Cum Putem Recupera Banii Dati Pe Taxa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    oameni prea odihniti astia de alearga sa recupereze cateva zeci de lei

    sigpic

    Comment


    • #17
      Am impresia ca emisia de CO2 (g/km) era de 139 inainte acum e 135:|.posibil din cauza asta sa fie catalogat acum euro 5.

      Comment


      • #18
        @ady_green - Chiar ai dreptate, inainte era 139co2. M-am uitat la o brosura logan ph2.

        Comment


        • #19
          Deci clar motorul meu e euro 4 si banii nu am cum sa ii recuperez datorita diferentei 4 co2.

          Comment


          • #20
            Intre standardele Euro 4 si Euro 5 pentru benzina diferenta nu sta in emisia de CO (monoxid), valoarea limita fiind aceeasi, ci in emisiile NOx, pragul fiind un pic mai jos, si in plus la Euro5 apare valoare de prag pentru emisia de particule, ceea ce de la 4 in jos nu exista.

            Comment


            • #21
              Originally posted by SoNyKeL View Post
              oameni prea odihniti astia de alearga sa recupereze cateva zeci de lei
              De fapt sunt vreo 1.600 de lei cu care am putea sa facem altceva ..........

              Comment


              • #22
                De ce emisiile de co2 la Logan 1.2 sunt de 135co2 si este euro 5, iar la DCi 85CP este de 120co2 si nu este euro 5 ? Se masoara altfel benzina/diesel ??

                Comment


                • #23
                  Normele Euro numerotate 1,2...5,6 nu se refera la emisiile CO2. Emisiile CO2 sunt tratate separat - fabricantii de automobile pana acum s-au angajat singuri sa ajunga la emisii de 140g/km si exista o propunere ca incepand cu 2012 sa intre in vigoare o limita de 130g/km CO2 in anumite proportii din productia de automobile ajungand ca in 2015 toate automobilele sa respecte regula 130. Dar asta nu este o reglementare, este doar o propunere. Pana atunci, descurajarea emisiilor CO2 o face fiecare tara in parte prin legea fiscala.
                  Normele Euro se refera la emisii altele decat CO2, si anume CO, HC, NOx si PM (particule). Uitati aici valorile pentru diesel si benzina (sigur ca difera). Observati ca la Euro 4,5,6 emisiile CO sunt egale.
                  http://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php

                  Comment


                  • #24
                    @NO.23 Cred ca la mine se referea SoNyKeL: pai nu ia statul destui bani de le noi? ei ne lasa sa circulam fara rovigneta? ei de ce se uita la cativa zeci de lei?
                    Mie imi vine masina noua, ce fac, le platesc iar rovigneta, ca asa e legea?
                    Eu am chef sa-i stresez, sa vad cat sunt de batuti in cap :P

                    Comment


                    • #25
                      Eu propun sa ne interesam de un avocat bun care ne poate ajuta ,eu am dat vreo 2600 Lei pe taxa 1.5 DCI de 85

                      Comment


                      • #26
                        tractorasul chiar polueaza,e departe de a fi euro 5.ce bani vrei tu sa recuperezi? aici se vb de motorizarea 1.2 care a devenit euro 5.

                        Comment


                        • #27
                          si eu am luat cu 10 ZILE mai repede dar ai trecem la ajutorul STATULUI:

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by liviuion400 View Post
                            si eu am luat cu 10 ZILE mai repede dar ai trecem la ajutorul STATULUI:
                            sa facem front comun pt. a nu mai plati taxa de prima inmatriculare pt.masini noi

                            Comment


                            • #29
                              Cum e clar ca nu mai vedem nici un ban inapoi - eu zic ca se poate inchide.....

                              Comment


                              • #30
                                Se putea proceda altfel: inainte de a plati taxa, dai statul in judecata.
                                Pana la solutionarea procesului, poti merge cu masina inmatriculata cu nr rosii.

                                Cum exista un precedent, posibil sa se solutioneze favorabil.

                                Desi, multi bani aruncati, doar pt a demostra ceva.
                                Un proces ce dureaza minim jumatate de an, este mult mai costisitor ca o "prima" de inmatriculare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google