Viteza Maxima 1.2_16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ultimul off topic aici promit .

    Bubu...pai tu ne-ai luat pe toti la misto zicand ca prinzi 200 la ora cu 1.2...

    te-ai gandit ca poate ai probleme cu ceasul...poate e defect...poate ai alte dimensiuni la roti...poate era vale(cand ai mers tu cu '190') e.t.c.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #62
      no comment...hai sa trecem la subiectul thread-ului...ne zice si noua cineva la cati km/h a ajuns cu loganul 1.2 16 volti fara sa aibe vreun defect la kilometraj???

      Comment


      • #63
        PS o mica corectare. Iar vorbesti fara sa stii..Twingo nu are ceas. Si nu a avut niciodata Are LCD cu afisaj digital - ala ORI MERGE ORI NU MERGE.
        Si rotile sunt cele din talon adica 155/65/R14 marca Good Year.
        Scuze dar stii ce e aiurea? Ca modul in care pui problema este total eronat. Daca nu poate Logan ...nu poate nici Twingo. Ti-ai si gasit Logan super masina...
        Si afla de la mine, ca nu am luat PE ABSOLUT NIMENI LA MISTO. Insa tu iti permiti sa faci asta fata de mine. Deh, astea sunt "posibilitatile" tale...

        Am iesit.

        Comment


        • #64
          off:) eu as zice sa se treaca la sectiunea bancuri posturile cu 1.2 16v cu 190km/h .... va imaginati daca vor pune motor de 1.0 ca va da vitezometrul peste cap ) .... deci voi astia cu 1.6 16v recomandarea mea e sa va vindeti jafurile si sa treceti la 1.2 16v, consum mai mic, performante de neegalat(in favoarea 1.2), taxe mai mici ...

          on: cand vorbiti de viteza maxima argumentati si cu poze ... oricum mai mult de 165 REALI nu prinde ... nu va luati dupa vitezometrul masinii ca e facut sa aibe eroarea de kilometraj (fie el digital sau nu ) ...

          Comment


          • #65
            La mine acul indica cu 5 km/h in plus si nu stiu daca diferenta de 5 se pastreaza si la 190, s-ar putea sa creasca. Masurati cu GPS-ul.

            Oricum viteza mea de croaziera e de 90 - 100 km/h, poate 130 daca as fi pe autostrada, chiar daca trebuie sa inoptez de doua ori ca sa ajung la destinatie.

            200 km/h inseamna ~55 m/s
            Reactia omului in medie e cam de 200 ms (la deget, click de mouse, buton etc). La picior sa zicem ca poti reactiona in maxim 1 secunda.
            Si chiar daca ai reactionat in timp uitl (adica in urma cu 50 m de la locul in care ai constatat pericolul) energia, inmagazinata in masina de 1tona care ruleaza cu 200 km/h,
            nu poate fi disipata intr-un timp prea scurt, adica oricum va dura mult pana ajungi la o viteza sigura.
            Evidenta probabilitatea pe autostrada sa se intample ceva e mica dar daca totusi se intampla ceva care este probabilitatea sa scapi?
            Si nu uitati, intr-un accident de masina, sa mori nu este cel mai rau lucru care ti se poate intampla. Sa-ti vezi fratele, sotia, prietenul, lat pe sosea inecanduse in sange si sa stii ca tu ai provocat tot... cei care veti pati, veti regreta toata viata performanta dobandita la volan.
            Last edited by Chip; 16 January 2010, 00:27.

            Comment


            • #66
              @bubu782001... fara nici un misto...
              1) Cati ani ai?
              2) Cati km parcursi ai de cand ai obtinut permisul?
              3) Cate kg are masina ta?
              4) Ce modificari are?

              PS. Daca imi raspunzi la toate intrebarile (date reale si exacte) sunt dispus sa ne jucam pe autostrada de la 0km/h pana unde se opreste vitezometrul masini tale... a mea e stoc si-ti poate garanta toti membri forumului

              Comment


              • #67
                calmati`va oameni buni , aici nu e topic de provocat
                Chip , ce ai citit pe net postezi aici ? chestiile alea le stim si noi.

                Comment


                • #68
                  Da cataline, dar multi sunt foarte inconstienti si nu prea le stiu....

                  Comment


                  • #69
                    "Chip , ce ai citit pe net postezi aici ? chestiile alea le stim si noi."

                    Nu le-am citit de pe net, tu de acolo le stii ?!?
                    Daca ar sti lumea fizica din gimnaziu si-ar da seama de multe chestii inclusiv faptul ca masa masinii conteaza la top speed pt ca altfel s-ar contrazice legile fizicii.. in natura energia se transforma nu se pierde si nici nu apare din senin. Adica de ce o locomotiva are motor de 3000 KW cand ar fi suficient si unul de 55KW cum are loganul.

                    Comment


                    • #70
                      Ghinionul nostru de fapt e bordul e marcat doar pana la 200 km/h,ca sigur prindea 220-230
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        @Pacco o sa schimbe Dacia bordul cand o sa puna motor de 1.0 ca ala sigur va prinde 230 (limitat, bineinteles) ....
                        Last edited by NPoWer; 16 January 2010, 17:11.

                        Comment


                        • #72
                          Imi pare rau ca in 2007 nu erau 1.2 16v pe logan, ca nu-mi mai luam tractor. Am vazut pe topicul destinat consumului ca un 1.2 consuma 4.9, aici vad ca prinde 200 km/h, ce mai! super-motor! La ce dracu mi-am luat tractor, care, desi are 85+20cp, n-am reusit mai mult de 190 pe ceas (~178-180 real) nu stiu. Ca sa nu mai spun ca media consumului pe ultimii 70000km a fost de 5.7l% (cu variatii cuprinse intre 4.1 si 10.8%).

                          Comment


                          • #73
                            Deci pana la urma, m-am convins. Marimea chiar nu conteaza ...din potriva
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by ovidiu.st View Post
                              Imi pare rau ca in 2007 nu erau 1.2 16v pe logan, ca nu-mi mai luam tractor. Am vazut pe topicul destinat consumului ca un 1.2 consuma 4.9, aici vad ca prinde 200 km/h, ce mai! super-motor! La ce dracu mi-am luat tractor, care, desi are 85+20cp, n-am reusit mai mult de 190 pe ceas (~178-180 real) nu stiu. Ca sa nu mai spun ca media consumului pe ultimii 70000km a fost de 5.7l% (cu variatii cuprinse intre 4.1 si 10.8%).
                              si ce povestesti cu asa satisfactie despre dci-ul tau de parca ar fi vreun ozn ??? sa te vad cand iti vor pica injectoarele tot asa romanas ironic vei fi ? va cam roade ciuda ca apar si motorase cu consum redus si performente acceptebile iar voi ati dat peste 2000 e in plus sa va luati dizeluri ,sa faceti economii !!! de ce nu vorbiti despre 1.6 gpl ? are si putere ,e si rentabil...

                              Comment


                              • #75
                                Acum pot pica (desi ma-ndoiesc c-o vor face in urmatoarele 70-100 de mii de km), si-au facut treaba cu brio. Cei 700 Euro dati in plus pe masina (fata de un 1.6 16v), s-au amortizat cu 140000km in urma.

                                Ah... am uitat sa spun. Postul la care faci tu referire, era o ironie la adresa celor care viseaza ca vor ajunge cu 75 de cai si 1100kg la 200km/h. Sa fim realisti domnilor!.
                                Last edited by ovidiu.st; 16 January 2010, 18:51. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google