If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
oare cum se comporta un "polizor" remapat.
M-ar interesa, am citit pe celelate sectiuni, dar fiind un motor nou, nu am gasit foarte multe asemanari.
Difera remaparea la 16v vs 8v?
se intampla vreo ceva cu garantia? Au cum sa isi dea seama la revizii?
Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?
Iara va dati numa cu pareri aiurea fara sa stiti nimic... @CSH daca nu stii tata despre remapare atunci lasa pe altii care au habar despre ce se intampla sa vorbeasca.
Este un chiptuner pe forumul asta care nu face softuri pe genunchi in bucatarie, ba in schimb le gandeste foarte profund si le testeaza pe cateva masini personale cumparate special pentru a-si testa softurile (niciodata nu o sa faca teste pe masina clientului)! Din pacate astia cu 1.2 16V mai trebuie sa mai asteptati vreo 2-3 ani ca sa-si testeze meseriasul softul, astfel incat voi sa fiti uluiti de puterea motorului si sa aveti si consum mai mic!
Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?
Se da pe ulei, nu o mai ia la cheie iarna, se inneaca....
Ontopic: merita remapare la Logan, pe viitor cred ca si la 1.2 16v.
Iara va dati numa cu pareri aiurea fara sa stiti nimic... @CSH daca nu stii tata despre remapare atunci lasa pe altii care au habar despre ce se intampla sa vorbeasca.
Pai eu am vazut la 3 prieteni care au patit toate mentionate mai sus : SKODA OCTAVIA 2, A3, X5. Nu vorbesc aiurea
Pai eu cred ca la remapare, consumul creste, fiabilitatea motorului scade, deci nu are rost .......... . Daca vrei un motor sa mearga cat de cat, atunci alege unul mai mare , mai performant nu ? Am dreptate ?
@fanrenault ai auzit de la cine nu trebuie, unui motor caruia ii dai mai multa benzina la aceasi turatie nu are cum sa consume mai putin niciodata, sa ma ierte meseriasii daca gresesc si sa explice ei de unde putere in plus la benzinar aspirat.
@vasile78,e unul "cristreaulea" care a "patit" asta,el are diesel ,probabil ca la diesel numai se intampla asta Eu imi tin masina stock,nu am nevoie de remapare,ca merge de se "incinge botul ca asteroidul in contact cu atmosfera". Numai bine
Ai citit/vazut tot ce a facut crististreulea? Daca da ai fi observat ca pe langa remapare el si-a bagat nasul si prin alte chestii. Si chiar si asa motorul nu s-a stricat.
Consumul nu scade de la remapare. Doar ca avand un cuplu mai bun tendinta este sa folosesti o treapta superioara la turatii mici in loc de o treapta inferioara la turatii mari. Si turatiile mici au consum mai scazut chiar daca dai un pic de benzina in plus.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment