Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.2 16 V e bun numai prin oras dar in rest ...

    In rest discutam doar de 1.2 vs altele. Ai deja 3 puncte de avertizare, ti-l mai dadeam si pe asta erai suspendat. Si asta pt ca esti incapatanat si fanatic in ceea ce priveste DCI.
    Last edited by Cezar; 15 April 2010, 20:38.

    Comment


    • Asa-i ca fac teste cei de la uzina? Mai ales pe trasee speciale...nu?
      Am citit de 3 ori ce-ai scris, n-am inteles o iota, iar cand am dat semne ca as putea intelege m-am crucit.

      La basinoasele astea de masini, lasati performantele pe 400 m, 1000m, ca nu alea conteaza in viata reala. Nu conteaza decat in competitii sportive, sau intalniri intre prieteni, in rest ura si la gara. Concluzionand, dci se misca mai bine ca orice mpi, consuma mai putin si are reprize mai bune, plus ca-i bun pt cei ce vor sa se simta regii soselelor: " Ha, ce l-am dovedit pe pacaliciul ala. Diesel Rullzzz".

      Inc concluzie eu vad asa : DCI este mai bun ca si condus pt unii, doar ca are probleme grave de fiabilitate. Benzina nu-i buna pt altii, datorita acelor multe rotatii ce duc la ideea scaderii duratei de viata ( total preconceputa si demna de evul mediu), consuma mult, insa ca si performante, la aceeasi cilindree se misca ceva mai bine cand ii "scoti pistoanele prin capota" + pret de achizitie mai mic.

      De aici in colo, ar fi fain daca am discuta de 1.2 vs altele, nu de 1.5 vs altele. OK shakar? si mariandci?
      Last edited by Cezar; 15 April 2010, 20:41.

      Comment


      • Deci toata treaba e sa se faca un drive test cu 1.2 si apoi sa se comenteze.
        Noi vorbim (cre ca 90%) fara macar sa fi urnit 2 metri din loc un 1.2. Asta valabil mai ales pt cei cu mpi (1.4 in special).
        Cine nu e carcotas, daca s-a dat cu 1.2, nu poa sa spuna ca nu se misca bine, ca se simte motorul mai mic, etc etc.

        Comment


        • Cezar:Mersi frumos pentru ca nu m-ai suspendat ,dar sincer acum (daca tot ai zis tu sa vb despre 1.2 vs celelalte motorizari)...ce te doare pe tine asa tare? ca am comparat 1.2 cu 1.5 DCI?nu era titlul threadului 1.2 vs alte motorizari logan?si eu ce prostie am spus?nu am spus o certitudine ca 1.5 dci 85 din mers face ceva pe 1.2 ?asta e o certitudine ...si sunt foarte on-topic si pot abera oricat pe tema 1.2 vs 1.5 DCI deorece asta e titlul thread-ului!


          N-ai comparat nimic din ce trebuia. Uite ce ai scris in postul de ti l-am modificat : ".si referitor la datele pe care ni le-a dat colegul nostru Shakar:zecimea aia de secunda intre un diesel DCI 85 si 1.4 mpi "tremura" rau de tot ca aia cand fac testul de acceleratie la uzina ,il fac fara ca motoarele sa fie "lasate" in vreun fel,iar un DCI (numai vorbim de MPI care e mai elastic)daca nu e si el putin rodat de aia pierde zecimea aia in fata MPI-ului!(dar dupa 30-40000 km) eu cred ca pe aceiasi distanta DCI-ul pune o secunda"grasa" intre el si MPI!sa ma contrazica cineva ...:

          Sa fim seriosi ...(recunosc ca am gresit) dar sa zicem ...1.2 vs 1.5 DCI 85...care iese primul?iar din mers ...nu mai zic nimic!acum am fost on-topic?
          Last edited by YURI; 15 April 2010, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • 85 evident. Am si spus ca-i mai rapid la orice: viteza maxima, reprize, comoditate in condus. Nu-s relevante 400m, 1000m si altele, ca nu ne confruntam cu asta zilnic.
            Facand un procentaj, am putea spune ca in 95% din timp dci este superior la toate capitolele, mai putin fiabilitate, iar in 5% din timp MPI.
            Tu ti-ai luat masina sa te dai la liniute cu ea?

