Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plusurile în opinia mea ar fi date de faptul că poţi face o depăşire mai liniştit şi că vara "duce" indiscutabil mult mai bine Aerul Condiţionat !
    Un alt plus l-ar mai reprezenta şi ... plecarea de pe loc !

    Dacă consideri că cele de mai sus nu reprezintă chiar condiţii esenţiale în alegerea motorizării şi că nu te-ar deranja în exploatarea zilnică a maşinii, atunci nu mai sta pe gânduri şi dă comandă pentru 1,2 16v !

    Comment


    • Pe de alta parte, D4F e mai putin pretentios la intretinere, motor aspirat inventat pe vremea lu` bunicu Twingo, ulei ieftin, piese ( mai ) ieftine, asta micu, turbo, vrea ulei de turbo, de-la scump, ca vorba aia te joci cu turbina care-i scumpa a draqu`, vezi ce probleme sint la dizel cu turbinele, daca sint la fel de bune si astea la benzina, mergi pe ala vechi...
      Oricum D4F e lesinat tare vara cind dai drumu la AC, n-ai repriza in acceleratie, deh 75 CP, turbatu e mai puternic, il tii in ture si trage net superior...
      Asa ca e greu de spus, greu de dat un sfat ... Depinde daca ai curaj sa fii "client de test" pentru noile motoare Reno, in general daca esti norocos in viata ia-l pe asta micu ... si vezi tu, dar sa ne spui si noua ...

      Comment


      • Buna,ma intereseaza si pe mine sa achizitionez un logan ph2 SH benzina,insa nu stiu exact ce motorizare sa aleg,oscilez inter 1,2 16v (pentru consum) sau 1,6 16v(ca merge..),fac cam 20.000/an, am avut dieseluri si sunt satul,asa ca imi doresc benzina.Ce sfat imi dati?Fac multi km si prin oras,si mai putine drumuri in afara,daca as lua,neaparat sa fie laureate,cu toate dotarile.Bugetul e de cam 5000 euro,astept pareri,multumesc

        Comment


        • Eu am 1,6 16v iar in oras e cam nenorocire. 10l/100 vara cu AC, 10,5l/100 iarna. Daca faci multi km in oras, te rupe la bani. Eu de exemplu am avut luna asta mai multa alergatura, si a trebuit sa pun benzina de vreo 500 lei. Si inca nu am terminat. Maine plec la mare si mai pun de vreo 250 lei. E jale si dezastru la consum 1,6 16v. De 1,2 nu stiu ce sa zic.

          Comment


          • Daca 10-10,5 e consum mare propun sa cumparati role. E consum absolut normal pentru motorizarea asta, 1,2 si mai ales 1,4 (pentru ca am avut) consuma la fel dar sunt mai slabe. Eu am facut doar in ultima luna 4300 de km si sunt foarte multumit de consum.

            Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

            Comment


            • Eu, cu 1.2, am consum in Bucuresti intre 7 (daca bag din buzunar si nu ma grabesc) si 9 (daca bag de la firma) . 10 am avut doar iarna cand ningea si mergeam cu 1,2,si un pic de 3 (viteze).

              Comment


              • Originally posted by Archangel80 View Post
                Maine plec la mare si mai pun de vreo 250 lei. E jale si dezastru la consum 1,6 16v. De 1,2 nu stiu ce sa zic.

                Pai e ok daca bagi de 250. cu 1.2 am avut 6,7/100 - 120 km/h constant ...acum stii cum e ... daca te duci cu 160 ala e consumu ;)

                Comment


                • Mie 1.6 16V E5 imi consuma in oras (Bucuresti) 8,5-9,5, dar intr-adevar conduc economic (frane de motor, accelerari progresive, nu turez prea mult, etc.). Cel mai mult mi-a consumat in decembrie cand cu zapezile si mersul bara la bara, si anume 10,3.
                  Am fost in we la munte (Bucuresti-Brasov-Intorsura Buzaului si evident retur), 4 persoane, bagaje extra full, A/C folosit cam 3/4 din timp, consum 5.8, dar intr-adevar am mers destul de incet, nu prea am trecut de 90 km/h...deci se poate obtine si cunsumuri decente daca chiar vrei/esti nevoit.
                  PS. Consumuri date de CB.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google