1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa "face" toate.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • In sfarsit vad si eu un posesor de 1.2 16 v care spune adevarul..@Megyes!
      Mai era unul pe aici care a zis ca motorul lui 1.2 pleaca din rampa cu scart de roti si asta fara a face in mod special acest lucru si altu care atinge 180 de km lejer dar se terminase tarlaua si a prins doar 175!

      Eu unul va mai postez inca odata consumul meu de la 80 de km/h pana la 120 de km/h...140 km/h si asta doar la mers constant ,,mers pe care il poate face orice sofer,,adica sa mergi doar cu a cincea,in treapta 5,,constant ..atat nimic mai mult:::
      --La 80 km/h...4,5%...4,7%
      --La 90 km/h...4,8%...5%
      --La 100 km/h..5,1%..5,3%
      --La 110 km/h...5,3%..5,5%
      --La 120 km/h...cam 6%
      --La 130 km/h...cam 6,5%
      --La 140 de km/h..cam 7%..7,2%
      Acum va rog, pe cei care aveti aceste motorizari 1.2 sa imi spuneti si mie ce este in neregula la consumurile astea la 1.6 16 v..fara comentarii acide,,ca si-a mai luat unul cartonas pe aici,,doar la subiect va rog.
      Acu invit si un posesor de 1.2 sa puna alaturat consumurile lui la vitezele astea!!!Doar atat va rog,,,ca sa facem o comparatie!
      Care nu credeti...va invit sa veniti la Bucuresti si va sui in masina mea sa facem o tura pe A2,,doar asa poate o sa va lamuriti.

      Ps..o sa plec la Brasov la regionala,,dus intors o sa fie vreo 350 de km,,o sa va fac si niste poze cu bordul meu de la plecare pana la sosire la Brasov si invers la Bucuresti.
      Last edited by Ivan Marian; 27 February 2011, 21:42.

      Comment


      • Ivane ai tras asa de tare de consumurile alea...
        Psihologic vb: la o anumita valoare, dai cu extrem de mare precizie (4.8, 5, s.a.m.d).
        La alte valori dai cu o aproximatie :cam 6, poate 6.5. (presupun ca aici variaza cu 1L/100, nu?)
        La 140 7, 7.2 doar cu vant din spate si la vale.

        Si da, 1.6 16v e cea mai buna motorizare Cred ca si asta urmeaza sa fie eradicata, daca ar fi ca istoria sa se repete: Marile valori au fost mereu eradicate, vezi cazul 1.4.
        Last edited by Cezar; 27 February 2011, 21:57.

        Comment


        • Asteptam pozele cu mare interes. Ai grija sa nu sari de 2000 de ture/min ca s-ar putea sa nu iti iasa cum vrei.

          Cat despre ce scrie colegul de la Pecica/Arad, normal ca iti place, ca el s-a incurcat cand a tradus din ungureste in romaneste:P



          Glumeam, bineteles.
          sigpic

          Comment


          • Deci daca avea 1.6 16veu' asta 6 trepte, cred ca scoateau astia dieselu' din gama...
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Am tras cu dintii de ele si cat am putut
              Si la 175 de km/185 de km/h am avut consum de 11,5..11,7%..nici asta nu o crezi?

              Ps..Cezar tot nu ai zis baietilor ce consum ai vazut la mine pe bord la Kiselef,,consum de Bucuresti!!
              Era cumva spre 8%,,sau tot eviti sa le raspunzi si dai cu viteza medie la infinit?
              Last edited by Ivan Marian; 27 February 2011, 22:01.

              Comment


              • 11.5-11.7 la 175 km/h pe consum instant sau mediu Ivane?
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Alex,,,,mers vreo 40 de km sustinut pe A2 spre Lehliu!
                  Deci consumul stabilizat dupa astia 40 de km,,ca pe urma a venit ploaia!

                  Comment


                  • Ivane nu ma freca la melodie, ca atunci aveai viteza medie de vreo 30 si ceva de km pe ora. Aia-i viteza medie de oras? La viteza aia medie smintit sa fii sa scoti mai mult daca mergi doar la consum...

                    Comment


                    • Mariane, consumul mediu afisat de CB este influentat de viteza medie! Cum in Bucuresti, stai destul de mult pe loc, cu motorul pornit => o viteza medie destul de mica si carburant consumat degeaba.

                      LE: A, inca ceva. Consumul mediu incepe se fie indicat, dupa resetare, dupa parcurgerea a 400m. De exemplu, daca tu ai resetat CB la plecarea de acasa, sambata, in drum spre Poli, puteai scoate un consum mediu destul de bun, stiind ca traficul este mai lejer in week'end.
                      [este doar o presupunere, nu o acuza]
                      Last edited by Niki; 27 February 2011, 22:10.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Stiam asta de mult..cu 400 de metri..iar daca eu fac asta si plec spre Poli atunci numai am consumul ala..ci vreo 11--12 %,,Adica daca eu resetez in Bucuresti si apoi plec dupa loc,,fac 400 de metri imi apre muuult,,vreo 15 sau 16%,,abia mai tarziu se stabilizeaza.
                        Asta cu resetatul este valabila doar in afara si apoi mergi mai multi km cu o anumita viteza,,aici in Bucuresti degeaba resetez cand plec de acasa,,ca in 400 de metri deja am trei semafoare,,deci unde este consumul mic daca fac asta?