            Comment


            • Originally posted by YGD-88 View Post
              Cezar:Mersi frumos pentru ca nu m-ai suspendat ,dar sincer acum (daca tot ai zis tu sa vb despre 1.2 vs celelalte motorizari)...ce te doare pe tine asa tare? ca am comparat 1.2 cu 1.5 DCI?nu era titlul threadului 1.2 vs alte motorizari logan?si eu ce prostie am spus?nu am spus o certitudine ca 1.5 dci 85 din mers face ceva pe 1.2 ?asta e o certitudine ...si sunt foarte on-topic si pot abera oricat pe tema 1.2 vs 1.5 DCI deorece asta e titlul thread-ului!


              N-ai comparat nimic din ce trebuia. Uite ce ai scris in postul de ti l-am modificat : ".si referitor la datele pe care ni le-a dat colegul nostru Shakar:zecimea aia de secunda intre un diesel DCI 85 si 1.4 mpi "tremura" rau de tot ca aia cand fac testul de acceleratie la uzina ,il fac fara ca motoarele sa fie "lasate" in vreun fel,iar un DCI (numai vorbim de MPI care e mai elastic)daca nu e si el putin rodat de aia pierde zecimea aia in fata MPI-ului!(dar dupa 30-40000 km) eu cred ca pe aceiasi distanta DCI-ul pune o secunda"grasa" intre el si MPI!sa ma contrazica cineva ...:

              Sa fim seriosi ...(recunosc ca am gresit) dar sa zicem ...1.2 vs 1.5 DCI 85...care iese primul?iar din mers ...nu mai zic nimic!acum am fost on-topic?
              Pana la urma Dci-ul in speta are 10 cai in plus. Treaba e la dinamica si felul cum dieselarul scoate puterea, caracteristicile termice ale combustibilului. Cuplul e mai mare datorita turbinii dar dezavantajul e ca apare exploziv si dispare la fel. La benzinar cuplul e pe o plaja mai mare de turatii, d-aia si mereu e mai "sportiv".
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Nu ...din contra ...evit pe cat posibil liniutele ...dar ce ai zis referitor la fiabilitate e eronat complet!cei care au intampinat probleme cu DCI a fost din cauza ca nu au stiut probabil cum se merge cu un DCI plus ca au bagat motorina de "tractor" ...DCI-ul e foarte fiabil daca sti cum sa il "tratezi"

                darksid3:ma faceti mereu sa fiu off-topic ...boost-ul "dispare"ca esti invatat de la 2000 rpm pana la 3000 rpm sa te "bage in scaun"cei 200 nm ...dar de la 3000rpm pana la 4000-4200rpm se mentine constant un cuplu de 130-140 nm pana la puterea maxima( cuplul asta decat benzinarul 1.6 16V il are la o anumita turatie),si logic ca daca ai fost invatat in prima faza cu 200 nm ,pe urma ti se par "putini" cei 130 nm (constanti)pe plaja de turatie!


                ps:cum se explica ca dieselul nu "moare" niciodata la coasta pe cand benzinarul are limitele lui (mai ales la puteri de pana in 100 cai)?


                ps:si sa nu uitam ca motorul diesel are eficienta de ardere superioara bine motorului otto!cei 85 de cai (sau 70 sau 150) ai unui diesel sunt cat se paote de "autentici"spre deosebire de benzinar care ii pierde cam repede pe unde are "buzunarul mai descusut"!
                Last edited by YURI; 15 April 2010, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Sansele ca dCi-ul sa pice inaintea benzinarului sunt considerabil mai mari deci nu este chiar eronata afirmatia cu fiabilitatea.

