@Cristi_Xp: Deci crede-ma ca se vede ca lucrez zilnic cu asa ceva si stiu ce poate vedea un clip din reteaua Dacia-Renault.
1.2 16v Remapat - Discutii Generale
Collapse
X
-
pai atunci stiai sau ar fi trebuit sa stii ca nu e nicio diferenta la relanti intre stock sau modificat . Fa-mi niste printscreenuri ca sa imi arati de unde iti dai seama asa simplu daca o masina e remapata sau nu ,printscreen cu o masina stock si cu una modificata .
Ca sa nu mai vorbim ca pentru hartile de injectie ,ECU si altele exista o divizie speciala Renault undeva prin Pipera care n-are nicio treaba cu pitestiul,cu atat mai mult cotechul nu are saracu nici scoala necesara nici cunostiintele necesare sa citeasca o harta de injectie si sa stie cu ce se manca ,cel mult poate sa iti spuna daca seamana sau nu cu alta si sa faca copy paste .
Originally posted by DaniD View PostDin 2 in 2 saptamani vine o echipa de 3 persoane din pitesti de la dacia, care remapeaza loganuri chiar la reprezentanta.
Sunt convins ca aceste softuri sunt gandite bine in limita "bunului simt" si nu sunt niste "tuningbox"-uri care comunica date false.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View PostDoar cu o remapare nu cred ca o sa fuga mai tare tot gatuit o sa fie mai bine incearca cineva sa ii scoata catalizatorul si sa ii faca un traseu sport si atunci sigur o sa mearga mai bine chiar si fara remapare.
Cat crezi ca scoti dintr-o evacuare modificata? Sigurat nu cat scoti dintr-o remapare, sau cel mult atat.
Daca pui in balanta si costurile, iesi rau in pierdere (atata timp cat se asteapta o mica crestere).
Un soft e vreo 200(?) lei.
O evacuare e cel putin dublu.
PS: referitor la remapare daca se vede sau nu. Mie mi-au pus-o pe tester (credeam ca am injectoarele infundate) si n-au vazut nimic.
Au descoperit totusi ca am alt soft doar ca au turat-o ca idiotii in 6700-6800 rpm pe loc si injineru pacii a chemat juma de service sa arate cum se tureaza masina mea catre 7000 rpm.
Dar in cazul meu doar s-a distrat, nici in cot nu l-a durut ca e modificata (eu i-am spus ca nu e )) ).
Asa ca zic eu, e bine sa pastrati limitarea de fabrica si totul e OK.Last edited by Octavian; 4 November 2010, 10:44.
Comment
-
Doru Butean: Uite dealerul DimSport din Baia Mare -
AGM Autotechnik SRL
Baia Mare, Romania
Telefon: 0262 250 298
Email: agm-autotechnik@robot.ro
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostDoru Butean: Uite dealerul DimSport din Baia Mare -
AGM Autotechnik SRL
Baia Mare, Romania
Telefon: 0262 250 298
Email: agm-autotechnik@robot.ro
si ei fac remap pe logan?
Comment
-
@Crist_xp: orice cotech stie/invata fara sa vrea anumiti parametrii ai motorului si in momentul in care o tureaza un pic vede ca baga mai multa benzina. Dar asta e ca sa nu ne mai certam ramane cum spui tu.
@Octavian___31: 1.2 16v este un motor Euro 5 si ca sa iasa la noxe de Euro 5 atunci l-au gatuit din catalizator si esapament. Incearca daca ai posibilitatea sa scoti catalizatorul la un 1.2 16v si o sa vezi ca trage mult mai bine. Eu nu am zis ca nu merge mai bine cu o remapare dar daca ii faci doar remapare nu o sa se simta mare diferenta.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View Post.....................................
@Octavian___31: 1.2 16v este un motor Euro 5 si ca sa iasa la noxe de Euro 5 atunci l-au gatuit din catalizator si esapament. Incearca daca ai posibilitatea sa scoti catalizatorul la un 1.2 16v si o sa vezi ca trage mult mai bine. Eu nu am zis ca nu merge mai bine cu o remapare dar daca ii faci doar remapare nu o sa se simta mare diferenta.
Si cand a aparut E4 moama ce gatuit era 1.4 E4 fata de 1.4 E3, inuman, desi...0-100 timpii sunt identici.
O trage mai bine, dar nu intr-atat cat sa si simti treaba asta (ca la o remapare).
Comment
Comment