Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CataLiNNN View Post
    Dupa parerea ta,care motor va avea o viata mai lunga,unul turat in 4500-5000 mereu sau unul condus normal?
    In primul rand cuplul se cunoaste numai la incarcatura mare in masina sau la conducerea in rampa - asa ca nu cred ca merge nimeni constant la 5000 rpm.
    In al 2-lea rand cred ca ai ramas cu sechele de la vechile dacii 1300 - tu chiar crezi ca motorul este facut din plastilina ? Oare inginerii care l-au proiectat nu s-au gandit ca in functionarea motorului sunt implicate anumite forte (de frecare, centrifuge, etc) atunci cand l-au facut sa aiba cuplul maxim la 4250 rpm ? Tu nu ai auzit de materiale compozite ?
    Uita-te la dci-uri : si cel de 70, 85 si 110 (duster) sunt la baza aceleasi motoare - diferentele apar la segmenti, camasi, supape, arbore cotit, etc - care sunt facute din materiale diferite pt. a suporta stresul produs de funtionarea motorului (la parametrii declarati in cartea masinii).
    Nu vreau sa fiu rautacios - vad ca ai 1.4 , dar cred ca m-ai bine iti luai diesel - la astea tine setul motor mai mult
    Last edited by no.23; 2 May 2010, 08:52.

    Comment


    • Sa fiu ce carcotasi mai suntem....
      Zice un coleg (si e adevarat ce spune) ca 1.2 se misca bine daca il turezi in 4-5000 rpm si sarim imediat ca ''se strica repede'' cu alte cuvinte.
      Pai bine mai colegilor (astia cu racheta 1.4 mpi) ce palaria mea scoateti voi din motor (1.4) daca il turati numai pana in 3000-3500? Chiar va miscati bine? Nu cred, in 70000 km n-am remarcat treaba asta la 1.4. Trebuie (ceea ce personal si fac) turat dupa 4000 rpm ca sa scoti ceva si de la 1.4.

      Dar cum spune si no.23 (ce nick e si asta frate?) luati-va dizal daca 4500-5000 rpm reprezinta o problema la benzinar si vreti sa va miscati bine pe 2000-3000 rpm.
      Deci fara rautate da? Doar discutam

      Comment


      • E fan M Jordan, banuiesc. De asta si-a pus no.23, e numarul purtat de Jordan in baschet.

        Comment


        • Eu doar am pus o intrebare pentru cei care se simt ca tureaza motoarele iar in schimb nu am primit niciun raspuns,doar cateva replici de la cei ce preaslavesc 1.2-ul si se cred ca au avion.
          Eu doar am zis,nu am dat cu parul,zilnic trec prin oras si nu imi aduc aminte cand am auzit un motor turat in prostie!

          Comment


          • Pai daca trec pe langa tine (si tu cu masina, nu pieton) in ~4500 rpm n-ai ce sa auzi daca nu sunt filtre sport si alte tiuninguri.
            Mie chiar nu mi s-a parut la posesorii de 1.2 ca se cred cu avion (pana acum) fata de posesorii 1.4, care se stie, au racheta de motor (bate 1.6, ia 190 pe ces, etc etc etc).
            Noi suntem aia care amplificam (in mod invers) orice afirmatie de posesor 1.2, de parca am fi condus o viata 1.2 si chiar nu putem lua in seama parerile celor care detin 1.2 ...ce stiu ei...
            Last edited by Octavian; 2 May 2010, 10:08.

            Comment


            • Teoretic daca mergi constant cu 5000 rpm se termina mai repede acel nr de km cat e garantat motorul.
              In practica motoarele mor de la porniri.

              Comment


              • Eu sint tare curios cum va suna voua masina la 5 mii de ture.
                Eu am mers cu cel mult 4 mii, sau aproape si facea un scandal monstru motorul. Nu cred ca e mare smecherie sa tragi de el aproape de limita si sa zici ca e un motor extrem de elastic.