                  Strict ca performante (0-400m/0-1000m ca doar asa se fac cursele), 1.2 16V dar si 1.4 8V sunt destul de aproape de dCi 85CP si peste dCi 70CP. Asta in conditiile in care un dCi 85CP este cu 2000E mai scump fata de 1.2/1.4. In conditiile de zi cu zi apar anumite diferente avand in vedere cum exploateaza majoritatea masinile, dCi-ul fiind mult mai usor de exploatat. Multi parca au o bomba sub pedala care explodeaza daca sar de 3500 RPM deci evident un benzinar nu da randament maxim dar exploatat corespunzator "devoreaza" orice panta cu sau fara incarcatura in masina. Este foarte importanta piesa dintre volan si scaun. Daca se suie X-ulescu si schimba treptele la 2750RPM cum sa ai pretentii sa traga un motor care are puterea maxima pe la 5500 RPM ?

                  Ca dezavantaje la diesel fata de benzinar (implicit si 1.2 16V) este plaja de turatie (mai mica) si plaja unde are cuplu bun, apare repede dar dispare la fel de repede. Eu la 1.6 16V am 80-90% din cuplu de la 1500 RPM la 5500 RPM deci mult mai constant, nu isi da duhul asa repede. Totusi nu am inteles ce vrei sa zici cu "benzinarul pierde caii mai repede" ? Sunt la fel de autentici la toate motorizarile.

                  Apropo, performantele se masoara cu cronometrul nu cu senzatia de bagat in scaun. Daca vrei sa vezi cu ce te ajuta cuplul ala cauta un 1.6 16V care are mult mai putin sa vezi cam ce se intampla, de pe loc sau din mers, la alegere. Atata timp cat nu faceti 60-100 in treapta 5 nu vad care sunt sansele motorului cu caii autentici .

                  Bottom line - 1.2 16V toata ziua, diferenta de pret este mult prea mare ca sa justifice consumul ceva mai mic la dCI si...cam atat. Banii aia ii amortizezi in multe, multe zeci de mii de kilometri. Daca vrei performante mai mari fara a sari calul la consum te duci la 1.6 16V si tot iti mai raman 1150E fata de 1.5 dCI.

                  PS - inteleg ca esti fan diesel, fiecare cu preferintele lui dar nici chiar asa infocat. Nu de alta dar nu putem discuta obiectiv, constructiv si se poate ajunte repede la flame, punct in care o sa o incasam de la mdoeratori.
                  Last edited by Shakar; 16 April 2010, 00:11.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Un alt dezavantaj al motorului DCI comparativ cu cel de 1.2 16v: trebuie menajat si comportat cu manusi chirurgicale.

                    Eu unul prefer sa dau cheie si sa plec, nu sa ma gandesc la calitatea carburantilor, subturare si sa stau cu morcoveata ca ma lasa masina.
                    Daca vreau sa ma gandesc la asta, de ce as lua o masina noua? Cand pot lua una SH, ce imi poate oferi mai mult confort si siguranta, pe langa neajunsurile ce se intalnesc si la Loganul diesel ( statistic vb, cu datele luate de pe forum, este printre cele mai nereusite motorizari, ca si fiabilitate in timp. Statistica nu reflecta intotdeauna realitatea, insa e in concordanta directa cu dansa.)
                    Mai pe romaneste, vezi mereu masini cazute, insa doar pe alocuri cateva cu km multi fara injectoare si pompa de injectie schimbate.
                    YGD rasfoieste forumul si te vei convinge singur.

                    Comment


                    • Grija asta exagerata cre' ca e caz mai des intalnit la dci (loganisti).
                      Am la lucru 3 dizaluri (erau 4, unu maritat) si n-are nimeni treaba dimineata sa nu cumva sa-l tureze mai mult de 1800-2000 rpm, sau sa-l tina 5 min pornit , sau alte chestii d-astea de ''conservare''.
                      Adica vreau sa zic ca n-are nici pe dracu nici dizalu daca ii dai cheie si pleci, normal ca nu-i scoti pistoanele prin capota de la prima secunda, regimuri normale 2000-2500 rpm.

                      Cat despre 1.2 cum am spus, dati-va cu el si apoi faceti comentarii ca e slab, ca car ca mar.
                      Urban nici nu se pune problema sa nu mearga bine, extraurban se comporta cel putin la fel de bine/slab ca un 1.4, ce vreti defapt mai mult???

