Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mai terminati cu tampenia asta cu turatu.
    Exact la fel trebuie sa faci si cu 1.6 16V, trebuie un pic turat la plecarea de pe loc (in comparatie cu mpi-ul).
    Posesorii de 1.6 16V pot confirma.
    Ovidiu, daca tu ai fost nemultumit de 1.2, nu e cazul sa generalizezi si sa arunci cu noroi.

    Comment


    • #77
      Du-te bre si fa un test drive. Asa iti dai seama. Daca pleci urechea la ce se canta pe forumuri...

      Comment


      • #78
        intradevar motoarele 16v tind sa aibe o lipsa de cuplu la turatii mici. dar la 2000 2200 pleaca f frumos de pe loc. nu consider asta o problema

        Comment


        • #79
          1.6 16V are la 1000 RPM ~ 110 NM (si 15CP), 1.4 MPI are cuplu MAXIM 112NM @ 3000 RPM, nu as putea spune ca este o lipsa de cuplu la 16V.

          La 2000 RPM ai deja 134 din cei 148 maxim disponibili.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • #80
            Ai vrea tu sa ai atata cuplu la 1000 rpm ))

            Comment


            • #81
              Eu cu 1.2 pot pleca de pe loc cu relantiul sau cu 1000 rpm. Cand parchez, daca am drum neted merg numai cu relantiul sau cu 1000 rpm. Cine zice ca trebuie sa o turezi ca sa pleci de pe loc inseamna ca nu a pus benzina in rezervor...

              Cine vrea 1.2 16v este un omuletz care:
              - vrea consum mic
              - nu vrea viteza de croaziera 140 km/h, ii ajunge 90 - 100
              - vrea taxe mai mici ( RCA, impozit, etc..)
              - nu vrea sa care saci cu ciment si sa aiba pretentia sa traga ca un diesel
              (am mers cu masina full 5 oameni + bagaje, se simte ca trage mai greu dar nu inseamna ca nu te mai poti angaja intr-o depasire)

              Cum trage 1.2 fata de 1.4 este discutabil dar urmatoarele aspecte sunt incontestabile:

              1.2 16v consuma putin pana in 90 km/h in comparatie cu celelalte motorizari pe benzina
              1.2 16v nu are cablu de acceleratie (thenologie mai noua, 16v)
              1.2 16v porneste usor iarna la -26 grade (la prima cheie) .
              1.2 16v este zgomotos, se merge frecvent cu 2500 rpm, 3000.
              (cand merg cu familia incerc sa nu o turez prea tare pt ca se aude ca la curse daca schimb la 3000 3500 si da senzatia ca merg cu viteza prea mare)
              1.2 16v consuma mai mult la viteza mare peste 120km/h
              1.2 16v polueaza mai putin (s-ar putea in viitor sa conteze mult aspectul asta)

              @JERE
              Am fost cat de sincer se poate, iar dupa cum vezi sunt avantaje si dezavantaje, tu stii cel mai bine cum vrei sa mergi cu masina: cu ce viteza, ce vrei sa cari cu ea, etc...
              La unii se mai punea problema ca e rusinos sa te vada careva ca scrie pe spate 1.2 16v si sa mergi cu 90km/h. Totul depinde de mentalitate si de ce ai nevoie.

              Eu inainte sa aleg intre 1.2 si 1.4 am studiat tot forumul asta si imi multumesc si acum ca nu am luat 1.4 pt ca la mine conteaza foarte mult sa consume putin, iar eu nu merg tare.

              Comment


              • #82
                @ Octavian - as vrea sa am atata cuplu, si chiar am .
                Attached Files
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #83
                  Nu stiu de unde ai gasit ''desenu'' ala, dar nu te lua dupa el pt ca e total fals.
                  Vezi in atasament ce-ti poate racheta.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    @Chip cu doua aspecte nu sunt de acord sau cel putin am obiectii:
                    1,2 16 v porneste mai usor iarna fata de 1,4. - Pornesc amandoua la fel.
                    1,2 16 nu are cablu de accleratie (tehnologie mai noua 16v) - Corect ca nu are cablu dar nu are legatura cu tehnologia in sine, adica faptul ca nu are cablu de acceleratie nu se datoreaza celor 4 supape pe cilindru.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #85
                      @Octavian___31 : ai cumva asa ceva si pentru 1.2 16v?

                      m-ar interesa daca are cineva ceva asemanator cu desenul lui Shakar, dar pt 1.2 16v(ma refer la viteza si turatie in o anumita treapta)

                      Off-topic: M-am saturat sa astept AFM-ul sa valideze tichetele ... au 450 de dosare si nu au izbutit in aproape 2 saptamani sa afiseze ceva ... si cand ma gandesc ca masina e la dealer de 2 saptamani .... imi vine sa iubesc birocratia din Romania ...

                      Comment


                      • #86
                        @Octavian__31: Eu nu aş putea să confirm că o turez ca sa plec de pe loc. Depinde ce vreau: pot pleca cu calm sau cu scârţ, dar pot pleca şi la ralanti. Cu scârţ, dacă-i dai talpă, rupi aderenţa şi în treapta a 3-a. 1,6 16v-ul se simte bine după 2500-3000 rpm.
                        1,2 16v are altă cutie de viteze, ca să ajute un motor mic să ducă o coajă grea.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #87
                          Probabil ca nu te-ai carat cu mpi.
                          Eu m-am carat cu doua 1.6 16V si am remarcat la ambele imediat ca-si da putin in nas daca nu turez un pic, deci nu sa dau turatii ca prostu, un pic doar turata.
                          Venind de pe mpi am remarcat treaba asta imediat si la una mi-a confirmat si posesorul (Seba) ca trebe un picut turata ca altfel isi da in nas.

                          PS: atasament pt rhadoo. Din pacate la carburat asta foloseste E85 (85% etanol si 15% benzina) dar valorile tot cam pe aici se invart.
                          PPS: e interesant ca la roata (asta e cel mai important, ce putere avem la roata) 1.2 pune mai multa putere fata de 1.4 mpi (68 cp fata de 66 la mpi).
                          Dar pt carcotasi nu conteaza aspectu asta
                          Attached Files
                          Last edited by Octavian; 4 March 2010, 10:19.

                          Comment


                          • #88
                            Nu uita ca seba e resoftat si oricum el are un stil ceva mai agresiv decat al meu.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #89
                              Graficul ala l-am gasit pe forum, nu parea nimic dubios la el.

                              @ Octavian - conform graficului dat de tine sunt 107NM @ 1500 RPM. Sunt destul de sigur ca si in situatia asta tot are mai mult ca un 1.4 MPI la aceeasi turatie deci in cazul in care se comporta asa cum ziceti voi (sa trebuiasca ceva mai multa turatie la plecatul de pe loc comparativ cu mpi) in niciun caz nu este din cauza cuplului la turatii mici.

                              1.4 MPI are cuplu maxim 112NM in timp ce 1.6 16V are 148 NM, 1.2 16V are 107 parca.

                              Cand e ralantiul la 1000 RPM (rece) poti pleca lejer doar din ambreiaj fara sa tremure deloc.

                              PS - in graficele tale eu am la 1500 RPM 108NM in timp ce 1.2 are 81NM, aproximativ 25% mai putin. La 1000 RPM el are 74NM, daca pastram aceeasi diferenta de 25% eu nu as fi departe de ~ 100 NM @ 1000 RPM deci tot pe acolo suntem ;).

                              Apropo, acolo de ce nu se scot puterile declarate (se scot cam cu 10NM si 10CP mai putin, fix diferenta fata de graficul meu cam la aceleasi turatii) ? Care este metoda de testare/masurare, putere la roata sau la volanta ? Pentru un Matiz poti posta un grafic ?
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Shakar View Post
                                .................. in niciun caz nu este din cauza cuplului la turatii mici.
                                ..................
                                Dar nici nu stiu cine a spus ca ar fi din cauza cuplului??? Tu contrazici ceva ce n-a spus nimeni.
                                Nu-i de la cuplu, asa face dansele.

                                Jrewing, era cu primul 1.6 16V care l-a avut Seba.
                                Si m-am mai dat si cu altu si tot aceeasi treaba.
                                Oricum nu tre sa sustii nimic, pt ca nu e un impediment, unii nici nu simt treaba asta. Nimeni n-a spus ca e ceva rau, un lucru prost sau alte cele, nu va mai turati atata.
                                Mai pot da un exemplu la dizal: la dci poti pleca usurel numai din ralanti de pe loc, la hdi 2.0 136 cp (si 280 Nm) daca nu accelerezi putin, moare imediat motorul.

                                Ne agatam de chestii marunte si neesentiale, asa ansuleaura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google