1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic ca fiecare cu gusturile lui;ca la femei.

    Comment


    • 170 kmh constant cu 1.4 MPI pe drum plat inseamna acelasi lucru ca si cu restul motorizarilor.
      Dieselurile ofera cuplu superior la turatii mici fata de benzina, fapt ce le avantajeaza in treptele superioare. Daca pe plat diferentele in tr. 5 dintre dCi 85 si 16v sunt neglijabile, pe un drum in urcare 16v -ul face fata cu o treapta mai jos. Adica zgomot mai mare, schimbarea mult mai deasa a treptelor de viteza.
      Dintre toate cel mai economic motor ramane dCi -ul sau 16v pus pe GPL, insa o instalatie performanta costa ceva parale.
      sigpic

      Comment


      • am mers cu un 1.2 16v zilele astea si mi s a parut chiar sprinten. fuge cat un 1.4 sau pe acolo.
        - singurul dezavantaj este ca are treptele foarte scurte. sta foarte turat lucru care il dezavantajeaza la mers intins

        ultima data cand m am alergat cu un dci 85 pe plat cu tr 5 l am facut dar pe Posada Sinaia tot cu a 5 a m a facut. cu a 4 a la mine ... la revedere

        - eu am avut 7.1 consum si dci ul 6.0

        Comment


        • nu este asa economic dizalu' daca faci o revizie cum trebuie la el. numai filtrul de motorina (care se schimba la 10.000) costa aproape 200 ron. la benzinarul asta mic o revizie e 200 toata, ca la 1.4(si revizia la el se poate face chiar si la 20.000!!). nu mai vorbim de taxe si altele. iar daca 1.4 trage decent, si asta micu' e tot pe-acolo, ba chiar daca e destul de scurta cutia, cred ca e foarte placut de condus in oras comparativ cu 1.4/1.6.

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            octaviane, mergi inatai cu una si mai vedem
            Nu-i nevoie Razvane, vad la a mea ce demaraj are pr tr V...asta la gol, cu 3-4 persoane nici n-are rost sa mai vorbim.

            Comment


            • Originally posted by razvanamza View Post
              nu este asa economic dizalu' daca faci o revizie cum trebuie la el. numai filtrul de motorina (care se schimba la 10.000) costa aproape 200 ron.
              Nu dezinforma!
              Schimbarea filtrului de motorina se realizeaza la 20kkm sau, mai nou 30kkm (recomandat la 20kkm si purjare intermediara la 10kkm). Pretul unuia original este de cca 110-120 ron (E3) sau cca 130-150 (E4)
              Last edited by 77sky; 6 March 2011, 11:25. Reason: Completare
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • 1.2 16v e motor bun

                Salutare,

                Am avut ocazia ieri sa conduc un Logan 1.2 16v al unui prieten.

                Masina are 25 000 de km.

                Pentru un motor de 1.2 se misca foarte bine.

                Mi-a placut cum trage in treptele 3 si 4. Eu am 1.4 resoftat si mi s-a parut ca 1.2 16v trage o idee mai bine pe treptele 3 si 4 decat bolidul meu din dotare.

                Nu mi-a placut pedala de acceleratie, care e prea moale si lipsita de feedback - parca ai apasa pedalele la o consola de jocuri video

                De asemenea motorul de 1.2 16v este mai zgomotos decat 1.4 le meu cu toate ca posesorul mi-a zis ca i-a pus ulei Castrol Magnatec 5w30. Eu am ulei Valvoline SynPower 5w40.

                Una peste alta motorul de 1.2 16v m-a surprins placut si cred ca daca consumul este cel dat in cartea tehnica atunci acest motor este alegerea ideala avand in vedere preturile actuale si viitoare ale benzinei.

                In plus nu stai cu frica injectoarelor sau alte minuni
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • oricum, unde urcam cu vechiul 1,4 in viteza a 4-a sau chiar a3-a , acuma cu 1,2 aceeasi urcare o fac in treapta a5-a

                  Comment


                  • da, rupe motorasul ala. nu cumva are cuplu mai mare decat dizalul de 85 de cai? asa vorbiti unii de parca diferenta de la 112 la 107nm in defavoarea lui 1.2 ar fi compensata prin faptul ca-i motor in 16volti. auzi, unde 1.4 cu 112Nm urca in tr3, 1.2 cu 107Nm urca in tr5. mai lasa-l dracu de ferrari, ca incep sa devina gelosi aia cu audi de 3 litrii dizal...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Din cate stiu il ajuta cutia mai stransa si fiind de turatie mai mare motorul la 4250 ar trebui sa se comporte mai bine dar cu conditia sa fie in cuplu.

                      Comment


                      • diferenta de cuplu este aproape cat diferenta intre 1.4 normal si remapat. unde nu urcam inainte cu tr4 acum urc. greu, da' urc.

                        Comment


                        • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
                          oricum, unde urcam cu vechiul 1,4 in viteza a 4-a sau chiar a3-a , acuma cu 1,2 aceeasi urcare o fac in treapta a5-a
                          Cred ca o faci foarte lejer cu a cincea!!!

                          Originally posted by Seba View Post
                          da, rupe motorasul ala. ...
                          RUPE TOT>>>Deja eu sunt invidios,,pt ca urc numai cu a doua si a treia

                          Originally posted by Doru_Neo View Post
                          Din cate stiu il ajuta cutia mai stransa si fiind de turatie mai mare motorul la 4250 ar trebui sa se comporte mai bine dar cu conditia sa fie in cuplu.
                          Daca o strangeau mai tare sigur scotea mai mare cuplul,,cred ca ajungea pe la 150 nM,,,asa doar stransa un pic.. tot nu e bine!

                          Comment


                          • Daca o strangeau mai tare sigur scotea mai mare cuplul,,cred ca ajungea pe la 150 nM,,,asa doar stransa un pic.. tot nu e bine![/QUOTE]

                            Prea mare polemica asta cu cativa newton-metri in plus vs in minus, cand conteaza foarte mult stilul de condus. Daca un sofer merge subturat fata de altul care atinge turatia de cuplu automat apare parerile astea diferite de la caz la caz si situatii poate total diferite.

                            Comment


                            • Originally posted by DORU BUTEAN View Post
                              oricum, unde urcam cu vechiul 1,4 in viteza a 4-a sau chiar a3-a , acuma cu 1,2 aceeasi urcare o fac in treapta a5-a
                              Eu cu 1.4-ul meu urcarea aia o fac in a 5-a cu inca 4 persoane de 100 kg fiecare si portbagajul plin de bagaje + bagaje pe plafon!
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • dracu' m-a pus sa comentez realizarile tehnice ale unora care cu mai putina forta urca mai lejer acolo unde inainte urcau avand nevoie de mult mai multa forta. colegului care aduce vorba de turatii si cuplu, rapoarte de cutie, tin sa-i reamintesc ca 1.2 are 107Nm la 4000rpm, iar 1.4 are 112Nm la 3000rpm. cutia mai "scurta" de la 1.2 e de fapt un 7-8% mai scurt decat cutia de 1.4. iar diferenta dintre tr3 si tr5 sunt de aproape 2:1, de aceea sa vii sa spui ca 107Nm in tr5 urca la fel ca 224Nm (112*2, ca doar e tr3), mi se pare avant pionieres combinat cu euforia masinii cu tehnologie mai noua si cu ignorarea bunului simt tehnic, mai ceva ca baronul Munchausen. Personal, crd ca toti mai mintim din cand in cand, da' mai tre' sa stim si unde sa ne oprim. Altfel, daca confuzam grav realitatea cu imaginatia, locul nostru e altundeva, nu aici...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google