                      Comment


                      • asa am si eu la munca un logan mcv tractor.
                        iernile il porneam , nu stateam un min si plecam , fara menajari , ca deh , e de munca , da nici cum a zis octavian , sa`i rupi dintii.
                        si are 92k si nu are nici pe drq motoru`

                        Comment


                        • Daca mi-as lua acum un 1.2 16V ...l-as lua ca sa ii pun o toba sport si sa "bazaii" la el toata ziua !in rest...(desigur singur in ea si pe drum drept ca daca il mai si incarci saracu tragi de el ca de sacul lui Mos craciun)!

                          Comment


                          • Fac pariu ca nici macar n-ai pus picioru intr-un 1.2.
                            Dar iti place asa am-xxxxxx sa vorbesti si sa faci misto (barem daca ai avea vreo 140 cp sub capota).
                            Cara-ti cartofii si verzele murate cu tractorasu tau si las-o moarta.
                            Chiar imi pare rau ca nu esti mai aproape sa-ti scot impresiile din cap.

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              Un alt dezavantaj al motorului DCI comparativ cu cel de 1.2 16v: trebuie menajat si comportat cu manusi chirurgicale.

                              Eu unul prefer sa dau cheie si sa plec, nu sa ma gandesc la calitatea carburantilor, subturare si sa stau cu morcoveata ca ma lasa masina.
                              Daca vreau sa ma gandesc la asta, de ce as lua o masina noua? Cand pot lua una SH, ce imi poate oferi mai mult confort si siguranta, pe langa neajunsurile ce se intalnesc si la Loganul diesel ( statistic vb, cu datele luate de pe forum, este printre cele mai nereusite motorizari, ca si fiabilitate in timp. Statistica nu reflecta intotdeauna realitatea, insa e in concordanta directa cu dansa.)
                              Mai pe romaneste, vezi mereu masini cazute, insa doar pe alocuri cateva cu km multi fara injectoare si pompa de injectie schimbate.
                              YGD rasfoieste forumul si te vei convinge singur.
                              De frica vrabiilor nu mai cultivam mei sau mai bine zis, ai citit cumva poevestea aia cu drobul de sare?
                              Eu nush de ce dracu te tot incapatanezi sa nu recunosti o realitate. Statistic vorbind cei care au probleme cu dieselurile sunt cei care nu au grija de ele si aici ma refer la cei care baga motorina din sant, cei care schimba filtrul de motorina o data la 50-60000km, cei care le tin numai in 3500-4000 de ture samd. Nu spun ca nu sunt si motoare diesel cu probleme, numai ca alea sunt EXCEPTII si daca imi torni iar povestea cu statisticile de pe forum, iti spun de pe-acum ca statisticile de pe forum sunt fix pix pentru ca sunt atat de subiectiv prezentate incat nici nu le poti lua in calcul.
                              La slujba avem 20 MCV-uri 1.5DCI 70 si 10 DCI 85 (cumparate in 2006 si 2007) care fac in medie cam 120-130000km/an si care au ZERO probleme, dar au reviziile facute la zi... In prezent, majoritatea se apropie de 300000km si iti repet... ZERO PROBLEME (aici ma refer la injectoare, pompa de injectie, turbina)! si crede-ma... sunt masini muncite 24/7.

                              Comment


                              • Un forum nu poate face o statistica la nivel national, corect.
                                Dar exemplul tau cu dci-uri de firma, pot veni si eu cu exemplul meu, unde s-au achizitionat 4 dci-uri noi si toate 4 au avut probleme cu injectoarele dupa vreo 70000 km (adica pana la 70000 s-a intervenit la toate 4).
                                Eu 50% din problemele la dizal le pun pe seama soferilor, asta pt ca am vazut destule dci-uri cu peste 100000 km cu zero probleme de injectie si injectoare.
                                Asa cum am vazut dci-uri cu 140-150000 km la bord si la intrebarea '';interventii la injectoare'' mi s-a raspuns de mai multe ori ''pai normal ca da, ca doar are 140000 km''....ceea ce nu mi se pare corect.

                                Alta treaba, la un 15000 km/an chiar nu se justifica un dizal, singurele avantaje ramanand - defapt singurul - cuplul, nexam economie la bani.
                                Last edited by Octavian; 16 April 2010, 13:40.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google