Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Chip View Post
    .........................................
    La vale nu scot din viteza, folosesc frana de motor. De exemplu daca am vale, 40km/h si NU vreau sa incetinesc, dau tr.5 ca motorul sa opuna mai putina rezistenta (dar fara sa scada rpm-ul sub 1000) si merge ca scos din viteza.

    .................................................. ......
    Ce faci tu acolo in nici un caz nu se numeste frana de motor. Daca ii dai a 5 a la vale nu stai cu piciorul pe frana de serviciu?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      M-am exprimat gresit, nu e frana, e o alternativa la mersul scos din viteza.

      Comment


      • #18
        Originally posted by vitriol View Post
        Ce faci tu acolo in nici un caz nu se numeste frana de motor. Daca ii dai a 5 a la vale nu stai cu piciorul pe frana de serviciu?
        Tot frana de motor e si aia, numai ca nu are acelasi efect ca si trecerea intr-o treapta inferioara. Motorul tot ca un compresor se comporta.

        Comment


        • #19
          Eh na! Da' ce efect are?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            Tot efect de franare, numai ca nu e asa de violent la la trecerea intr-o treapta inferioara.

            Comment


            • #21
              Deci daca tu cobori o panta cu 40 la ora, viteza a 5 a si 1000 rpm, exista un efect de franare?
              Pai si atunci care mai e rostul retorgradarii intr-o treapta inferioara?
              Se da o situatie: Cobori de la cota 1400 spre Sinaia cu treapta (nu zic a 5 a) a 4 a si efectul de franare este acelasi ca si cu treapta 3?
              Ca sa nu mai mentionez ca in virajele stanse se cere treapta a 2 a...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Ti-am raspuns in postul anterior.

                Comment


                • #23
                  Am inteles... Dar asa pe viitor ar trebui sa stii ca panta o cobori cu treapta de viteza cu care ai urcat-o (ai fi urcat) pentru a putea beneficia de frana de motor. Iar eu ma indoiesc ca poti urca o panta cu viteza a 5 a la 1000 rpm.
                  Si alta treaba: cand turata scade sub 1500 rpm, motorul isi reia alimentarea cu carburant si nu mai functioneaza in regim de "compresor".
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #24
                    ECU reia alimentarea cu carburant cand motorul tinde sa se opreasca (adica sub 770rpm, turatia minima pentru ralanti), pana atunci, in coborare, functioneaza pe post de compresor (daca nu apesi pe acceleratie).

                    Comment


                    • #25
                      Pai si atunci de ce pe functia CB-ul, "consum instant", arata consum de 2-3 la suta atunci cand turatia scade sub 1500 rpm, iar peste 1500 arata 0 la suta?
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #26
                        La intrebarea ta nu pot sa raspund decat cu o intrebare: De ce la alimentare plin-plin am un consum iar pe CB am alt consum (in 99% din cazuri, pe CB e mai mic decat cel prin metoda plin-plin)? Eu unul nu ma orientez dupa consumul dat de CB, diferenta e mult prea mare fata de realitate (in realitate e cu 15-20% mai mare).
                        Cele afirmate de mine anterior sunt bazate pe metoda testului cu laptopul. Un amic conducea dupa indicatiile date de mine ("accelereaza", "decelereaza", "frana fara sa scoti din viteza", "las-o pe liber", "masina sta pe loc, trage frana de mana, cupleaza treapta 1 si ridica piciorul de pe ambreiaj").

                        Comment


                        • #27
                          Deci CB-ul e defect. Dar pompa aia de carburant se opreste (intrerupe alimentarea) la aceiasi cantitate fixa de carburant, ori de cate ori alimentezi?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #28
                            Am spus "plin-plin", oare ce inseamna asta pentru tine? "Mai putin plin", "prea plin", "un fel de plin" sau ce inseamna pentru tine?

                            Comment


                            • #29
                              Plin pentru mine inseamna atunci cand declanseaza pompa. Daca inisiti peste momentul asta mai intra inca 10-15 litri. Am auzit si de cazuri in care au intrat 65 l de carbunant intr-un rezervor de 50 de litri. Si mai exista si cazul in care esti furat la pompa, cat alimentezi efectiv nu coincide cu ce iti arata pompa de la benzinarie.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #30
                                Ok. Atunci hai s-o lasam balta. Nu e frumos sa ne contrazicem la infinit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google