Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca mergi foarte batraneste, vezi ca s-ar putea in viitor sa apara calamina pe supape, si nu e bine, plus ca daca inveti motorul lenes, asa il ai.

    Comment


    • Originally posted by no.23 View Post
      Eu ii raspundeam lui @laur referitor cum ca ar avea consumul de 3-4 %
      ok sorry.Nu am citit mai cu atentie.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Originally posted by vllad View Post
        daca mergi foarte batraneste, vezi ca s-ar putea in viitor sa apara calamina pe supape, si nu e bine, plus ca daca inveti motorul lenes, asa il ai.
        Cand scot consumul mic in drum spre casa de la munca in 30% din traseu merg pe liber, 10% in frana de motor iar restul accelerari line si nimic sub 1600 ture. Mersul batraneste nu se caracterizeaza prin subturari, la mine cel putin, ci prin a lasa pe liber cat mai mult, cand motorul sta la relanti.

        Cunosc soferi de taxi, care folosesc frecvent a-5-a in oras, si care dupa 200.000 km nu au avut probleme cu calamina .... Si daca ar fi(dar doar daca), atunci depunerile de calamina ar aparea, in mod logic, in momentul in care sa zic ca merg cu a 4-a la 1600 rotatii si calc acceleratia la podea, altfel spus, cand bagi motorul in sarcina brusc, la turatii mici, cand nu reuseste sa arda toata benzina care o primeste. In cazul in care mergi constant cu a 4-a la 1600 ture si abia tii piciorul pe acceleratie, doar cat sa nu scada turatia, iar daca vrei sa accelerezi o faci foarte lin sau schimbi in 3, eu zic ca nu e nici o problema, bazandu-ma pe motoarele de pe taxiuri care sunt trecute bine de o varsta, si care sunt exploatate 90% in oras, in mare parte a timpului sub 1500 ture(ma refer la cine cunosc, nu la toti, nu interpretati).

        Pe aceasta cale tin sa subliniez ca am dat mail la vocea clientului si mi s-a spus ca la benzina se schimba de obicei la 2500 rot, iar mersul subturat se caracterizeaza prin vibratii resimtite in habitaclu. Eu cand schimb la 2500 imi cade undeva pe 1700-1900, in functie de treapta. Mergi cu orice treapta la 1600 ture, constant, si zi-mi daca simti vreo vibratie in habitaclu....


        Iar legat de motorul care se invata lenes .... Am avut reprize, de proba pe distante de 5-10 km, in care am schimbat la 5000 - 5500 pe treptele 2 si 3 si nu mi s-a parut deloc lenes motorul ...
        Last edited by rhadoo_ds; 4 June 2010, 12:28.

        Comment


        • 1. taximetristi cu mpi, nu 16V; unei rude cu symbol 1.4 16V i-au spus la renault sa schimbe la 3000, asta dupa ce facea si el ca tine si l-am batut la cap sa intrebe , daca nu ma crede.
          2. normal ar fi sa schimbi intre aproape de 3000, sa-ti cada peste 2000, parerea mea.
          3. in cazul tau cand vrei sa accelerezi, retrogradezi.
          4. depinde si de conditii, daca masina e usoara, 1 pasager, rezervor golut, poti accelera usor, daca e mai grea retrogradezi; de asemenea daca ai o masina cu motor mare peste 2000, ce sa mai zic de peste 3000, de asemenea iti permite.

          Sunt doar sfaturi, faci cum crezi.

          PS. in mod normal tin motorul pe la 2000, schimb intre 2500-3000, sub 2000 merge, doar la vale in frana motor, sau cand ma apropii de ceva si trebe sa incetinesc. la 1600 nu-ii place, chiar constant. AM dci.
          Last edited by vllad; 4 June 2010, 12:36.

          Comment


          • Ms de sfaturi.

            La 16v eu zic ca arderea e mai completa(sau mai bine zis eficienta), si in acest caz ar fi depuneri mai putine de calamina(depuneri de calamina sunt foarte probabil si la exploatari mai turate, pana in 3000, doar ca probabil in cantitate mai mica).

            Am condus f mult timp si un passat tdi de 131 cp, cu 6 trepte, si acolo cand coboram sub 1900 schimbam in inferior, din cauza turbinei si a depunerilor de pe aceasta cand se coboara sub 1900.
            Acum, nu stiu f mult despre dci-ul de pe logan, dar stiu ca are tot turbina(conform datelor de pe dacia.ro), si nu stiu cat e de bine sa cobori sub 1900.

            Comment


            • Calamina in speta se face de la exploatari subturate.
              La forja riscul de depuneri e mai mic.

              Comment


              • Consum calculat pe toata luna mai, numai trafic urban, 7.7%, aproape jumatate din kilometri cu aerul conditionat pornit. Acceptabil, dar nu f multumit.

                Comment


                • 7.6 spune producatorul si tu nu esti multumit???

                  Comment


                  • am verificat meniul secret, arata 22 l, am bagat la pompa 23 l, am verificat iar meniul si arata 49 l, se pare ca nu e foarte exact, ati mai intalnit problema asta?
                    precizez ca locatia era aceias, pe teren plat

                    Comment


                    • am de 3 ani permis si aproape 200000 de km. in ceea ce priveste consumul unei masini cam toate se invart in jurul 5 - 8l la suta. ma refer la o cilindree intre 1.2 si 1.8. consulmul e relativ si difera de la un sofer la altul. diferentele pe care le vad aici pe forum nu sunt foarte mari si arata tocmai modul in care este exploatata masina. de ex doua persoane pe un traseu identic, cu o masina identica chiar daca schimba la aceiasi turatie tot apar diferente pt ca depinde foarte mult si de modul cum ajungi la turatia respectiva, de fapt cat de tare apesi acc pana la turatia stabilita. diferenta dintre 1.2 , 1.4 nu pot fi prea mari pt loganul este o masina maricica care pt a fi pusa in miscare are nevoie de un cuplu pe masura(maricel ). 1.4 are o cilindree mai mare dar si un cuplu ceva mai marisor, deci nu se chinuie la fel de mult ca un 1.2 sa plece de pe loc. chiar si pe autostrada consumurile sunt cam la fel.
                      imi permit sa intru in discutie deoarece am fost pilot de teste o perioada si atunci cand determinam consumul masinilor trebuia sa lum in calcul o multime de variabile, de la greutatea soferului si cantitate de carburant din rezervor pana la conditile atmosferice. spre exemlu o masina cu un sofer de 70kg si cu rezervorul full consuma mai mult decat una cu un sofer de 90kg si cu 10l de combustibil. despre consumul individual este mult de vb si nu vreau sa va plictisesc.
                      per tota ideea e ca 1.2 exploatat la 70 - 90km/h scoate un consum bun. taxe putin mai mici deci exact de ce avem nevoie noi acum.si cred ca taxele sunt primul motiv pe care il iei in calcul la achizitionarea acestui motor nu consulmul care este atat de relativ fata de 1.4 pt ca un 1.2 exploatat in bucuresti la ore de varf(cand stim cu toti ca stai si 20 de min la un semafor si te misti cu viteza melcului) si cu AC pornit consuma mai mult decat un 1.4 cu care faci naveta 40km pe un drum extraurban.
                      deci fiecare dupa cum are nevie ...

                      Comment


                      • Originally posted by mariusmjm View Post
                        am verificat meniul secret, arata 22 l, am bagat la pompa 23 l, am verificat iar meniul si arata 49 l, se pare ca nu e foarte exact, ati mai intalnit problema asta?
                        precizez ca locatia era aceias, pe teren plat
                        Nu are nici o problema, atata timp cat n-are subunitati, asa arata +/- 1 litru (asta in cele mai bune conditii).
                        Litri aia care-i vezi sunt doar asa ca sa-ti faci o idee cat mai ai in rezervor (un pic mai precis decat liniutele).

                        PS: Costi bun venit, dupa toata teoria chibritului am crezut ca ai 1.2, dar m-am lamurit imediat cand ai zis ca 1.2 consuma mai mult decat 1.4. ))
                        Sunt convins ca ai mers vre 15-20000 km si cu 1.2 nu?
                        Last edited by Octavian; 4 June 2010, 23:42.

