7% medie urban+extra pt 1000 de km este Ok ....Parca devenim mai realisti .
Consum Logan 1.2_16v
Collapse
X
-
Foarte ok , realisti suntem . A mentionat exact stilul lui de mers pt consumul ala de 7% , nu mai zic ca e urban mai mult , deci unde ar fi problema ? Doar el e realist ? Si eu sunt realist sau incerc sa fiu si am incercat sa descriu exact stilul de mers si tot nu am ascuns ca merg cu a 5-a la 65km/h la 2000rot/min pt ca se poate ( daca cineva se intreaba de ce as merge ) .
La Obsolete e diferenta mare de stil de condus ( schimba rar sub 3000 , nici vorba de mers economic ,frana de motor ...) pur si simplu o conduce normal PRIN ORAS , drumuri scurte .
Teste de consum la peste 90-100km/h poate doar pe autostrada , nu vad unde as putea face test la peste 100km/h mers legal FARA panta . Sincer m-as mira sa consume foarte mult dupa 120km/h ( fata de celelalte benzinare ) , diferenta mare de tot o va face demarajul leeeeent .
@vadim_braia , chestia cu 1000rot/min era sa evidentiez ca are rapoarte mai scurte si unde Ivan Marian merge cu treapta a 4-a la 55km/h la 2000rotatii, cei cu 1.2 pot merge si cu a 5-a cu aprox aceeasi turatie . De acord ca e super lesinata la turatia asta , dar e doar pt mers pe drum drept , doar nu urc pante sau depasesc . Am subliniat , totul pentru economie .
Oricum ar fi , eu sunt fost posesor de logan 1.4 ( timp de 1 an ) deci stiu ce poate masina si diferentele intre motorizari . Pe total sunt multumit pentru ca ma costa mai putin deplasarea si minusurile se compenseaza . Oricum sunt putine minusuri , cele deranjante pentru mine sunt zgomotul motorului mai ridicat si plecarea mai greoaie de pe loc .
Offtopic : Stie cineva ce inseamna pachetul acela schimb ulei de la dacia ? 149 ron pretul care include schimb ulei , filtru ulei si filtru aer . La o revizie normala se mai face si altceva ? Ms.
Iar offtopic : Pe acelasi traseu am mers la serviciu timp de o saptamana cu un dci 70cp logan, peste 500 km . Am ascultat ce zic ceilalti sa schimb turatia in jur de 3000 la diesel si pe vreo 6-700km am obtinut un consum mediu 3.7% .Last edited by cro84; 16 June 2011, 09:35.
Comment
-
Nu comparam cu dci-ul pt ca dci-ul te forteaza sa-l conduci normal pentru ca apar probleme cu turbina , injectoarele , pe cand 1.2-ul il poti tarai pe drum . La turatia 2000 e moarta masina , ca sa pot face o depasire in 95 % din cazuri trec in treapta a 3-a , pe cand un dci tasneste imediat .
Comment
-
Originally posted by mitosu View Postpentru cei "mici" un motor mai mare va consuma mai putin in viteza de croaziera 120/130km/h ,iar la voi viceversa.
acum nu cu rautate ,dar astea sunt legile fizicii .
Care legi ale fizicii?
Dupa judecata asta la un benzinar de 4000 cmc la 110/h ar trebui sa aibe consum de Mobra.
Iti spun ca la mers relativ constant 120-130 1.2 bea simtitor mai putin decat 1.6 oricat te-ai chinui tu sa realizezi (si pe hartie) opusul.
Situatia se schimba pe la 150 unde la 1.2 nu prea mai ai pedala.
Comment
-
Timisoara - Arad
Consum exclusiv extraurban.
2 persoane jumate, AC pornit. Vant lateral
Consumul...proportional cu viteza mediesigpic
Comment
-
Offtopic : Stie cineva ce inseamna pachetul acela schimb ulei de la dacia ? 149 ron pretul care include schimb ulei , filtru ulei si filtru aer . La o revizie normala se mai face si altceva ? Ms.
Raspund mai tarziu...in 16 am facut revizia de 1 an la masina sotiei si am primit acel pachet promo care cuprinde schimbul de ulei si filtrul de ulei, atentie, fara filtru de aer. In reprezentanta am mai primit un discount de 3% la manopera. Total platit cu TVA 203 RON ( filtru ulei+ulei, verificare si diagnoza) Filtrul de aer nu a fost inlocuit masina avind doar 5000 km.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
Comment