Ma refeream ca altii cu 200E isi remapeaza Passat, Golf (si alte masini mai scumpe) diesel sau benzinare turbo, iar acolo chiar simti ca dai banii aia cu folos pentru ca fiind motoare supraalimentate ai un castig mare de putere. Iar pentru un amarat de Logan aspirat la care castigi 2 iepe ti se cere 7 mil... nu mi se pare echitabil, dar nu-i prost ala care cere. Pretul corect ar fi cel de 150 lei cum e la 1.4... iar parerea mea e ca argumentul cu echipamentul mai scump nu e valabil, profitul se poate face prin cantitate. Sau mai bine ti pretul de 700 lei si nu faci nicio remapare, decat s-o lasi la 150-200 lei si sa ai clienti.
1.2 16v Remapat - Discutii Generale
Collapse
X
-
nepotule ai mare dreptate . poate adevarul este undeva la mijloc si chiar nu se poate face mare lucru la 1.2 si atunci toti cei care spun ca fac asta pe bani multi poate se asigura ca nu se risca nimeni la 700ron sa faca ceva ce nu e verificat a fi adevarat. si tot asa daca ar fi 200 ron s-ar gasi clienti si profitul desi mic ar exista . asa........
Comment
-
domnilor, pretul reflecta si "cantitatea" de motoare remapate pana la momentul de fata. cand nu ai o baza buna, multe motoare cu multi km fara probleme, ecu-uri noi, futine feed-back-uri, nu te risti sa ceri 100 ron si daca dai gres sa platesti un motor nou. aduceti-va aminte la inceput chiar si pt logan era >100 euro remaparea, apoi, cu timpul, pretul a scazut.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
voi chiar mergeti la 5500 de ture sa aveti nevoie de cei 8 cai in plus?
ma gandesc ca la un mers civilizat de 3000 - 3500 de ture se castiga 4-5 cai. la banii pe care ii dai, chiar nu se merita.
Daca nu ai macar 100 CP / tona, nu poti avea pretentii de masina cu caracter sportiv. Nu stiu ce vreti sa scoateti prin remapare, 75 sau 83 la 1200 kg tot dracu ala e.Last edited by MariusTM1; 18 March 2014, 01:06.
Comment
-
Am facut eu remapare la 1.2 16V E5 (Logan II - 2013) ECU Valeo.
Am ~4000km si ce pot spune e asa: mi se pare ca trage mai rotund in ture mici-medii (1500-3000), consumul instantaneu daca o calc in blana a crescut MULT (peste 20L/100), dar daca in acelasi regim, e cu 0.3-0.6L mai mic la 100km.
Sunt multumit de modificare, nu e mult, dar nici nu ai ce scoate dintr-un polizor aspirat.
Remaparea a facut-o un amic, dupa softul original al masinii, a durat cateva ore si a costat 400 lei.
Comment
Comment