darkside:nu il are chiar asa de "locomotiva" ...are "doar" 650 nm la 4000 rpm daca nu ma insel dar de la 1200 pana la 6500 rpm mentine un cuplu constant de 400-450 nm ,iar la cat e de usoara masina nu ma mira ca are cel mai elastic motor din lume!;) de exemplu SL65 AMG Black are 1200 nm cuplu maxim dar ala nu poate pleca cu a-5-a din loc ,deoarece nu e etajata bine cutia plus ca are aproape 2 tone ..;)
Logan 1.2_16v Vs Alte Motorizari Logan
Collapse
X
-
Cred ca discutiile despre hergheliile de cai nu isi au loc aici decit sa ne amuzam putin.
Principial o masina care costa sub 10 mii nu are cum sa concureze la nimic (decit la numarul de cauciucuri) cu masini de 10 ori mai scumpe (minim).
Personal cred ca dacia e facuta pentru ce a fost facuta si cu niste modificari se pot face mai multe. Insa nu atit de multe.
Comment
-
@YGD68:
Nu e corect de ceea ce vb pe aici. Este un vs intre un motor pe benzina aspirat si cu -300cmc3 vs un motor pe motorina cu turbina +300cmc3.
Eu iti demonstrez ca un motor de 1.2TSI te face pe tine cu DCi-ul. Nu mai vb de cele 1.4TSI. Acuma in cazul Dacia, sper ca in viitorul apropiat sa vina propulsorul 1.2T de la Renault. si dupa aceea o sa vedem un adevarat vs.
Comment
-
pana o sa vedeti voi tci sau t la benzinare la logan mai schimbam cred ca un presedinte ,cel putin.io cred ca daca dacia mai planteaza un model nou (berlina sau compacta),tot cu 1,4 sau 1,6 mpi cu acceleratie pe "sarma"o sa deschida gama.Last edited by margelatu; 30 June 2010, 21:44.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Voi vorbiti aici de turatiile motoarelor.
Dar de ce nu facem un vs intre fratii cu 16v: 1.2 16v vs 1.6 16v ?
1.2 16V -Pret de achizitie mai mic cu 750euro, consum mai mic cu 1.5-2.5l (nu stiu sigur, caci una este pe hartie, alta este in realitate), taxe mai mici, intretinere mai ieftina (cred).
1.6 16V- Este mai performant ca 1.2 16v.
0-100 =este mai rapid cu 3.4s decat 1.2
viteza maxima= este cu 22km/h mai mare decat 1.2 16v
0-1000= este mai rapid tot cu 3.4s decat 1.2 16v
Deci se merita sa dam cu 750euro mai mult, si sa consume mai mult, taxe mai mari, pentru un 1.6 16v ?
Ati observat ca deja s-au scumpit preturile la masini ? Chiar acuma am intrat pe site-ul Dacia. La 1.2 16v Laureate s-a scumpit cu 342 euro.
Si optionalele s-au scumpit.
Comment
-
Cine vrea sa se dea cu ea da, merita 1.6 16v. Ii pun gaz la 16v si ies mai economic ca 1.2, am si sprint, si consum mic la buget.
Comment
-
Nu stiu cat costa taxa de prima inmatriculare la 1.6 16v, dar am uitat inca ceva.
Acuma mai nou putem sa socotim si taxa de inmatriculare in dezavantajul lui 1.6 16v, deoarece la 1.2 16v nu exista taxa de inmatriculare pt ca este euro 5 (asa mi-au zis dealeri, cand m-au contactat saptamana aceasta), si diferenta este de 782 de euro fata de 1.2 16v, si lista poate continua in favoarea lui 1.2 16v.
Deci 1.2 16v are mai multe puncte forte decat 1.6 16v.
1.6 16V are in avantaj doar 22km/h in plus si 3.4s in demaraj, si performante mai bune.
Comment
-
Daca taxa de poluare este 0 la 1.2 16v, atunci ia 1.2 16v, ii pui si gaz, si-l alergi de-i sar capacele si esti cel mai castigat. Acum aflu ca 1.2 16v este Euro 5, nu stiam, taxa la 1.6 16v parca era 6-700 de euro...Last edited by aleXpeed; 1 July 2010, 16:11.
Comment
-
Nu ma refer ca 1.2 este atat de stralucit, dar cred ca merge mai bine ca Dacia 1300 pe care toti am avut-o. Gaz chiar daca ii pun, nu prea sunt statii de alimentare la noi in Ro, asa cum exista in alte tari. Si nici nu as dori asa ceva. +ca este criza, iar acuma taxele s-au dublat pe motoare mai mari de 2000cmc3, dar fii sigur ca o sa fie si mai mari, o sa se puna taxe pe puterea motorului, pe emisii, etc. Acesta este doar inceputul (un fel de semnal de alarma).
Comment
Comment