If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bine ai venit printre noi.
O sa iti placa masinuta daca nu te crezi pilot, si sa nu doresti sa iti stergi contul cand iti vor sari in cap cei cu 1.4MPI ca a lor prinde 200 si ca sunt imposibile consumurile scoase de 1.2. Si eu mi-am dorit sa scap de acest forum, insa sunt o multime de colegi care merita tot respectu !
Zise cel care scoate consumuri de 3.x % fluierand... care vrea tedei ca 1.2 nu trage cum trebuie si multe alte "perle" spuse pe aici pe forum. Tu mai intai scapa de povestile pescaresti ca de asta ai probleme cu forumul... ori fa o adresa la Dacia sa-ti comunice ce motor ai defapt. Da... te-ai prins, suntem invidiosi din nou pe tine !
ZFMFLORIN: daca sti ce masina ai luat atunci e bine. Multi dupa ce trec de pe diesel pe benzina au 2 mari probleme: consumul mai mare si lipsa de cuplu. Daca te impaci cu ele atunci e bine.
Colegu care ziceai ca ai avut diesel felicitari pt noua achizitie!!! Cum de nu ai optat tot pt diesel? dCi-ul de 75 consuma foarte putin si am inteles ca nu mai sunt problemele cu injectoare ca la cele mai vechi, ramane de vazut filtrul de particule cat de fiabil va fi si cat va influenta consumul....
In primul rand ca pretul de achizitie este mai mare cu 1600E.
A urmat faptul ca in timp de 6.5 ani am facut cam 11-12000km/an; m-i sa parut cam stufoasa partea asta de 1.5 E5( cu DPF, cu ulei special, cu alte modificari care de fapt stau la baza motorizarii pe care eu am avut-o).
Si am mai socotit ca diferenta de 1-1.5 l/%, fata de ce masina am avut este suportabila (cu 1.5 aveam cam 5% media, iar 1.2 ar fi cam 6%).
Ma declar multumit de alegerea facuta, iar cel mai bine voi vedea in timp.
Zise cel care scoate consumuri de 3.x % fluierand... care vrea tedei ca 1.2 nu trage cum trebuie si multe alte "perle" spuse pe aici pe forum. Tu mai intai scapa de povestile pescaresti ca de asta ai probleme cu forumul... ori fa o adresa la Dacia sa-ti comunice ce motor ai defapt. Da... te-ai prins, suntem invidiosi din nou pe tine !
ZFMFLORIN: daca sti ce masina ai luat atunci e bine. Multi dupa ce trec de pe diesel pe benzina au 2 mari probleme: consumul mai mare si lipsa de cuplu. Daca te impaci cu ele atunci e bine.
Ce legatura are ca eu am vrut o masina mai puternica si ca am vrut sa imi iau TDI, comparativ cu super cuplul si super consumul de la 1.4 ? )
Si cum am mai zis, 3,8% ...
Cine frate scoate 3,8% cu un tdi, ai ba lasatima cu ce masina,doar dieselurile astea mai noi cu motoare pana in 1.5 mai pot scoate un consum de asta mers mosnegeste.Sunt cateva care au consumul dat de fabrica sub 4%.da in nici un caz tdi-uri.
In Romania n-ai unde, dar iti recomand sa mergi pe Route 66. Poate scoti un 2.9%.
Dupa cum ne explici, noi n-am mai vazut masini decat la televizor, asa ca luam de bun tot ce zici.
mers de la Tulcea la Dunavatul de Jos ,logan 1.2 16v euro5,11.300km la bord, 5 persoane + bagaje full + aer conditionat si am scos un consum pe 45km de 8,1% cu reset la plecarea din Tulcea. la intoarcere fara ac si doar 1 singura persoana in masina adica eu am scos 6,4%. stil de condus...in rand cu lumea 110-120 unde am putut in exterior si 60 in localitati . ture...am schimbat in 3-4 depasiri si la 5500
duster 1.5 dci 110cp 4wd in aceleasi conditii ...adica 5 persoane +bagaje dar si si barca +motor a scos 9% la dus si la intoarcere gol a scos 6 dar cu aer conditionat .
la un concediu de 2000km 1.5dci scoate inca 1 full avantaj...calculati voi
Din ce ai scris tu, nu-ti inteleg logica castigului unui full la 2000 km al "dci-ului". Care dci? Logan dci, Duster dci?
Din datele Dacia Dusterul dci110 consuma 5,3% mediu si 1.2_16v consuma 5,9% mediu. Deci aia 0,6% X 20 =12 litri avantaj pentru Duster la 2000 km. Big fuckin' deal, in conditiile in care intr-un concediu de 2000 km soferul poate face diferenta cu 0,6% la consum la un mers mai relaxat, ajungand cu 30 minute mai tarziu la destinatie.
Ce zici tu e consumul dat de producator in conditii optime. Eu vorbesc de plecat in concediu in configuratie 5 persoane si bagajele aferente . In acest caz la un mers fluent un logan 1.2 consuma pe fiecare suta de km mai mult cu cel putin 2L decat un 1.5dci 110cp pe duster in aceleasi conditii. am facut tulcea-brasov-transfagarasan-sibiu-sighisoara apoi plecat in moldova la vizitat manastiri cu logan 1.2 si am consumat benzina de 1400lei in masura in care un duster a consumat motorina de doar 1000lei pe acelasi traseu, cu aceeasi incarcatura . urmeaza sa predau loganul 1.2 de la servici si sa conduc un 1.5 90cp euro5 tocmai din cauza consumului. in firma mea au fost cumparate 5 loganuri 1.2 16v euro5 acum 4 luni , cea mai mare paguba pentru o firma e masina asta la consumurile pe care le scoate, adica FOARTE MARI . total nerentabil bani/km in masura in care in distributie noi facem ~120km/zi in oras si 200km/zi exterior. fata de vechiurile dci de 70cp acum platim dublu factura la petrom ...
cam mare consumul de 8%
foarte mare. din ce spun posesorii de 1.2 rezulta altceva . sau e diferenta intre cum se conduce . eu de abia am activat cb ul si chiar sunt curios de adevaratul consum in conditii normale
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment