Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cezar View Post
    La liniute, semafor, 400m, 1000m, 1.2 asta mic devanseaza binisor DCI, mai putin 85 DCI.
    Si ce daca domle, e lesinat si gata )
    Cat de lesinat e, l-as dori in locul lui 1.4 (cu tot cu rapoarte).

    Comment


    • hai ca deja imi da singele pe nas... Octaviane, de ce sa nu compari dciul cu benzinare? tu nu ti-ai lua un dci 70cp , preferi 1.4 ?

      Comment


      • Originally posted by Shakar View Post
        1.2/1.4 par lesinate daca esti invatat sa conduci un diesel, iar un asemenea stil pe benzinare este prost, scurt. Exploatate corespunzator, benzinarele de 75CP o sa iti faca cu mana in trafic, cu tot cuplul tau de 200nm .
        Mare dreptate ai. Sunt multi care nu stiu sa conduca motoarele de turatie pe benzina.

        Hai sa iti zic una cel putin amuzanta:
        Varul meu are masina de servici Logan berlina 1.6 16v.
        Zice el: 'E puturos rau Loganul, nu trage deloc'.
        Zic eu: 'Totusi are 105 cai, ar trebui sa traga foarte bine la cat e de usoara. La cate rpm schimbi vitezele ?'
        Zice el: 'La 2 000 RPM.'

        No comment !

        Dupa aia i-am explicat ca la 2 000 de rpm benzinarul e subturat rau, dar na, omul era invatat cu Opelul lui Zafira de 1.9 CDTI de 120 de cai. I-am aratat si linkul acesta:

        Select multiple cars to compare engine specifications, compare size, towing capacities, fuel consumption, range and emissions, performance with our powerful car comparator tool


        si i-am zis ca de fapt benzinarul face pipi pe Opelul lui pana la 120 km/h daca este condus normal si nu de un tractorist
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Originally posted by JERE View Post
          hai ca deja imi da singele pe nas... Octaviane, de ce sa nu compari dciul cu benzinare? tu nu ti-ai lua un dci 70cp , preferi 1.4 ?
          Una e sa doresti ceva si alta e sa faci comparatie intre doua motoare total diferite.
          Tie nu ti se pare deloc deplasat sa compari un 1.2 cu un 1.5 dizal turbo dublu la Nm, esti foarte tare si tu. (iau si eu un 1.4 tsi 170 cp si-l compar cu un 1.4 80 cp, si spun ca e varza frate ala de 80 cp fata de 1.4 tsi ).
          Comparatia e buna cu motoare similare, 1,2-1,4.

          PS: nu mi-as lua dci 70 cp in locul lui 1.4, e varza la demaraj.
          Daca as primi, n-as refuza un dci 85 cp (si cand trebuie schimbate injectoarele, sa fie gratis).
          Last edited by Octavian; 5 March 2010, 13:57.

          Comment


          • ba comparam toate motorizarile de pe logan cand vrem sa facem o alegere... ,apoi in functie de banisori decidem care sa fie aleasa... Eu as alege oricand dci-ul dar problemele aparute la injectoare ma fac sa ma gandesc bine de tot inainte sa si cumpar!

            Comment


            • mah.... locul meu il stiu precis unde e.nu am ales dizal pt liniute sau alte rahaturi de-astea.nu cred ca e normal,zic eu, sa-i scoti pistoanele prin capota numai de placerea a pleca primul de la semafor.fiecare e liber sa mearga cum il "taie capu' "
              ubi concordia ibi victoria

              Comment


              • pai nu te obliga nimeni sa i le scoti pe nas. plus ca 3500rpm e un regim uzual pt un benzinar. de aici si economia dizalului, ca se invarte mai incet. fiecare isi ia masina care crede ca-l satisface la un moment dat.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • cateodata stau si compar motorul de la noua mea dacie (1.2 16v) cu cel de la fosta 1310 din '88 si parca era mai fain cel din urma ). Azi m-am dat la ea, ptr prima oara de cand am luat-o, si e lesinata rau de tot - n-am reusit sa trec de 100 km/h (bine, nu am avut nici mult drum drept la dispozitie) dar ia viteza tare incet. Si am impresia ca frigul afecteaza demarajul / puterea motorului destul de tare - parca mergea mai bine cand era caldut afara.
                  O recomand cu caldura pensionarilor ). Pentru restul oamenilor, luati-va 1.6 16v!

                  Comment


                  • Dar la cat schimbi de nu ai ajuns la 100? Daca ai chef ajungi si-n a 3-a la 100. Si destul de repede.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Originally posted by Silviu
                      mai calculeaza ca da cu virgula :-) ... dupa vreo 60.000-75.000KM scoti doar diferenta de achizitie+diferenta cost revizii ... Abia apoi profit :P (foloseste Search si ai sa vezi ca s-au mai facut calcule)
                      Devine profitabil un diesel daca faci >35.000KM/an cu asta sunt de acord.

                      S.
                      Daca mie-mi da cu virgula, pe tine nu te-a invatat mama ta sa nu vorbesti neintrebat? Inainte de a debita astfel de tampenii (vezi textul bolduit), mai bine te-ai gandi un pic si ai pune tu singurel mana pe un creion si o foaie de hartie si te-ai pune sa faci calcule si sa vezi rezultatele, nu din ce spun unii si altii pe forumuri. Costurile TOTALE (carburant, revizii) cu un diesel se ridica undeva in jurul a 2300-2500lei/10000km la un pret mediu de 3.75lei/litru de motorina si ulei Mobil1 5w50. Cu un benzinar te apropii binisor de 4000lei/10000km. Crede-ma pe cuvant. Am si benzinar si diesel la care tin evidenta socotelilor strict.

                      Originally posted by Octavian___31
                      Devine avantajos dupa vreo 3 ani.
                      Ovidiu sunt convins ca n-ai mers cu 1.4.
                      Tu compari un dizal turbo cuplu de 200 Nm cu un benzinar mic si apirat cu cuplu la jumate, esti foarte tare
                      D-asta zic ca arunci in continuare cu noroi nejustificat, numa' sa te afli-n treaba. Compara-l cu alte motorizari 1.2 nu cu dizaluri.
                      Cu prima propozitie sunt de acord doar daca nu ti-ai luat masina ca sa te lauzi ca ai masina (ceva de genul "mi-am luat masina, dar merg cu metroul ca e scumpa benzina, dar am masina si am ce lustrui sambata dimineata").
                      Nu mai fi asa convins ca s-ar putea sa te-nseli. Compar 1.2 cu dieselul pentru ca titlul topicului este... "Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan ". Ai inteles acum? Sper sa fii mai atent alta data si sa nu te mai bagi in discutie aiurea.

                      Comment


                      • De unde am plecat si unde am ajuns.
                        Dragi colegi, 1,2 16v e o masina fara pretentii sportive. Dacia in general e o masina fara pretentii sportive asa cum o livreaza fabrica fara nici o imbunatatire.

                        Una peste alta revenind la discutia despre 1,2 16v m-am plictisit sa fac calcule la fiecare drum, asa ca am lasat CB-ul sa mearga de 160km incoace. Am vazut ca am consumat la distanta asta in jur de 12l de benzina. Tot CB-ul imi arata un consum mediu de 7% pina acum. Drumurile au fost facute mixt 50% afara si 50% in oras, sau cu o mica diferenta in favoarea orasului.

                        Ce am retinut eu e ca masina imi place cum merge la 80-90km pe ceasul ei. De aici in sus creste galagia -motor + vint si consumul. De schimbat vitezele o fac in jur de 2500 de ture sau mai mult/putin. Momentan am facut cu ea 1600km. Probabil ca anul asta la cum se misca lucrurile daca ajung la 10.000 de km cu ea e veselie.

                        Comment


                        • Daca vrei sa mai reduci zgomotul motorului pune un ulei sintetic in loc de Dacia Oil.

                          Niste cauciucuri de calitate de asemenea fac mai putin zgomot la rulare.

                          Eu am deflectoare de aer pe fata si mi se pare ca s-a mai redus zgomotul la vant la viteze mai mari de 100 km/h. Am sa mai conduc un 1.4 fara deflectoare ca sa ma asigur ca asa este.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • Salut si bine v'am gasit.
                            M'as cam (si nu prea m'as cam) gandi sa cumpar un logan 1.2 16v. Desi am citit cu atentie ce ati scris voi pe aici nu am gasit date despre viteza in functie de turatie (doar in treapta a Va m'ar interesa). Poti merge constant cu 110 fara sa'ti faci urechile franjuri si sa ajungi nevricos la destinatie? Consumul optim se intampla cumva sa fie tot pe aici prin zona 100 - 110 km/h?
                            Multumesc!

                            Comment


                            • Originally posted by ovidiu.st View Post
                              ..........................
                              Nu mai fi asa convins ca s-ar putea sa te-nseli. Compar 1.2 cu dieselul pentru ca titlul topicului este... "Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan ". Ai inteles acum? Sper sa fii mai atent alta data si sa nu te mai bagi in discutie aiurea.
                              Toata treaba e sa nu te enervezi.
                              Cert e ca n-ai stiut sa lucrezi cu benzinaru.
                              Chiar si asta 1.2 ca timpi nu e departe de 1.5 dci 85 cp.

                              PS: si ma bag in discutii cand si cum vrea muschiu meu (au altii grija de asta), te deranjeaza, da ''ignore''.

                              Comment


                              • Originally posted by ovidiu.st View Post
                                Daca mie-mi da cu virgula, pe tine nu te-a invatat mama ta sa nu vorbesti neintrebat? Inainte de a debita astfel de tampenii (vezi textul bolduit), mai bine te-ai gandi un pic si ai pune tu singurel mana pe un creion si o foaie de hartie si te-ai pune sa faci calcule si sa vezi rezultatele, nu din ce spun unii si altii pe forumuri. Costurile TOTALE (carburant, revizii) cu un diesel se ridica undeva in jurul a 2300-2500lei/10000km la un pret mediu de 3.75lei/litru de motorina si ulei Mobil1 5w50. Cu un benzinar te apropii binisor de 4000lei/10000km. Crede-ma pe cuvant. Am si benzinar si diesel la care tin evidenta socotelilor strict.



                                .
                                Deci, dupa spusele dumitale, diferenta intre cele 2 motorizari este de 1500 ron/10 000km.
                                Diferenta de achizitie intre un 1.2 si 1.5 este de 10050-8150=1900 euro x 4.2 = 7980 ron ( Rotunjim la 8000).
                                1500x6=90 000 ron. Deci, nu vad cu ce a gresit Silviu cand a spus ca in 60 000 se amortizeaza...
                                Fii mai putin recalcitrant, ca te faci de ras.

                                LE: faci 4000 ron pe 10000 km, daca ai consum mediu de 9% + revizie de 400 ron. Care aveti dintre benzinare asa ceva? Eu unul, n-am.
                                Iar ca sa faci 2500 ron pe 1000 km, trebuie sa ai consum mediu de 5%. Da, ce sa zic...echitabil
                                Last edited by Cezar; 7 March 2010, 15:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google