Nu am mai intrat de ceva vreme pe aici....La al meu 1,2 folosit exclusiv de nevasta, cu precadere in oras zilnic, consumul mediu afisat de CB este de 6,9, in cei aproape 3000 km parcursi. Subscriu ideii, cum ca unele persoane sunt mai snoabe si nu-si iau 1,2 preferind 1,4, ca deh e mai mare cilindreea si deci e mai bine. Dovada am avut-o sapt. trecuta, cind vecinul de garaj ( cu dacia 1300) si-a cumparat logan, iar toate argumentele legate de taxe, consum, norma de poluare, etc... nu i-au schimbat ideea de 1,4mpi. Ar fi dorit 1,6 dar nu-l tineau buzunarele. Personal nu regret alegerea.
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Am mers zilnic de pe 23 septembrie cand am ridicat-o,astazi a fost prima zi in care nu am iesit. As vrea sa-mi pun aparatori de noroi ca se murdareste rau cand este vremea urata.Last edited by DaNuTz1988; 14 October 2010, 23:58.
Comment
-
Si eu intentionez, aparatori de noroi + protectii de aripi, dar sa vad unde fac si asta. Initial vroiam la dealer dar cand mi-a facut "nota" am renuntat la idee - vroia 180 de RON pe aparatori si 220 RON pe protectii. As lua din targ dar nu stiu daca se potrivesc f bine si nici nu ma dau in vant dupa surubarit
Comment
-
Aparatori de noroi am luat din magazin auto la 50 lei setul (fata-spate) s-au montat usor si tin foarte bine (1,5 ani si nu fleondane) si sunt din plastic moale.
Protectii la aripi nu stiu daca mai are rost la astea mai noi.
Am 3 ani cu a mea, a prins trei ierni tinuta numai afara si nici urma de rugina sau alte cele.
PS: Plus ca daca nu sunt lipite cum trebe protectiile alea, vor tine apa si nisip acolo la aripa (am vazut la multi).
Comment
-
Originally posted by lepetir View PostNu am mai intrat de ceva vreme pe aici....La al meu 1,2 folosit exclusiv de nevasta, cu precadere in oras zilnic, consumul mediu afisat de CB este de 6,9, in cei aproape 3000 km parcursi. Subscriu ideii, cum ca unele persoane sunt mai snoabe si nu-si iau 1,2 preferind 1,4, ca deh e mai mare cilindreea si deci e mai bine. Dovada am avut-o sapt. trecuta, cind vecinul de garaj ( cu dacia 1300) si-a cumparat logan, iar toate argumentele legate de taxe, consum, norma de poluare, etc... nu i-au schimbat ideea de 1,4mpi. Ar fi dorit 1,6 dar nu-l tineau buzunarele. Personal nu regret alegerea.
Cu cat? 2 lei?
2 avantaje are fata de invechitul 1.4: lipsa taxei de prima inmatriculare si consum mai mic in aceleasi conditii.
PS: lasati povestea cu taxele mai mici, ca-i de rasul curcilor.
Comment
-
Si in plus, de la anu', poti sa ai si motorizare Euro 'shpe si sa fii ecologicu' ecologicilor, ca toata lumea o sa plateasca taxe lui Boc de o sa ne iasa pe nas.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostTaxe mai mici?
Cu cat? 2 lei?
2 avantaje are fata de invechitul 1.4: lipsa taxei de prima inmatriculare si consum mai mic in aceleasi conditii.
PS: lasati povestea cu taxele mai mici, ca-i de rasul curcilor.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
Originally posted by DaNuTz1988 View PostNici eu nu regret alegerea care am facut-o luand aceasta motorizare,consumul este bun,trage bine pentru ce-mi trebuie mie. Am varianta Preference si folosesc meniul secret,la 1400km am consumat 75L ,80% din drum in oras.
Comment
Comment