Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depinde si ce noroc ai ...unii au facut si 300.000 de km cu un diesel si nu au schimbat decat consumabilele...

    Nu mai da quote la ultimul mesaj. Se subintelege ca lui ii raspunzi.

    Comment


    • 1.4 consuma prea mult pentru ce ofera. Mult prea mult. Mai exact, cat un 1.6 16v. Si se misca de 3 ori mai lent.
      @ygd: "daca ai noroc": tocmai, cand iau masina noua, parca n-as vrea sa stau cu morcovul. Daca imi place totusi "vitamina A", mai bine ma uit la o masina sh.

      Comment


      • Dar oricum (rare cazuri) sa iei un DCI sau TDI nou si sa iti pice in 10000 km ceva ...sa fim seriosi ...si daca e sa fie asa (Doamne fereste) e in garantie!Eu dau serios in a mea si nu mi sa intamplat nimic la ea !DCI-urile se strica daca sunt prea menajate!

        Comment


        • Originally posted by mariusmjm View Post
          nu a zis nimeni ca 1,2 e mai breaz decat 1,4, doar ca consumu si taxele sunt mai mici, cam la aceasi putere...
          de celelalte 2 , ai dreptate, doar ca ce economisesti la consum cu Dci sa pui banii deoparte sa ii ai in caz de defectiuni...(sunt cam dese si costa foarte mult)
          Nu uitati si de diferenta de 1500euro (30 plinuri) intre 1.2 si 1.5. Cati km faceti cu acesti bani? Iar peste 2-3 ani cine garanteaza ca pretul motorinei va fi in continuare mai mic decat al benzinei?! Traim in Romania totusi, unde orice este posibil.

          Originally posted by Chip View Post
          Ca sa-ti raspund la obiect:
          In tr. 5 la 100 ai ~3000 rpm, este zgomot. Ce am observat eu e ca ma supara zgomotul mai tare in oras la 3000 rpm, pe sosea la 100 km/h se aud si cauciucurile destul de tare si nu mai iesa in evindenta asa tare motorul.
          De obicei oamenii merg cu radio/cd-ul pornit. Mai auzi atunci motorul? Eu unul nu.
          Last edited by amigos; 4 April 2010, 22:09. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Asta vu benzina versus motorina e o discutie lunga si interminabila. Fiecare isi face socoteala si trage singur concluzia. Prerea mea ca pe criza asta nu o sa merg mai mult de 4000km anul asta. Si asta e scenartiu optimist (foarte).
            Asa ca pentru mine merita 1,2 16v plecind de la taxe si pina la consum si intretinere.

            Sint convins ca Boc o sa mai modifice taxele deprima inmatriculare si impozitarea in functie de cilindree anul asta, daca nu sigur in 2011.

            Cit despre ce zicea un coleg mai sus -ca pina in 10.000km nu iti cade nimic la tdi il invit sa citeasca pe forumurile de la alte marci (mai scumpe) sa vada cum pling proprietarii cind nu le repara nimeni pe garantie nimic.
            Nu mai zic de faptul ca te pun sa demonstrezi cu bonurile de combustibil de unde ai luat motorina si plimbatul din usa in usa.

            Eu personal vroiam un diesel si am renuyntat la idee. Calitatea motorinei din Romania distruge componentele motorului.
            Last edited by andrei_nsts; 6 April 2010, 20:01. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • "De obicei oamenii merg cu radio/cd-ul pornit. Mai auzi atunci motorul? Eu unul nu."

              Chiar sunt interesat sa-mi pun si eu CD in masina, daca zici se poate asculta radioul cu motorul la 3000 atunci e ok. Eu eram in dubii daca sa-mi mai pun sa nu.

              "Sint convins ca Boc o sa mai modifice taxele deprima inmatriculare si impozitarea in functie de cilindree anul asta, daca nu sigur in 2011."

              La nivel mondial se tot iau masuri pentru reducerea poluarii.

              Oricum cateva zeci de lei de la casco + cateva zeci de lei de la RCA + cateva zeci de lei de la impozit + cateva zeci de lei de la benzina se aduna, si pentru unii ca mine conteaza.
              Last edited by Chip; 6 April 2010, 21:51. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by Chip View Post
                "De obicei oamenii merg cu radio/cd-ul pornit. Mai auzi atunci motorul? Eu unul nu."

                Chiar sunt interesat sa-mi pun si eu CD in masina, daca zici se poate asculta radioul cu motorul la 3000 atunci e ok. Eu eram in dubii daca sa-mi mai pun sa nu.

                "Sint convins ca Boc o sa mai modifice taxele deprima inmatriculare si impozitarea in functie de cilindree anul asta, daca nu sigur in 2011."

                La nivel mondial se tot iau masuri pentru reducerea poluarii.

                Oricum cateva zeci de lei de la casco + cateva zeci de lei de la RCA + cateva zeci de lei de la impozit + cateva zeci de lei de la benzina se aduna, si pentru unii ca mine conteaza.
                Se iau pe naiba. Toti se invart in jurul cozii pe tema CO2. Evitati a respira, pt a "polua" mai putin.

                Comment


                • Faptul ca nu se mai produc becuri cu filament de 100W e o realitate, se vor inlocui incet incet becurile cu filament, cu cele economice de kkt.
                  Deci s-a luat cel putin o masura in acest sens...

                  Comment


                  • @Chip ai dreptate in privinta consumului la coborare in viteza. Explicatia este cat se poate de logica: antrenat de forta gravitationala trenul de rulare "invarte" motorul si nu invers, si astfel consumul tinde spre...0. Ca experiment concret am mers in coborare cca 60 km ( pasul Ghimes), numai in viteza a 5-a si a 4-a, viteza maxima 70-80km/h si am consumat pe aceasta distanta....2 l !!! (deci un consum sub 4%). Problema este ca in aceasta situatie uzezi excesiv franele, si in timp nu stiu daca se merita uzura franelor si a discurilor pentru cei 2 litri de benzina economisiti...ca sa nu mai vorbim de fading.

                    In privinta motorizarii de 1.2 mi se pare curios ca nu exista in oferta oficiala Dacia (cea de pe site) si nu se pot afla date dspre ea decat de pe forumuri ca cel de aici. Apropos la ce pret este aceasta versiune?

                    Comment


                    • Ba este si motorul de 1,2 in oferta Dacia.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Mea culpa acum am vazut (trebuia "derulat" un pic la motorizari)

                        Comment


                        • andy nu prea am prins ideea cu uzura franelor... daca vrei sa fii mai explicit te rog.

                          Comment


                          • Originally posted by andy79 View Post
                            @Chip ai dreptate in privinta consumului la coborare in viteza. Explicatia este cat se poate de logica: antrenat de forta gravitationala trenul de rulare "invarte" motorul si nu invers, si astfel consumul tinde spre...0. Ca experiment concret am mers in coborare cca 60 km ( pasul Ghimes), numai in viteza a 5-a si a 4-a, viteza maxima 70-80km/h si am consumat pe aceasta distanta....2 l !!! (deci un consum sub 4%). Problema este ca in aceasta situatie uzezi excesiv franele, si in timp nu stiu daca se merita uzura franelor si a discurilor pentru cei 2 litri de benzina economisiti...ca sa nu mai vorbim de fading.

                            In privinta motorizarii de 1.2 mi se pare curios ca nu exista in oferta oficiala Dacia (cea de pe site) si nu se pot afla date dspre ea decat de pe forumuri ca cel de aici. Apropos la ce pret este aceasta versiune?
                            andy, eu cred ca in momentul in care folosesti excesiv frana de motor, tot ce poti uza mai repede e ansamblu ambreiaj, acum in functie de cat de repede ridici pedala de ambreiaj. Franele se vor uza mai greu (si placute si disc) cand folosesti excesiv frana de motor. Parerea mea.

                            Comment


                            • Folosind frana de motor menajezi placutele, nici vorba sa le uzezi mai mult. Este logic.

                              Pentru viteze de 40-70 km/h trebuie folosite treptele 3 si 4 nu 5. Parca 1500 RPM era turatia peste care ECU considera frana de motor deci consum 0. Daca ai sub 1500RPM nu mai faci nicio branza.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • @chip: ma refeream ca daca mergi cum am mers eu cu a 4-a si a 5-a pe pante de 10% nu vei avea frana de motor (cel putin nu una eficienta) si atunci trebuie sa folosesti frana "de picior", si asta destul de des. Pe langa faptul ca aceasta aduce o uzura a franelor si a discurilor franele se incing si eficienta acestora scade (fading). Daca folosesti frana de motor in treptele 2 si 3 atunci consumul creste simtitor (cca 10%). In treapta nu prea ai frana de motor pe pante inclinate (decat poate la 70-80 kmh).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google