Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La plecare:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    La sosire:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Masina are 6050 km ,am fost singur,viteza medie intre 65-70km/h. Putine bagaje. Era cald si soare ieri,nu stiu cate grade erau,trafic lejer.
    Dupa calcule reiese un consum de 4,82%.
    Last edited by DaNuTz1988; 17 January 2011, 16:13.

    Comment


    • Da, este fara CB masina, sincer sa fiu este un pic irelevant, la aceasta distanta nu-ti poti da seama exact pentru ca si o jumatate de litru daca este sa o iei in calcul deja totul creste cam cu 0.5l la %.

      Eu cand aveam loganul fara CB consumul il faceam doar de la un plin la altul pentru ca si cateva grade daca sta un pic diferit caroseria masini fata de prima masuratoare deja se schimba lucrurile si acei litri nu sunt si cu zecimale, tu poate vezi ca scrie 20L, dar ea poate are 19.6L.

      Nu zic, in cazul tau este fara aer sigur, posibil si fara servodirectie, deci un consum mai mic s-ar explica pe undeva.

      Comment


      • Cand dau sa vad cati litri mai am o fac numai pe teren drept si o las 2 minute dupa ce o opresc,stiu ca erori de masurare sunt,pana si cei cu cb aveti mici erori.
        Acum o luna am schimbat la servici un reverzor la un 1.2 pt.ca era neconform si dupa ce l-am montat pe cel care trebuia i-am bagat 2 L de benzina,am dat la meniul secret si imi arata exact 2L,alta data i-am bagat 1L jumate si imi arata 1L,dupa o secunda 2L,apoi iar 1,iar 2.
        Am incercat si de la un plin la altul si mi-a iesit un consum de 6-6,2% dar cu putine drumuri extraurban.
        Varianta mea de echipare este Preferance.

        Comment


        • daca acesta e consumul real e foarte bine.iti doresc drumuri bune si placute!
          oare se mai renteaza sa cumperi DCI in situatia data?

          Comment


          • Daca luam in considerare injectoarele, pretul de achizitie, costurile pe parcurs, categoric nu merita dieselul. Dar dieselul merge putin mai bine,poti sa mergi si mai tare cu el , si consumul tot asa il are

            Comment


            • Salutare tuturor.Eu am un logan de 1,2 din noiembrie, si la inceput i am facut consumul cand aveam sub 1000 km. La un drum de 75 km, la plecare cu motorul rece, mi a afisat un consum de 6,2, iar la intoarcere acelas drum aceeas incarcatura, adica gol mi a afisat 5,7, motorul cald. Mentionez ca drumul parcurs este destul de greu , nu stiu daca se incadereaza in categoria de drum extraurban, avand de urcat si coborat 14 dealuri. Am avut o medie de cca 58 km/h si un mers destul de econom, masina fiind in rodaj, nu am depasit 3000 rot/min. Ca si consum pe GPL, care l am folosit abia dupa 1000 km. am scos si 6,3 si 7,5 % (plin-plin), intrucat cb nu afiseaza consumul pe gpl. cei drept la consumul de 6,3, cu 3 pers in masina , am mers extraurban, si am incercat sa vad ce consum scot, deci un stil de condus economic. Consumul de 7,5 l am obtinut la un drum de 170 km, intre care 70 km A1, un mers destul de sportiv, dar si pe un frig de -12 , 15 grade. Intr un cuvant parerea mea , ca daca doresti economie, poti avea. Daca doresti sa ajungi cat mai repede, te v a costa.

              Comment


              • Sa zicem ca esti in rodaj si vrei sa mergi pe autostrada cu 110 de exemplu.Cum procedezi?Pentru ca la viteza aia turometru sta constant cam in 3000 de ture.
                Schimbi vitezele la turatii mai mari pentru ca in a 5-a sa nu ajunga la 3000 ture la 110 la ora?
                Intreb si eu pentru ca sunt incepator si nu stiu.

                Comment


                • In carte scrie sa nu depasesti 3500 de ture in primii 1000 de km.

                  Rodajul il poti face elegant cu un plin, intr-o plimbare prin tara sau prin exterior.

                  Apoi, cum ai trecut de 1000 de km, se aude un 'pac', si inseamna ca s-o terminat rodajul si poti sa ii rupi fasul pana in 6000 de ture.
                  Last edited by Obsolete; 19 January 2011, 16:18.
                  sigpic

                  Comment


                  • Si chiar daca schimbi toate vitezele la 2000 de ture sa zicem, in a 5-a ajunge tot la 3000 ture la 110km\h sau poti schimba la turatii mai mari, sa zicem 3200 ca in a 5-a sa ajunga la 110km\h intr-o turatie mai mica?

                    Comment


                    • in treapta a V-a ai aceeasi turatie indiferent de cum vei schimba vitezele I-IV. nu se modifica turatia pentru nici o treapta.
                      sigpic

                      Comment


                      • Asta vroiam sa stiu.Multumesc!

                        Comment


                        • OFF: Pot sa zic, ca 1.2-ul se descurca bine si la turatii joase, comparativ cu 1.4 MPI

                          Comment


                          • Aici chiar nu ai dreptate si nu poti compara. 1.4 are cuplul maxim la 3000 de ture iar 1.2 are cuplul maxim la 4250 ( si ala mai mic cu vreo 7 Nm). Cuplul la 1.4 e mic, dar la 1.2 e josnic de-a dreptul. Intr-adevar, se invart rotile si la turatie mica, dar nu poti spune ca se descurca bine. Eu daca nu sar de 2000 de ture cand plec de la semafor, risc sa ma depaseaca autobusele.
                            sigpic

                            Comment


                            • Vezi ca nici pe harie nu e totul real ! De ex: mie mi se pare ca motorul trage mai bine de la 2000rpm comparativ cu 1.4MPI. Toata aceasta senzatie o ofera cutia de viteze. Este foarte scurta !

                              Comment


                              • salut baieti... mi-am luat masina dar nu prea am facut drumuri extraurbane.... in timpul rodajului cel mai lung drum a fost de in jur de 90 de km extraurban si am iesit cu un consum de 5.4% pe la 600 de km .... de atunci nu am mai facut un drum lung...... iar acum am 2100 km si imi consuma cam 10% in oras bine ca o se mai intampla sa o turez pana in 4000-5000... si mi se pare umpic cam mare consumul..... ce parere aveti.. pls reply... ms si drum bun tuturor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google