                        Comment


                        • Se poate Vmed spre 30 kmh si in timpul saptamanii, doar ca trebuie sa te trezesti devreme. Asa se explica si consumurile de TM, plec la spital inainte de 7-30 dimineata si ma intorc in jur de 3, dupa ce a trecut ora de luat scolerii acasa.
                          Pentru orele cu balamuc am folosit cu succes metroul in Bucale. Mai rapid decat sa stau blocat in trafic, sa caut 15 minute loc de parcare, etc.
                          Degustibus
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by suhoiviper View Post
                            Masinile facute in USA pentru americani au motoare mari pentru simplul motiv ca ei au de parcurs distante mari intre orase! Iar o masina cu motor mic nu ar face fata la un regim de mers sustinut (cateva sute de km cu viteza mare). La ei, in industria automobilelor, totul e supradimensionat din aceleasi considerente. Hai sa nu comparam distantele din Romania cu cele din USA.
                            Partial adevarat, defapt neconcludent cu distantele.
                            Fac (inca!) motoare mari pt ca isi permit la 1,x $/galon (adica vreo 3,6 litri de benzina) asta la un venit mediu de 1500-1600 dolari...

                            Alt exemplu Dubai, cine are motor de 2.0 (99% sunt benzinare acolo) e ''copil'', benzina e 0,9 lei/litru.

                            Originally posted by mr.K View Post
                            ........................ Cu exceptia nemtilor, europenii, ca si americanii fac droange scumpe cu pretentii si defectiuni multiple, iar piesele pentru ele spui ca-s facute din aliaj de titan cu aur. Acum incep sa dea rasol si nemtii..........in curand o sa cumparam numai masini made in China. Si cadou la achizitie, cate un breloc lanterna.

                            PS: totusi, un Passat produs in USA avea pret de 20.000 $ (cam 15.000 de euro, la paritatea actuala, fara taxe de poluare si alte tampenii). Parca suna altfel fata de preturile din Europa, nu? V-ati mai lua Logan de 8500-10000 de euro, mai ales daca ati castiga 2000 $/luna in USA? Eventual 1.2 16V?
                            Pariu ca nu. Mamaaaa, ce bun ar fi Passatul ala, ati zice.
                            Cu prima prte trebuie sa fiu de acord cu tine, unele piese cred ca au si ceva platina in ele ))

                            Cu partea 2 iti dau un cotraexemplu: de ce un Reno Megane aceeasi echipare la noi costa ~14000 Euro si la nemti 17-18000 Euro..?
                            Politica de marketing a firmei.

                            Cu 2000$venit personal nu mi-as lua Passat, multi probabil ca ar face-o, ca sa suntem noi romanii.
                            Mi-as lua un Megane sau un Focus si as trai ceva mai bine impreuna cu familia. Cam atat.

                            Si asa Loganul raportat la veniturile noastre medii depaseste bugetul, dar ne scremem tare, facem rate pe 6-10 ani si luam masina noua.

                            Originally posted by dr_mke View Post
                            Catre 30 kmh, asa cum am de regula in oras. In Bucale ziua nu am sarit de 80 kmh nici unde, decat cu masina personala.
                            Mda...catre 30 media de oras si eu am 8% fara sa sar de 70/h, asta iarna, vara scade sub 8% la mers frumos si plecat de acasa cu 7-8 minute inainte sa inceapa harmalaia.

                            Originally posted by Ivan Marian View Post
                            ..............
                            --La 100 km/h..5,1%..5,3%
                            --La 110 km/h...5,3%..5,5%
                            --La 120 km/h...cam 6%
                            --La 130 km/h...cam 6,5%
                            --La 140 de km/h..cam 7%..7,2%
                            .............................
                            Consumurile astea sa le spui la Mutu, nu aici.
                            La 140 scoti tu ~7% daca te mai impinge cineva de la spte, adica vantu.
                            Daca spuneai un ~8% te credeam.
                            Last edited by Octavian; 28 February 2011, 18:56. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Legat de consumurile alea .. sa dea Domnu' sa fie asa ! Eu unul nu cred, am prieten care are 1.6 16v si nu prea se bate cu ce scoate el. Din consumurile alea bate mai mult spre Matiz sau Tico ... Mi-as dori asa consum la 1.6 ca la matiz.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___32 View Post
                                Alt exemplu Dubai, cine are motor de 2.0 (99% sunt benzinare acolo) e ''copil'', benzina e 0,9 lei/litru....
                                La ei motorina ii mai scumpa decat benzina. Si nu-si cumpara masina pe motorina ca-i prea scumpa motorina. .
                                Last edited by Cristi_LCD; 4 March 2011, 09:45.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google