Originally posted by Ivan Marian
View Post
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Originally posted by Ivan Marian View PostCam mare rau consumul tau..6,6% cu 100 de km la ora!!
-traseu braila buzau consum 5% mers pe cât posibil constant cu 80 km/h sau 77km conform gps, evitat depășiri.
- traseu buzau Ploiești+ varianta, 75 km parcurși, consum 5,4%, viteza intre localitățile din traseu fiind 85 km/h iar în localitățile tranzitate cam 60 km/h
- traseu dn1 Ploiești spre Brașov 80 km parcurși, urcat câteva pante( de pe la Comarnic) viteza predominanta 100 km/h iar o mare parte din localități au putut fi tranzitate cu 75-80 km/h consum 6,3.
La întoarcere consumul a fost asemănător. loganul este ambiance 1.2 euro 5 si a transportat 3 persoane adulte( inclusiv șofer) si aproximativ 30 kg bagaje.Traseul a fost parcurs pe timp de zi temperatura exterioara aprox.+5 C. Au fost evitate, aproape eliminate, depășirile și accelerațiile bruște.
Concluzie personala:
Acel consum de 4.9 comunicat de către producător poate fi obținut doar dacă se merge cu 75-80 km/h, cu turație corespondenta 2400 rpm.
Pentru un mers constant cu 90-100 km/h consumul se apropie de 6% cu trafic lejer sau poate trece de 6% in funcție de trafic.
Vorbind strict d.p.d.v. al consumului motorul nu se simte bine la turații mai mari de 2400 rpm. Din alte puncte de vedere motorul se simte chiar foarte bine la turații superioare.
Consumul urban real obținut de mine în Braila este identic cu cel comunicat de către Dacia.
Comment
-
Si eu m-am mirat de consum , mai ales pentru ca eu am consum mediu pe bord mic , chiar iarna acum 5.8 . Dar merg de obicei cu 50-60, si doar rareori cu 100 pentru ca traversez multe localitati in treapta a 5-a , turatie motorului sta in majoritatea timpului aproape de 2000 rot sau sub.
M-am gandit ca a fost influentat ori de vremea rece acel consum de 6,6 ori poate de filtru de aer imbacsit prematur . Cum am zis , am 9200 km .Cred ca se desface mai greu filtrul de aer decat la logan 1.4 , are suruburile prinse pe dedesubt , nu m-am uitat ce cheie trebuie , dar mi se pare pozitia mai urata .
Comment
-
Capacul de pe motor ai reusit sa il desfaci? Nu e cumva prin cu clipsuri ca la Clio? Din poze, se vede ca capacul difera, insa prinderea ar putea fi asemanatoare.sigpic
Comment
-
Cro,,schimba filtrul de aer,,si la mine daca merg cu el mult...peste 5000 de km se observa o crestere a consumului de cam 1%...asta am observat si eu,,,Daca merg cu filtrul IMBACSIT DE PRAF ((vorba aia,,mers mai mult in Bucuresti,,deci praf aici cat cuprinde)) am un consum crescut de carburant!!
Sunt deja la al treilea filtru in 21.000 de km..deci cam la 5.000 il schimb fara nici o discutie.Pt un filtru care costa maxim 30 de lei ,,calculat la numarul de km in plus fata de 5.000..pana la 10.000 obtii un profit in --MINUS serios la carburant consumat.
Adica vreo 50 de litri de benzina..250 de lei.. consumati in plus pt 5000 de km efectuati cu filtrul imbacsit
Asa ca schimba-l si tu si vezi apoi diferentele!!
Comment
-
Sa-ti ia 1 litru in plus la suta de km numai din cauza filtrului si...apai ala trebuie sa fie serios murdar/imbacsit, si nu cred ca reusesti sa faci asta dintr-un filtru in 5000 km, nici macar in Bucuresti...eventual daca mergi prin Sahara.
PS: oricum ai calculat gresit.
Comment
-
Aici avem si primele constatari pentru 1.2 , 16V trecut pe GPL ( Tomasetto/Stag300Plus) :http://www.loganclub.ro/forum/gpl_mo...721#post864721
Saptamana viitoare sunt programat si eu pentru instalare GPL ( BRC MY07).
Comment
-
Piteşti - Bucureşti, mers cu 150-155 Km/h (90% din drum) consum de 11%. Masina noua 1600km la bord, echipata cu cauciucuri de iarna Dunlop 3D Wintersport, 3 persoane in masina.
Cum naiba scoateti voi consum din acela mic ca la mine consumul se situeaza undeva la 5.8 - 6.2 - 6,6% pe Bucuresti - Pitesti la 95 - 110 km/h.
La mine am 3100-3200 rpm la 100 Km/h in viteza a 5-a!
Comment
Comment