If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
my friend:
1: nu ai dci? pt ce iti trebe filtru sport?
2: google it!
1. Nu ma intereseaza DCI, caci daca nu as fi mers pe sectiunea DCI.
2. Lasati-o balta caci ce forta poti sa ii dai la 1.2 ? O sa zboare ? O sa intrecem 1.6 16v . Daca vreti sport, de ce nu ati optat pt o motorizare mai mare la gama logan ?
3. As zice sa se inchida acest topic, deoarece nu are rost
Nu este vorba in topicu asta sa ii dea putere...ma intereseaza daca sia pus cineva pe 1.2 16 v si daca a pierdut sau nu garantia...imi pun pentru sunet nu pentru tras...o sa ii fac si remapare in primavara dar deocamdata vreau sa ii schimb sunetu de feon!deci daca sia pus cineva sa imi spun si mie cum a desfacut cutia aia in care se afla filtru
Cine a zis ca tre sa sune ca un v6?
Suna ca un filtru sport si atat...daca nu va pricepeti nu mai comentati...astept pareri de la cineva cu 1.2.Multumesc
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Cine a zis ca tre sa sune ca un v6?
Suna ca un filtru sport si atat...daca nu va pricepeti nu mai comentati...astept pareri de la cineva cu 1.2.Multumesc
In primul rand du-te si intreaba la o firma de tuning ca aia poate se pricep... Treaba cu nu va pricepeti, nu comentati e penibila... Fiecare crede ca se pricepe si incerca sa isi dea cu parerea. Cat despre motorul de 1.2 cred ca o sa fie foarte greu sa posteze cineva priceput aici. In primul rand daca era priceput nu-si lua 1.2 in al doilea rand posesorii de 1.2 sunt, probabil, proprietari noi, desi useri noi pe forum, deci oameni care cauta ca si tine aceleasi raspunsuri.
Am citit si eu tot ce au scris aici si raspunsul nu a fost dat de nimeni asa cum ai vrea tu sa il primesti.
Ti-l dau eu... pune ce vrei tu, orice filtru, scoate-l de tot, pune un ciorap de dama, etc, cu conditii ca atunci cand o duci la garantie sa pui la loc toate piesele originale cum au fost. Asta e singura conditie, ca nu au aia de unde sa stie ca ai umblat cu acolo. Acum daca nu stii sa dai jos capacul si il rupi, sficuiesti suruburile, etc, lucruri vizibile pe care nu o sa le remediezi poti ave probleme. Insa si problemele astea la garantie sunt relative. Depinde de cine gasesti la service... Ca si aia sunt oameni ca si tine... Pe ei nu ii intereseaza ce faci tu cu masina ta... service-ul are profit la orice piesa care o schimba pe garantie... ca dacia ofera garantie, nu service-ul respectiv, care este doar un intermediar. PS: S-ar putea sa nu fie mare diferenta daca zici ca e plasata altfel cutia filtrului fara de 1,4 sau 1,6. Ar putea sa ramana zgomotul neschimbat. Cel mai bine e sa dai jos filtrul si ii dai o cheie sa vezi cum se aude fara... asa iti poti face o parere daca se modifica sunetul. Nu se intampla nimic daca dai filtrul jos si dai o cheie... eu am mers zile intregi cu el dat jos si inca nu a patit nimic motorul.
domnilor, daca vreti zgomoteca i primul rand, scoateti cutia rezonatoare, nu umblati la filtru. daca vreti si ceva putere in plus, atunci schimbati filtrul, dar lasati rezonatorul la locul lui. mie mi-a luat 3 saptamani de lecturat teze de doctorat si experimente universitare, regulamente sportive, etc, sa ma "luminez" intr-un final ca o modificare de 5cm la trseul de admisie si-o modificare de diametru cu 5mm a tubulaturii schimba sesizabil regimul optim de functionare al motorului. pt maxim de performanta, aceste modificari trebuie corelate cu o axa cu came noua, o evacuare noua, alt raport de compresie, alt soft. atunci aveti cresteri de putere. altfel, doar o cascada mica de zgomote si-un castig de 1-2% sau o pierdere de 1-2% din ce poate motorul. iar la petardele astea ale noastre, de 75-105 cai, acel 1-2% e aproape nimic. daca va dati la liniute, atunci da, e justificata orice jumatate de cal putere, caz in care v-as intreba de ce v-ati luat 1.2? daca va roade curiozitatea despre cutia de rezonanta, dati pe google helmholtz ressonance air intake. sute de pagini si documente de la facultati, de pe forumuri de ingineri, de la diferite firme de tuning...va puteti convinge singuri, cu un minim de efort.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Multumesc pentru raspunsuri...Stiu ca daca scoti filtru si ii dai un pic se aude dar ideea e ca nu stiu cum se scoate capacu motorului...deaia intrebam daca si-a pus cineva...mi-am luat 1.2 pentru ca e masina de familie nu e a mea personala...asta nu inseamna ca nu ma streseaza zgomotu de feon...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment