Viteza Maxima 1.2_16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    vezi ca poti sa mori si stand pe loc la semafor , sau chiar si in momentul asta , cand citesti , facand infarct. Asa ca e posibil orice.
    vad ca ne recomanzi kartul mai mereu , cand facem o tura pe amkart ?

    Comment


    • #32
      Momentan nu ma inghesui la carting ca stau prost cu bugetul. Cind se mai dezgheata treaba cu banii mergem cind vrei tu. Ai mers cu noile carturi?

      PS Am si motocicleta, asa ca sint constient ca poti sa o furi cind stai la stop. Era sa se intimple de 2 ori de fiecare data la trecerea de pietoni cind asteptam sa treaca pietonul si au trecut masini mai sa ma spulbere. Asa ca mereu cind stau ma uit si in retrovizoare sa nu se intimple ceva.

      Comment


      • #33
        Adevarul e ca pe motor simti la propriu ca-ti traiesti viata la maxim. Este super un motor. De mult am vrut si eu sa-mi iau unul, insa este prea riscant in Romania. Multi soferi nu au respect intre ei (ma refer la 4 roti) da fata de motociclisti sau pietoni...

        PS eu de fiecare data daca am un motociclist langa mine, il las sa plece primul si incerc pe cat se poate sa ii dau culoar sa aiba unde sa se duca. Nu de alta dar o gropita ceva, sa aiba si el acolo 50 cm sa o ocoleasca, ca pe 2 roti banuiesc ca se simte altfel o chestie din asta.

        Eu ii respect pe motociclisti, consider ca sunt mult mai atenti si mai responsabili decat cei pe 4 roti. Ca si aici sunt nebunii satului, ca doar nu exista padure fara uscaciuni...asta e alta treaba.
        Last edited by bubu782001; 15 January 2010, 19:52.

        Comment


        • #34
          Originally posted by bubu782001 View Post
          ... Greutatea masinii conteaza cel mai mult cand vine vorba de eficienta unui motor ...
          De acord cu tine,dar nu in totalitate.Greutatea masinii nu este singurul considerent in privinta eficientei motorului. Am citit pe undeva - cei mai luminati sa ma corecteze daca gresesc - ca 3/4 din combustibil se arde ca masina sa poata invinge rezistenta aerului. Deci aerodinamica ar fi principalul ajutor - sau impediment - cand vorbim de eficienta/consum.
          Cu cat mergi mai repede,cu atat este mai greu sa "invingi" rezistenta aerului.Pe cand greutatea masinii nu prea mai conteaza la viteze mari,intervenind inertia. Asa mi se pare logic,dar sa ma contraziceti,va rog.

          Comment


          • #35
            Ma bucur sa aud asa ceva din partea ta ca participant la trafic. Sper sa fie in asentiment si restul de colegi.
            Ca sa continui in ideea de mai sus (mergeti incet ca merita) in masina daca lovesti ceva cu 30km/h indrepti doar fierul cu ciocanul. Pe doua roti ai sanse 90% sa iti rupi ceva.

            Oricum pe unde imi place sa merg nu sint masini. Merg si prin oras. In 90% din accidente sint vinovati motociclistii teribilisti.

            PS Scuze de discutia oarecum paralela cu subiectul initial

            Comment


            • #36
              Ahaha,ca am scris ce am scris mai sus,nu inseamna ca merg in trafic cu 30 pe ora.Nu,a vazut si masinuta mea 150 la ora - asa de test.Merg "normal",nu melc,nu supersonic! Cu 30 mergi si cu bicicleta,deci...

              Comment


              • #37
                Twingo este aerodinamic. Curbele foarte line, si forma ascutita o face sa o impinga in sosea - aerul o preseaza. Din cauza asta la viteze mari nu prea apare senzatia de "decolare".
                In plus raportul latime-inaltime este foarte bun si asta permite o stabilitate foarte buna in curbe.
                Inchei polemica asta, si va las la parerile voastre fara sa ma mai contrazic. Asta pentru ca STIU ce poate motorasul si mai stiu si altii care au asa ceva. Sunt chestii testate, chesti CERTE chestii vazute. Cand zici: "da mai am si eu si nu se poate" e ceva corect. Cand vorbesti din presupuneri, sau din auzite, parerea mea e ca e tipic romanesc...
                Parca e vechea duda...Dacia vs Oltcit... (cunoscatorii stiu povestea)

