If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si mai am o dilema.
Am avut Dacia 1310.
Merge mai bine Loganul 1.2 decat Dacia 1310 ?
Loganul 1.2 are 1100kg. -200cmc3
1310 1.4 are 700-800kg. +200cmc3 si -300-400kg.
p.s. - intr-adevar vad ca pe site -ul Dacia 1.2 apare ca fiind euro 5 => taxa 0 ............. niste nenorociti astia de la Dacia ........... puteau sa catalogheze motorul de 1.2 ca fiind euro 5 mai dinainte - asa nu mai plateam ca prostii taxa
acum m-am uitat si eu pe dacia.ro si am vazut ca motorul de 1.2 e euro 5.acum regret ca nu am mai asteptat.cand am intrebat la dealer au zis ca sunt slabe sanse sa treaca anul acesta la euro 5,dar asta ca sa nu aman achizita masinii ,probabil.in afara de scutirea taxei de inmatriculare mai exista vreun avantaj ?oare masina mea are norma de poluare euro 5? sau modele de acum au ceva dotari in plus care sa reduca poluarea? oricum bravo celor de la dacia...acum contribuie si la reducerea emisiilor de gaze.totusi m-as fi simtit mai mandru sa scrie si la mine euro 5 .as fi fost mai mandru si daca as fi avut un bmw
Si mai am o dilema.
Am avut Dacia 1310.
Merge mai bine Loganul 1.2 decat Dacia 1310 ?
Loganul 1.2 are 1100kg. -200cmc3
1310 1.4 are 700-800kg. +200cmc3 si -300-400kg.
acum m-am uitat si eu pe dacia.ro si am vazut ca motorul de 1.2 e euro 5.acum regret ca nu am mai asteptat.cand am intrebat la dealer au zis ca sunt slabe sanse sa treaca anul acesta la euro 5,dar asta ca sa nu aman achizita masinii ,probabil.in afara de scutirea taxei de inmatriculare mai exista vreun avantaj ?oare masina mea are norma de poluare euro 5? sau modele de acum au ceva dotari in plus care sa reduca poluarea? oricum bravo celor de la dacia...acum contribuie si la reducerea emisiilor de gaze.totusi m-as fi simtit mai mandru sa scrie si la mine euro 5 .as fi fost mai mandru si daca as fi avut un bmw
Motorul e la fel, nu exista diferente decat la catalizator probabil. Cat despre Dacia 1310, nu are deloc 700-800KG, are doar ceva mai putin de o tona deci diferenta mare de greutate intre ea si Logan nu este, sa zicem 100 kg peste cap.
Tot una este. Deoarece acuma daca imi i-au Logan 1.2 trebuie sa platesc cu 342 euro in plus cu , cresterea TVA-ului, dar nu platesc taxa de inmatriculare. Voi ati platit taxa de inmatriculare, dar nu platiti scumpirea de 342 euro. )
Sper ca ai dreptate. Caci vedeam pe altii cu 1310 cum depaseau la rand Loganuri 1.4MPI, dar se mai enerva cate unul cu un Passat si ii dadea ,,gaz" .
Nu este acelasi motor pe injectie la 1310 fabricata dupa 99 , ca si pe Logan 1.4 ? Numai ca au modificat ceva la el si are 75CP ?
Cati cp are unul pe injectie la 1310?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment