Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • off topic:faza ca mie nu-mi place motorinarul(am avut ,am si nu mai vreau) nu inseamna ca trebuie sa fiu impuscat .e o parere personala.fiecare cumpara ce motor vrea.ca m-am tepuit cu 1,6 16 v, asta e.

    eu vad 1,2 16v o altrenativa ieftina si cred ca mai fiabila decat un diesel de 70cp.asta pentru cei care vor un consum mai mic ,taxe ceva mai mici,costuri de intretinere mai mici si cost de achitie mai scazut.acum nu stiu cad de important e cat face fiecare pe 400 m sau 0-100 km.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Originally posted by default View Post
      Merci Andrei!

      De la 0 la 10 cat ii dai pentru o masina de familie decenta care sa te plimbe prin Romania o luna vara una toamna cu 90km/h si restul de 80% din km prin Bucuresti?
      Ma gandeam serios la 1.6 16V dar vad ca taxa de prima inmatriculare e nu mai putin de 774Euro. In conditiile de mai sus credeti ca mai merita motorizare de 1.6? Desigur, nu'i contest superioritatea tehnica.
      Ca sa ma fac de ris de tot eu am luat 1,2 16v pentru mers la drumul lung, dar si pentru mici iesiri in oras cind nu e aglomerat. La viteze de pina in 100km/h eu ma simt bine in masina, motorul nu urla atit de tare, dotarile sint bune la banii dati.
      Ca nota luate toate in ansamblu cred ca merita un 7 spre 8 daca le pui pe toate in balanta. Ca si pret e imbatabil la dotarile care le are. Poate un mic plus de putere mai trebuia sau o etajare putin mai eficienta la cutia de viteze.
      Daca vrei sa vezi pe viu ne vedem intr-o simbata la Polivalenta (ca tot nu am fost niciodata) unde se string loganarii si facem un drum sa vezi cum e.

      Daca e sa faci o comparatie cu un F i a t (P a n d a -motor de 1,1 si 55cp) ca asta mai am si stiu cum e, ca tinuta de drum e departe in spate autohtona. Insa la viteze de 80-90km/h pe drum drept are o tinuta de drum ok. In curbe insa se schimba treaba autohtona fiind in spate iar. Insa nu cred ca are rost sa compari mere cu pere.
      Dacia e o masina cu pret corect.

      Comment


      • Andrei, toate obiectiile pe care i le aduci 1.2'ului mai sus referitor la tinuta de drum cred ca sint valabile pentru toata gama Logan.

        Ar mai ramane doar critica intemeiata a lipsei de putere in situatii critice adica in tocmai acele cazuri in care capacitatea cutiei craniene e mai importanta decat cea cilindrica

        Comment


        • Treaba cu lipsa de putere e cumva relativa. Am inteles ca rodajul se termina undeva la 3000 km.
          Eu nu am pina acum decit 1600km facuti. Probabil ca o sa existe o ameliorare dupa rodaj, probabil undeva la 10% ca putere in plus fata de ce am acum. Motorul sigur o sa mearga mai "rotund". Cred ca per total o sa fie ok insa asta putem discuta dupa cei 3000km facuti.

          Pt. Margelatu: cred ca daca o luam asa toti ne-am tepuit cu cazanele noastre in sensul ca ne asteptam la mai mult de la ce avem.
          Last edited by andrei_nsts; 8 March 2010, 20:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • OFF TOPIC:stai linistit ,eu in general sunt multumit de ce am.am zis asa ca sa multumesc lumea.fiecare se cara cu ce poate.



            acum ca sa fim in topic ,zic eu ca 1,2 e ok .daca 1,4 s-a achitat de treaba onorabil ,de ce 1,2 nu ?.iar la taxe e si mai ok.eu le urez posesorilor de 1,2 16 v cati mai multi km si sanatate ,ca e mai buna decat toate.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • O sa vedem exact cum se va achita. Sint curios daca exista oameni care au trecut de 3000 km si cum se comporta masina ca reprize si consum.

              Comment


              • @default
                Daca vrei sa-ti faci o idee de ansamblu, rezerva-ti niste timp si citeste atent tot ce e legat de 1.2 V16, mai sunt si niste discutii dedicate consumului, pareri etc..

                Ca sa-ti raspund la obiect:
                In tr. 5 la 100 ai ~3000 rpm, este zgomot. Ce am observat eu e ca ma supara zgomotul mai tare in oras la 3000 rpm, pe sosea la 100 km/h se aud si cauciucurile destul de tare si nu mai iesa in evindenta asa tare motorul.
                Am auzit pe multi zicand se rezolva problema zgomotului cu un ulei de calitate, la mine motorul suna mai bland in primii 1000 km.
                Consumul optimp e in tr.5 intre 70 - 90 km/h Dupa 100 incepe sa pape mai mult.

                Comment


                • Pt. Chip: Citi km ai cu masina pina acum?
                  Sint curios daca ai trecut de 3000km si cum se comporta masina.

                  Comment


                  • Andrei, am ~5600 km, dupa 2500 km am inceput sa vad ca trage mai bine (adica puteam merge si cu 2000 rpm fara sa simt ca fortez motorul)
                    In rodaj nu am incercat niciodata sa apas acceleratia la podea si sa trec de 3000 rpm, dar pe la 2800 km am facut asta. Accelereaza si acum la fel ca atunci la 2800 km.
                    Am sa fac niste teste cu benzina de 98 sa vad daca e vreo diferenta la performanta/consum.
                    Din pacate nu am date clare, gen in cat timp accelerez de la 80 km/h la 100km/h sau de la 60 la 120.
                    Legat de consum nu am sesizat nici o diferenta fata de rodaj. Am si acum o banuiala ca la 2000 rpm in sarcina (adica nu la vale) consuma mai mult decat daca as retrograda si as merge cu 2800 rpm.

                    Au inceput sa se mai auda zgomote de plastic prin bord la drum de tara/gropi..
                    in rest, nimic deosebit.

                    Comment


                    • PR. Chip:
                      Bine, acum masina nu e de curse sa ai nevoie de timpii de referinta.
                      Cind am luat masina mi-a spus ca 1000 de km sa nu merg cu mai mult de 3000 de ture.
                      Oricum am hotarit ca rodajul sa nu il fac in oras. Asa ca de fiecare data cind am un drum in afara orasului merg cu masina. In oras circul extrem de rar din cauza consumului.

                      Treaba cu diferentele de condus am sesizat-o si eu dar in alt mod. Cind merg mai tare in oras din semafor in semafor parca nu difera deloc la consum fata de un condus linistit. Singurul lucru cu care economisesc e sa scot masina din viteza atunci cind vad ca e stop si pina la semafor mai sint 150-200 m. Atunci consumul scade pe CB in timp ce masina ruleaza fara sa fie in sarcina. La fel si cind sint in panta.

                      Am dubii la exactitatea informatiilor CB.


                      Treaba cu plasticele e nasoala de la 6 mii si ceva de km. Speram sa tina mai mult.
                      Cum se simte trenul de rulare pe drumuri de calitate proasta?

                      Comment


                      • "Cum se simte trenul de rulare pe drumuri de calitate proasta?"

                        Ireprosabil, masina e inalta este foarte confortabil. Am mers cu un VW polo aproape nou, o masina joasa, si este dezastru la gropi/linii de tramvai etc.
                        Cu loganul nu simti toate denivelarile, si nici nu face zgomot cum face VW-ul, in logan se aud mai infundat gropile. Asta acuma cat sunt noi bucsele... cine stie cum va fi peste 20 000 km.
                        Merg f des cu acel VW, si fac comparatie pe aceleasi trasee.

                        Apropo de mers sos din viteza; nu mai stiu unde, am postat un experimet facut de mine la coboarea unui deal: o data scos din viteza si o data bagat in viteza.
                        Eu raman la parerea mea: consuma mai putin bagat in viteza la vale decat scos din viteza. Adica prefer sa merg spre un semafor cum zici tu 150m bagat in viteza si cu piciorul pe frana si scot cand turatia scade sub 1500 rpm.

                        Comment


                        • Ce zici tu e curios.
                          Parerea mea e ca nu are cum sa consume mai mult cind ai piciorul pe acceleratie decit cind motorul merge cu 600 de ture la relantiu.

                          Comment


                          • Corect, cand apesi acceleratia consuma mai mult decat daca ai lasa motoru la relanti, dar eu am scris:
                            "Adica prefer sa merg spre un semafor cum zici tu 150m bagat in viteza si cu piciorul pe frana "

                            Comment


                            • Fratilor eu sunt multumit de ce motorizare am!Sunt venit de pe un 1.4 MPI si stiu cum e ...parerea mea e ca 1.2 16V nu e cu mult mai breaz ca un 1.4 MPI (chiar daca are 8 V in plus)!Nu inteleg pentru ce a mai introdus Dacia 1.2 16V ?pentru zgomot?Singurele motorizari adevarate din gama sunt 1.5 DCI si 1.6 16V ! in rest ...trageti si voi concluziile...

                              Comment


                              • nu a zis nimeni ca 1,2 e mai breaz decat 1,4, doar ca consumu si taxele sunt mai mici, cam la aceasi putere...
                                de celelalte 2 , ai dreptate, doar ca ce economisesti la consum cu Dci sa pui banii deoparte sa ii ai in caz de defectiuni...(sunt cam dese si costa foarte mult)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google