                        Comment


                        • Buna seara..desi e cam tarziu .
                          Am facut saptamana asta 2000km pe ruta
                          Ramnicu -Valcea - Sibiu
                          Targoviste- Pitesti
                          Ploiesti - Bucuresti
                          Ploiesti- Buzau - Urziceni- Constanta

                          Consumul a fost de 9,4% in urmatoarele conditii :
                          - mers in localitati cu 60 unde era limita de 50 si 80 unde era limita de 70
                          - pe dn mers 110 iar pe E mers 130
                          - pe autostrada 140
                          - singur in masina 70% din traseu si din cand in cand am mai luat cate o persoana la ocazie .
                          - aerul conditionat a functionat in marea majoritate a timpului, la depasiri il decuplam manual , mai ales pe Valea Oltului si bucata intre Buzau si Urziceni unde abia-abia reuseam sa depasesc tirurile care merg cu 100km/h in coloana.
                          - luminile pe faza scurta 100% din traseu , pneurile cu 2.2 atm.
                          - benzina efix95 si petrom 95 .

                          In aceleasi conditii mers cand in fata cand in spate colegul meu cu logan dci 85cp a scos un consum de 4,5% .

                          Precizez ca masina a fost folosita in interes de serviciu dar fara atingerea unor turatii mai ridicate de 5000 rot/min.
                          Consider un motor mai elastic , benzinarul de 1.2 16v decat pe cel de 1.4 8v dar la capitolul consum este cam gurmand .
                          Cei care scot consumuri de 4-5% cred ca sunt cei care blocheaza circulatia mergand intr-o plimbare continua cu 70-80 ora in afara localitatilor , sa nu va fie cu suparare.
                          Am resetat calculatorul la intrarea pe autostrada (A1) iar la iesire aveam un consum de 7,8% (140km/h) . pe gps 132-133 km/h ..deci la ~130km/h un consum de aproape 8 % mers cat de constant se poate si cu Ac pornit ca e necesar e chiar mult pentru un motor de 1.2 .

                          Comment


                          • Dennis_TL, consum de 9,4% pe 2000km parcursi aproape toti extern ?
                            Tot fara suparare dar nici daca schimbi treptele numai la 5000rpm nu cred ca reusesti cosumul asta.
                            Atat de tare urasti motorizarea asta de faci asemenea afirmatii ?

                            Consumul meu :
                            Oras : intre 6,5% si 10% in functie de ora si ruta
                            Extern : 4,8%-5% la ~90km/h si 5,5% la ~120km/h

                            Comment


                            • adrenaline nu urasc deloc nici o motorizare de la Dacia, personal toata stima pentru Dacia Logan. Urmaream threadul acesta mai demult si ieri a trebuit sa fac si foile de parcurs si devizul pentru saptamana in curs si am ramas putin uimit ca am consumat ceva combustibil...De luni plec la Cluj , am apoi o lucrare la Sacele , una la Brazi si apoi in Pipera. o sa incerc o filmare , mentionez ca nu schimb sub 3500 ture pentru ca trebuie sa ma tin in mare parte a timpului dupa 1 logan dci 85cp .
                              Colegul meu de la Sibiu are un consum de 8.2% in 23.000km cu logan 1.2 16v . Dar conditiile sunt aceleasi , mers preponderent extraurban si in ritm alert.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___31 View Post
                                Nu are nici o problema, atata timp cat n-are subunitati, asa arata +/- 1 litru (asta in cele mai bune conditii).
                                Litri aia care-i vezi sunt doar asa ca sa-ti faci o idee cat mai ai in rezervor (un pic mai precis decat liniutele).

                                PS: Costi bun venit, dupa toata teoria chibritului am crezut ca ai 1.2, dar m-am lamurit imediat cand ai zis ca 1.2 consuma mai mult decat 1.4. ))
                                Sunt convins ca ai mers vre 15-20000 km si cu 1.2 nu?
                                tavi cred ca ai inteles gresit,omu a zis ca 1,2 consuma mai mult in bucuresti decat 1,4 in exterior...si e adevarat.sau nu esti de acord?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google