If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stiti ceva ?? !!!! Eu tot nu m-am hotarat ce masina sa imi i-au (am de ales intre o gama larga de sh si o masina noua (Logan).
Daca ar fi sa raman la Logan as alege 1.2 16v Laureate. Caci nu fac mai mult de 10.000km pe an. )
Nu te grabi...la un moment dat apare Logan 2...si, de ce nu, Logan 3
Nu ma grabesc, dar pierd tichetele, daca vreau sa cumpar una noua. Si eu ma gandesc la noul Logan (care din cate am auzit va arata foarte bine, "Asta înseamnă că viitorul design al modelelor Logan şi Sandero va avea la bază ceea ce vedem în prezent pe SUV. La început am fost nevoiţi să croim ceva sub presiunea timpului, pentru a putea debuta rapid pe pieţele emergente. Tot din aceste considerente am apelat şi la folosirea unor modele deja existente, care au primit sigla Dacia, cum este cazul lui Sandero."
"Generaţiile viitoare însă, vor avea mai multe modificări în materie de design. Viitorul Logan va adopta un aspect frontal şi posterior modificat serios. Dacă reacţia va fi pozitivă, vom avea o a treia generaţie Logan cu un design radical, diferit de ceea ce vedem în prezent", a încheiat van den Acker. " ).
Dar pe 23 noiembrie se termina programul..... , nici eu nu stiu ce sa fac.
iti iei atuncea cand apare. oricum numa nebun sa fii sa iei prma masina din noua genratie la orice. tone de probleme, erori de soft. o masina se ia "maturizata", adica dupa un an-doi cand se stie deja daca este un esec sau o masina calumea. parerea mea.
subscriu la faza cu gazu'. chiar ne gandim serios la firma sa convertim cele 2 masini pe gpl. poate daca vad ca e ok pun si la a mea.
Nu ma grabesc, dar pierd tichetele, daca vreau sa cumpar una noua. Si eu ma gandesc la noul Logan (care din cate am auzit va arata foarte bine, "Asta înseamnă că viitorul design al modelelor Logan şi Sandero va avea la bază ceea ce vedem în prezent pe SUV. La început am fost nevoiţi să croim ceva sub presiunea timpului, pentru a putea debuta rapid pe pieţele emergente. Tot din aceste considerente am apelat şi la folosirea unor modele deja existente, care au primit sigla Dacia, cum este cazul lui Sandero."
"Generaţiile viitoare însă, vor avea mai multe modificări în materie de design. Viitorul Logan va adopta un aspect frontal şi posterior modificat serios. Dacă reacţia va fi pozitivă, vom avea o a treia generaţie Logan cu un design radical, diferit de ceea ce vedem în prezent", a încheiat van den Acker. " ).
Dar pe 23 noiembrie se termina programul..... , nici eu nu stiu ce sa fac.
CSH cred ca esti din Baia Mare
Sa stii ca eu in locul tau as profita de oferta cu tichetele........................pe criza asta nu stiu daca in viitor o sa mai fie un asatfel de avantaj.......................vezi tarile europene care dau maxim 2500 euro (500euro rabla +2000euro pt mediu la francezi daca cumperi masina pe gaz, daca nu primesti doar 500 euro si poti participa numai cu o rabla)
Am avut ocazia ieri sa conduc un Logan 1.2 16v al unui prieten.
Pentru un motor de 1.2 se misca foarte bine.
Mi-a placut cum trage in treptele 3 si 4. Eu am 1.4 resoftat si mi s-a parut ca 1.2 16v trage o idee mai bine pe treptele 3 si 4 decat bolidul meu din dotare.
Nu mi-a placut pedala de acceleratie, care e prea moale si lipsita de feedback - parca ai apasa pedalele la o consola de jocuri video
De asemenea motorul de 1.2 16v este mai zgomotos decat 1.4 le meu cu toate ca posesorul mi-a zis ca i-a pus ulei Castrol Magnatec 5w30. Eu am ulei Valvoline SynPower 5w40.
1.2 16v mi se pare mai bun decat 1.4. Daca consumul este cel din fisa tehnica atunci avem clar un castigator. 1.2 trage mai bine pe reprize si consuma mai putin.
Poate il aduci pe colegu' ala cu 1.2-u la intalnire sa vedem si noi "minunea" ...sunt curios si eu , nu am avut ocazia sa conduc un astfel de exemplar.
Chiar merge minunea aceasta de 1.2 !
Dar tot imi pare rau ca, atunci cand am vrut sa imi iau 1.6 16v, agentul de vanzari a zis ca nu mai are...nu ma uitam la 1,5litrii in plus, dar mergea o idee mai bine ! Merg lejer, dar ii si cand vreau sa merg mai tare, si am nevoie de un CP,NM in plus
Eu am facut topul!
Diferentele intre euro 4 si euro 5 (nu sa platit taxa pentru euro 5) , dar acuma se plateste .
Iar pe viitor mai mult ca sigur masinile se vor taxa si dupa euro, asa ca este bine sa iei o masura de precautie dinainte !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment