in punctul B decent, din toate punctele de vedere.

                                Atata vreme cat consumul este apropiat de cel dat in carte, inseamna ca are avantaj cel putin asupra dejainvechituluiunupatrumpi:P
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google