                Comment


                • #38
                  ma bucur sa aud ca dacia a reusit in final sa puna pe logan cea mai puternica motorizare.
                  1.2 este cel mai bun motor....multumit...? (de fapt e 1.149 16 v )
                  Last edited by mumus; 15 January 2010, 22:11.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    Da mumus...aceea fiind de 1.2 16valve

                    Comment


                    • #40
                      dl Junior spuneai ca
                      Pe cand greutatea masinii nu prea mai conteaza la viteze mari,intervenind inertia. Asa mi se pare logic,dar sa ma contraziceti,va rog
                      De aia se chinuie astia de se dau cu capul de pereti sa scada greutatatea la masini mai ales la cele de performanta (unde viteza conteaza).
                      Pai chiar aia e problema unui motor.
                      De exemplu. Ai 50cp sa zicem ok? din care 20 ii foloseste sa-si care coaja, + inca vreo 10 sa care si pasagerii + bagajele. Ramai cu 30 din care mai pierzi (e adevarat) si la aerodinamica, frecarea cu solul, stadiul de uzura a motorului..etc. Daca in final ai 25cp disponibili pentru deplasare sa fii fericit. (asta pentru exemplul de fata)
                      Insa daca motorul trage dupa el o coaja mai usoara (de aia se baga la greu fibra de carbon in alea performante) din 50cp foloseste doar 10 pentru caroserie, si in final iti raman 35cp pentru tractiune-deplasare. Nu este rau nu? De la 50cp total.
                      Motorul nu trage din greu la 60 -100km/h. Nu. Ci la capete de cursa, 160 -180..punctele psihologice..in care orice MINUS de greutate te poate ajuta cu inca 10-15km/h in plus.

                      PS. dupa cum spuneam mai sus, (e o placere sadica sa interpretati...). Nu a spus nimeni ca e cel mai bun motor. Nici nu am spus ca este bun. De fapt nu este asta scopul discutiei, nu?
                      dl. mumus, hai sa fim civilizati si sa lasam ironia deoparte. Sincer speram ca aceasta sa dezvolte o discutie nu sa o dam in raspunsuri ironice.
                      In conditiile in care postarile mele deranjeaza pe cineva, sau dau nastere unor sentimente de frustrare, prefer sa ma retrag sa nu mai deranjez.
                      Last edited by bubu782001; 15 January 2010, 22:13.

                      Comment


                      • #41
                        1,2 16v este intre 1,4 si 1,6
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • #42
                          Punct ochit punct lovit vdmihai. Asa este.

                          Comment


                          • #43
                            Da asa este...dar 1.6 16valve tras de par atinge 200km/h si are 105 cai...1.2 16valve 75 cai nu are cum sa ajunga la viteza aia decat intr-o mare rapa si cu vantul batand din spate..precizare ambele masinii fiind stoc nu modificate...

                            Comment


                            • #44
                              DYA91 eu dadusem exemplu la Twingo deoarece este mult mai usor + aerodinamica mult mai buna ca la Logan. Ar trebui sa-ti dea de gandit de ce "prostii" aia de la Renault au pus viteza maxima constructiva 172km/h si la un Logan 1.6 8v 175 km/h.
                              Apropo Logan 1.2 16v ai idee cat are vitea maxima constructiva? Iti spun eu...161km/h.
                              Pai stai asa, nu au aceleasi motorizari?
                              BA DA. Insa Renault garanteaza 1.2 16v pe Twingo ca fiind capabil sa duca 172km/h la fel cum garanteaza si Dacia Logan 1.6 16V la 183km/h.
                              Diferentele sunt din cauza greutatilor diferite, a raportului de transmisie (cutie diferita) si al aerodinamicii.
                              Te rog mult, inainte sa contrazici, documenteaza-te.
                              Insa viteza maxima specificata, este practic garantia comerciantului asupra masinii - adica peste acea viteza el nu-ti mai garanteaza ca nu-ti zboara o roata sau ca nu ies pistoanele prin capota. Ca orice masina in general duce peste viteza maxima specificata de fabricant este o alta poveste.
                              Last edited by bubu782001; 15 January 2010, 22:35.

                              Comment


                              • #45
                                Vad ca esti din bucuresti...hai la un fulger sau la o polivalenta sa ne arati si noua acul la 200km/h...sa vada si ochiul nostru

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google