                Comment


                • nici un motor de pe Logan nu e un motor "elastic" !
                  ps:motor elastic se poate numi cel de pe Corvette ZO6,cand poti pleca cu treapta 5 de pe loc si poti atinge intr-o treapta 270 ! (aia inseamna motor cu adevarat "elastic" ) nu ce avem noi pe scumpele noastre Dacii !
                  Last edited by Seba; 6 May 2010, 12:30.

                  Comment


                  • Originally posted by andrei_nsts View Post
                    Eu sint tare curios cum va suna voua masina la 5 mii de ture.
                    .............
                    Pai si di ce n-o duci in 6000 sa vezi?
                    A mea la nici 300 km a vazut 4000 rpm, si la nici 800 km 5500 rpm (ocazional/accidental).

                    Comment


                    • Lasa ca merge si la Logan in treapta 1 sa mergi cu 70km/h daca insisti. Insa nu asta e ideea.

                      Din puctul meu de vedere poti sa o bagi si in 10.000 de ture. Vezi insa sa nu plingi dupa bani dupa 2 mii de km. Glumesc
                      Probabil ca ce ne zici tu a fost pur accidental (ma gindesc eu) cind ai scapat piciorul in pedala. Sau ai vrut sa vezi cum se aude?

                      Comment


                      • Originally posted by YGD-88 View Post
                        nici un motor de pe Logan nu e un motor "elastic" !
                        ps:motor elastic se poate numi cel de pe Corvette ZO6,cand poti pleca cu treapta 5 de pe loc si poti atinge intr-o treapta 270 ! (aia inseamna motor cu adevarat "elastic" ) nu ce avem noi pe scumpele noastre Dacii !
                        Un mic offtopic: motorul ala de pe Vette are cuplu de locomotiva. D-aia pleaca de pe loc cu a 5-a .
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Prima data (4000 rpm) nu mi-am dat seama, mergeam acasa la parinti sa le arat achiztia si eram prea euforic.
                          La ~800 km m-a provocat un Clio 1.5 dci (erau 5 in masina) si nu m-am stamparat pana nu am plecat cu scarturi si schimbat numai in ~5500 rpm. Nu l-am luat (daca era acum, il mancam pe panine) a fo' egali.
                          La drum lung o tineam normal in 3500-3800 rpm pe tr IV si V (in primii 5000 km).
                          Acum m-am mai domolit (not) ))))
                          La aproape 70000 km merge ''ceas''.
                          Fiecare cred ca am fost un pic stresati de rodaj.

                          PS: dar eu zic sa te bucuri de ea cat merge bine, nu la 200000 km cand vrei s-o vinzi.

                          Comment


                          • Bafta si multi km in continuare. Si fara probleme.
                            Numai la intreceri nu ma gindesc cind ma urc in Logan. Prefer mersul mai batrinesc cu 90km/h sau 80km/h in treapta 5, unde consuma mai putin.

                            Comment


                            • Multam la fel.
                              E bine si asa economic, dar eu as muri de plictiseala
                              Mie imi place reisingu.
                              Cred ca cu 1.2 scoateam mai bine pe circuit (pt ca are rapoarte mai bine etajate la aceeasi putere).

                              Comment


                              • "dar eu zic sa te bucuri de ea cat merge bine" - inteleapta vorba

                                Apropo de mers economic si eu sunt adeptul mersului cu 80km/h dar uite ca am avut o iesire mai lunga si tot din considerente economice nu am vrut sa ma cazez, si am decis sa ma intorc in aceeasi zi acasa. Si apare o problema: oboseala la volan, asa ca am renuntat la economie cand fac excursii lungi >500km intr-o zi. Pe european 100 -109 km/h unde se poate iar in sat 59km/h sau merg cu coloana.

                                Iar consumul nu creste semnificativ mai ales acum cand e cald si motorul trage mult mai bine ca acum doua luni.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google