Octavian:nu ai cum in vecii vecilor amin sa imi scoti "impresiile" din cap cu 1.2 si 1.4 MPI sa fim seriosi...( ca eu nu am "impresii") eu vorbesc de o certitudine evidenta !mai ales 1.2 (nici de pe loc si nici din mers) nu poate face DCI(uitati naiba datele de fabrica)!
Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan
Collapse
X
-
@ovidiu: mi-am permis sa fac o mica statistica pe baza datelor preluate de pe forum, unde sunt peste 20 de oameni ce au avut probleme cu masinile lor. Acum sa inteleg ca astia peste 20 nu sunt valabili, acele 20 masini de le stii dumneata sunt? Sau datele luate de aici nu au aceeasi relevanta pt ca sunt subiective? In ce mod sunt subiective? Subiectivism in "denigrarea" propriei masini? Mai sa fie al naibii de subiectivism.
N-am facut referire la motivele stricaciunilor, pt ca momentan sunt doar idei, nimic palpabil. Ba motorina, ba subturarea, ba motor cu defecte.
Dupa ce iti raspunzi la intrebarile de mai sus, mai incearca un raspuns la: de ce n-au benzinarele astfel de probleme?Last edited by Cezar; 16 April 2010, 16:03.
Comment
-
Sa le luam pe rand...
- ~20 de oameni care au avut probleme cu masinile (motorizate diesel). Ok... e un fapt evident, dar conditiile care au condus la defectiunile respective sunt adevarate?... ma tem ca nu (crede-ma pe cuvant, sunt prea uzat de "motive" de genul "e prost injectorul")
- Vorbesti de subiectivism in denigrarea propriei masini... pai daca masina respectiva nu consuma si diaree de elefant (vezi ce-am scris un pic mai sus!)... e cea mai proasta masina de pe lume! Dieselurile functioneaza cu motorina cu cu zeama de canalizare!
Acum dupa ce TI-AM raspuns la intrebari (pentru ca pentru mine diesel-urile n-au intrebari la care trebe sa-mi raspund), sa te intreb si eu o chestie referitoare la benzinarele de la Dacia/Renault:
Cati dintre distinsii posesori de benzinare alimenteaza din sant/galeata/tasnitoare/tzata etc? Daca imi raspunzi la intrebarea asta, promit ca nu o sa te mai deranjez pe forumul asta.
BTW
Ce facem cu pierderile de ulei de la benzinare pe la simeringuri? Sa mai zic si de pinioanele de la distributie?
Comment
-
Asadar, toti utilizatorii de DCI ce au avut masinile stricate au alimentat DOAR de la galeata? Daca dumneata spui...insa altii spun ca nu. Si nu eu, ci chiar posesori de DCI.
Motorizarea de 1.2 16v n-are nici o problema cu scurgerile de ulei. Doar motorizare de 1.4 a avut problema asta, problema ce s-a rezolvat. ( chiar si eu am avut-o, de 3 ori schimbandu-mi-se distributia). Sau sa inteleg ca ai ceva cu motorizarea pe benzina in mod special? Ca asa-mi pare.
Din moment ce se pare ca nu putem discuta in baza unor argumente obiective incheiem discutia, ca ajungem la "crede-ma pe cuvant" " eu stiu mai bine" " am mai multi km ca tine" si altele asemeni :"pentru ca pentru mine diesel-urile n-au intrebari la care trebe sa-mi raspund"Last edited by Cezar; 16 April 2010, 16:34.
Comment
-
@Cezar. Eu n-am nimic cu motorizarile pe benzina, dar nu mi se pare fair din partea ta sa fii atat de vehement in exprimari de genul celor de mai sus. Fiecare isi cumpara masina care si-o permite si in functie de previziunile privind numarul de kilometri/an/cincinal sau cat vrea s-o pastreze, dar plecand de la premisa ca dieselu-rile sunt proaste nu ti se pare ca induci o oarecare teama nejustificata in randurile celor care vor diesel? Daca iti aduci aminte, si eu am cumparat un 1.2 si care m-a dezamagit complet, incat l-am vandut la o luna dupa ce l-am cumparat si mi-am cumparat un diesel. De ce oare?Last edited by Cezar; 16 April 2010, 16:51.
Comment
-
@Ovidiu, daca esti nevoit vreodata sa schimbi injectoare si pompa la DCI nu te mai faci bine niciodata... Nu mai amortizezi investitia decat poate dupa 300.000-350.000 km fata de un 1.4 MPI. Aici ma refer la reparatii cu piese noi si de origine, nu carpeli, incearca te rog sa faci un calcul si o sa vezi ca am dreptate.
