Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sincer m-am gindit o vreme si la gpl pentru a putea circula fara limita. Ce m-a oprit a fost faptul ca nu mareau garantia de la 3 la 4 ani si m-a facut sa imi pun niste semne de intrebare.
    Imi place ideea sa merg mult cu costuri reduse si sa nu dau o caruta de bani pe masina.

    Comment


    • #32
      @alex: mai da-l in ma-sa de GPL ca are si el dezavantajele sale, pe care le stii si tu prea bine.
      Cat despre EVO cu gpl....nu mere

      Comment


      • #33
        Sa stii Cezar ca am vazut de vanzare, mai era si cameleon, Evo IX standard cu GPL. Dezavantaje, daca vrei sa ii faci un soft de la 0 (nu se stie cum va merge pe GPL) si greutatea in plus ~50 kg instalatia goala. Ca pe 0-100 km/h fata de tine inca sunt in dubii cu catalizatorul. Gata cu offtopicul, daca e ne mutam in alta parte.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #34
          Gpl sau sisteme asemanatoare se poarta tare in Europa. Insa un sistem la ei ajunge undeva la 2-3000 mii de euro pentru masinile de fite (Range Rover). La noi sint "doar" 300-500 de euro. Probabil ca sint mai multe lucruri care difera intre ce se vinde la noi si la ei.

          Comment


          • #35
            Originally posted by margelatu View Post
            40000 sau la 2 ani.nu la 20000 km cum e la celelalte.
            De unde le scoateti fratilor?
            Revizia la 1.2 16v se face la 20000km sau un an, in functie de care din cele doua optiuni se atinge prima. Distributia se schimba la 80000km.

            Comment


            • #36
              Nu o fi 40.000 km. cum auzisem dar... revizie odata la 20.000 km., totusi este foarte tare motorul atunci.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #37
                alex citeste mai bine! acolo a scris omu un an sau 20.000km, care este prima atinsa!
                o simpla mentiune la distributie...daca nu ma insel producatorul spune 4 ani sau 80.000 km!
                referitor la diesel sau benzina...inainte sa-mi iau golanu eram in dubiu 1.5 dci sau 1.6 16v. pe langa problemele cu diesel-urile forumistilor de aici si cei de pe DC mi-a fost recomandata o versiune de motor pe benzina de catre un inginer de la un dealer din Craiova. morivul? acelasi ca cel gasit pe forum...injectoare si pompe de injectie cazute in draci la diesel!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by ovidiu.st View Post
                  De unde le scoateti fratilor?
                  Revizia la 1.2 16v se face la 20000km sau un an, in functie de care din cele doua optiuni se atinge prima. Distributia se schimba la 80000km.


                  mai nene eu am vazut asta odata pe pagina producatorului inainte sa pui tu fundul in scaun la 1,2 16 v.era in momentul in care dacia povestea de bestia 1,2 16 v.aici pe forum la un moment dat, cand am vazut informatia chiar m-am intrebat daca e posibil asa ceva.(nu numai eu) ci cam toti care au vazut.am sa caut si am sa arat ca nu mananc aiurea.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #39
                    Motorizarile corecte din punctul meu de vedere:1.4 16 v,1.6 16v de 115 CP,si 1.5 dci de 105 CP.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by margelatu View Post
                      mai nene eu am vazut asta odata pe pagina producatorului inainte sa pui tu fundul in scaun la 1,2 16 v.era in momentul in care dacia povestea de bestia 1,2 16 v.aici pe forum la un moment dat, cand am vazut informatia chiar m-am intrebat daca e posibil asa ceva.(nu numai eu) ci cam toti care au vazut.am sa caut si am sa arat ca nu mananc aiurea.
                      Mai nene, inainte sa te legi de fundul meu (btw, nu cred ca ar trebui sa te tragi de sireturi cu mine, vorbeste civilizat!), documenteaza-te si apoi spune-ti parerea. Daca vrei sa te convingi de afirmatia mea, da un telefon la Vocea Clientului sau pune-i pe posesorii de 1.2 sa se uite in carnetul de service si sa iti comunice intervalele de revizie. Ceea ce ai vazut tu pe site-ul producatorului, am vazut si eu, si chiar era o veste buna pentru viitorii posesori de Dacii motorizate 1.2, numai ca realitatea e cu totul alta.

                      Comment


                      • #41
                        Fără insulte sau violenţă! Sunt pedepsite de Codul penal.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Pacco View Post
                          Motorizarile corecte din punctul meu de vedere:1.4 16 v,1.6 16v de 115 CP,si 1.5 dci de 105 CP.
                          Pai sa ne raportam la ce este la Dacia (si eu as vrea un 2000 cmc).
                          La benzinare: 1.2 si 1.6 (16V) si la dizal dci 85 cp, asta as spune eu ca sunt cele mai ''corecte'' din oferta.
                          Restul le vad cam de umplutura acum (si vor disparea in 1-2 ani).

                          Comment


                          • #43
                            daa vor aparea si acele motorizari cand vor disparea din oferta celor de la RENAULT.daca le puneau acu mai cumpara cucbau megane &co.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #44
                              inseamna ca unii suntem cucubau pe forumul asta. oricand as cumpara un megane in defavoarea unui logan. chiar si clio. n-am luat clio ca nu aveau 1.6_16v cu cutie manuala in oferta. si megane-ul nu se "pupa" cu planurile de viitor, in nici un caz ca n-au pus astia motorizarile de pe megane pe logan. probabil ca multi cascadori isi vor lua logan 1.4tce de 130 de cai, dar vor disparea de pe sosel la fel de repede dupa cum apar, pt ca 8 din 10 posesori de logan nu au condus uzual masini de peste 100 d ecai, dar sunt schumacheri in devenire. pe 400m, nu pe curbe
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Just ai grăit, Seba! Aşa este, Logan este o maşină de familist nu pentru liniuţe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google