Bre Vasile: despre 1.2 se vb, nu de 1.4.Last edited by Cezar; 16 April 2010, 17:14.
Comment
-
"Plecand de la premiza ca sunt proaste" = nu s-a plecat de la nimic, ci doar am facut o retrospectiune. Cu alte cu cuvinte am "privit in trecut", si pe baza celor intampla am spus ca nu-s fiabile. Deci, nu s-a plecat de la nici o premiza.
Mai vrei sa-ti aduc argumente, ca esti rau-voitor si subiectiv din cale afara?
Pana la urma 1.2 consuma mai putin ca 1.4 si se misca cam la fel. Fata de 1.5 e mai ieftin si mai fiabil.Last edited by Cezar; 16 April 2010, 17:14.
Comment
-
Originally posted by YGD-88 View PostOctavian:nu ai cum in vecii vecilor amin sa imi scoti "impresiile" din cap cu 1.2 si 1.4 MPI sa fim seriosi...( ca eu nu am "impresii") eu vorbesc de o certitudine evidenta !mai ales 1.2 (nici de pe loc si nici din mers) nu poate face DCI(uitati naiba datele de fabrica)!
Deci numai idei preconcepute (ai noroc ca nu esti singur).
Eu chiar n-am nici o treaba cu dci, ii recunosc meritele, imi place cu se merge cu el, imi place cum trage.
Dar sa tot iei la misto o motorizare nu e ok si de 1.0 sa fi fost (apropo in Brazilia parca pe Logan e si motorizare de 1.0).
PS: ''certitudine evidenta'' zici ca...
Comment
-
Originally posted by ovidiu.st View PostDaca iti aduci aminte, si eu am cumparat un 1.2 si care m-a dezamagit complet, incat l-am vandut la o luna dupa ce l-am cumparat si mi-am cumparat un diesel. De ce oare?'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by vasile78 View Post@Ovidiu, daca esti nevoit vreodata sa schimbi injectoare si pompa la DCI nu te mai faci bine niciodata... Nu mai amortizezi investitia decat poate dupa 300.000-350.000 km fata de un 1.4 MPI. Aici ma refer la reparatii cu piese noi si de origine, nu carpeli, incearca te rog sa faci un calcul si o sa vezi ca am dreptate.
Bre Vasile: despre 1.2 se vb, nu de 1.4.
Comment
-
1.2 vs. 1.4 se poate?
Va rog, vreau sa imi iau un Laureate si trebuie sa aleg intre 1.2 si 1.4. A condus cineva aceste 2 modele sa imi poata da un sfat? Ar marita o dezbatere mai ampla pe comparatia dintre cele 2 deoarece sunt comparabile din toate punctele de vedere (buget, taxe, putere, etc) Am citit tot ce e dat pt acesata motorizare dar foarte putine am aflat!
P.S. NU ma intereseaza DCI-uri sau 1.6.
Comment
-
Incerca sa faci un test drive cu ambele motorizari.
Eu am ales 1.4 din simplul fapt ca 1.2 mi se pare un motor prea mic pentru logan,indiferent de ce zice lumea pe aici,si 1.4 este,insa m-am declarat destul de multumit de acest motor pentru cum am eu de gand sa folosesc aceasta masina."Ce motor ai? R: 1.2 ... Pai de ce nu ti-ai luat tico?"
Ii voi face si o resoftare si aia e . Din cate am inteles la 1.2 nu se merita sa ii faci chiptuning.
Bafta,alegerea e a ta.
Comment
-
nu inteleg de unde atitudinea asta fata de motorul de 1.2 ... De ceva vreme se demonstreaza ca nu capacitatea cilindrica face un motor sa fie puternic sau fiabil si tot apar exemple si la alte marci mai rasarite decat dacia. Spui ca 1.2 e prea mic pentru Logan, dar cei de la Skoda au lansat Yeti cu motor de 1.2, tot pe benzina(nu imi sariti in cap ca stiu ca e TSI, etc ... dar vb doar de cilindrie) si recent au montat si pe Octavia acelasi motor.
Apropo de "Ce motor ai? R: 1.2 ... Pai de ce nu ti-ai luat tico?", tu ce crezi ca zic cei care aud motor de 1.2 pe Yeti? "...dai si la pedale sau cum?"
Comment
Comment