1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by mr.K View Post
    ........................
    1.2 nici n-ar trebui sa existe. Caii aia putere sunt fantomatici, sprinteni ca o foaie de hartie in vant, pana da de o frunza si se opreste.
    ........................
    Ca asa vei tu sa nu existe.
    Caii aia putere sunt la fel de reali sau fantomatici ca la racheta 1.4, dar probabil ca pentru gandirea ta vizavi de 1.2, s-ar putea sa aibe alta valoare.

    Fac pariu ca nu ai mers nici macar 10 metri cu motorizarea 1.2. Si sa spui ca ai mers nu te cred dupa cum vorbesti.

    Comment


    • #62
      Ehei, de la Arad se vad toate altfel. Eu cu vantul in fata parca stateam pe loc, cu tot cu cei 75 de armasari pur sange, ca doar is euro five.

      Comment


      • #63
        Mai oameni buni, vad ca sunt unii pe aici care se cred tare jmecheri cu masinile lor. Eu nu cred ca este vreun posesor de 1.2 care are vreo pretentie cum ca ar fi racheta, ci pur si simplu se discuta o eventuala comparatie si atat. Dar voi deja va credeti vedete cei cu 20-30 de cai in plus. Eu am avut masina de 200CP si stiu prea bine ce inseamna o masina, asta insa nu ma face sa vorbesc urat si nici cand am cumparat-o nu mi-au cazut fuduliile. Asa ca va rog mai lasati-o moarta cu laudele de doi lei despre masinile voastre, loganul orice motorizare nu este vreo mare masina cu pretentii sport, in schimb este o super masina tinand cont de cati bani te costa exploatarea ei.
        Deci vitejilor care va credeti buricul pamantului, comentati va rog in alta parte despre rachetele voastre supersonice, aici sunt unii mai fraieri care au avut bani de o masina noua.

        Comment


        • #64
          Multi km fara probleme. Se vede ca nu esti complexat deloc. Nu generaliza perceptia ta asupra masinii la toti posesorii de 1.2 sau de Logan in general. Nu stii tu, dar unele sunt chiar navete spatiale
          In curand au sa apara si racerii 1.2 16v, sa vezi tu atunci dispute
          sigpic

          Comment


          • #65
            Daca va ganditi ca 1.2 16 v costa putin,,atunci de ce un Black Line costa 8700 de euro?
            La banii astia mergea un Laureat 1.6 sau pt 550 de euro in plus un Laureat 1.6 16v.

            Oricum singurul avantaj al loganului 1.2 este ca masina este mai spatioasa pt carat bagaje fata de alte modele de masini dedicate orasului gen Spark,Matiz,Tico,Smart,C1,Fiat punto,,etc,etc.
            Eu mai intreb odata pe posesorii de 1.2 care este consumul lor in Bucuresti de exemplu??
            Daca eu am undeva intre 7,5 % si 9%,,atunci voi cat aveti?
            Care este consumul la mine,,si care este ala asa de mic la voi cei cu 1.2?
            O fi vreo diferenta de vreo 3 % si nu stiu eu,,adica aveti consum de 4%/5 % in Bucuresti???
            Hai sa fim totusi realisti ,,si eu MAI REPET odata si INCA ODATA ...nu am nimic cu motorul 1.2 ci doar cu punerea lui pe o caroserie grea ca a loganului!
            Ei au pus-o,,voi ati luat-o,ca daca vroiati masini de oras in adevaratul sens al cuvantului ca sa aveti consum mic atunci luati o masina din cele de mai sus.

            La banii astia de 8700 de euro eu unul cred ca puteati sa luati alte masini noi dedicate intradevar orasului care erau mici si agile,,,nu mari si puturoase iar doar prin prisma motorului ca ""CICA"" este 1.2 16 v,, cica este intradevar si o masina de oras.

            Ps...
            @ivan si ceilalti de cred ca 1.2 e un esec...
            ..Cezar daca tu ai avea acum 8 700 de euro cat costa Black Line-ul 1.2..dintre gama logan 1.2 sau 1.6 ,,Ce ai lua??
            Sincer,,,ce compari tu la cele 2 masini cand iei una de noua de la dealear?
            Iti zici 1050 de kg pe 1.2..sau 1050 de kg pe 1.6,,care o trage mai bine?? Deci ce ai Lua?
            Last edited by Ivan Marian; 26 February 2011, 20:21.

            Comment


            • #66
              Pentru motor, taxe si impozite, consum, eu as lua fara discutii 1.2.
              1.6 mpi odata cu Euro5 nu mai e ce a fost, dintr-un motor relativ decent l-au facut o
              basina pe roti (penalizat cu aproape 1,5 sec
              la demaraj, e de-a dreptul numan).
              1.6 mpi l-as scoate total din discutie.

              Tu Ivane esti exceptie de la toate regulile, unde toti iau in B 10-11%, al tau ia sub 9%.
              Diferenta o gasesti in carte.

              Comment


              • #67
                Domnul Ivan,

                eu am un amic cu 16 16v cu care imi compar consumul pe CB de fiecare data cand ne intalnim. In vara eu aveam mediu 6.8, el avea 8.1. In iarna eu aveam 7.7, el avea 9.0. Deci in medie, un litru la suta de km. La 15.000 de km cat fac in medie pe an asta inseamna o diferenta 150 de litrii de benzina, care astazi costa peste 5 lei. Adica 750 de lei pe an.

                Atata vroiam sa iti transmit.


                PS: sunt oameni in tzara asta minunata care muncesc 2 saptamani pentru banii astia, deci nu toti isi pot pemite sa plece oleak mai iute de la semafor.

                Si plimba in alta parte cercul cu recomandari gen Tico si Fiat.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Desi nu ma cheama Cezar ...tot logan 1.2 as lua la 8700 euro . La vremea cand am luat-o diferenta era putin mai mare . era 8700 euro loganul 1.2 , dar la loganul 1.6 era o taxa de poluare uriasa , fiind euro 4 , deci diferenta era chiar vizibila . In plus , consumul mai mic e vizibil , nu stiu cum vorbesc multi care nu cunosc . Loganul 1.6 fata de 1.2 are consum mai mare in orice situatie . Doar pt ca scrie 1.6 pe el nu il face mai smecher . Daca era vreun motor 0,8 litri cu consum mai mic , probabil pe ala il alegeam cat timp avea motorul in jur de 70 cai putere . Sa-l faca turbo de 0,8 litri din partea mea , daca are consum mai mic . Ma deplasez lejer , nici vorba de condus sportiv la mine , nu stiu cu ce m-ar fi ajutat loganul 1.6 , cand e nevoie de forta , retrogradez, nu imi e teama , stiu ca am doar 75 cai sus in turatie , fac depasirile cand am loc suficient .

                  Eu sunt fost posesor de logan 1.4 , am condus timp de 1 an . De cand am 1.2 , fac aceleasi drumuri , consumul e mai redus clar . Pentru mine e clar .

                  Pentru posesorii de 1.4 neincrezatori : sa presupunem ca sunteti in treapta a 5-a la 2500 rotatii , mers lejer , iar la un moment dat trebuie sa accelerati in treapta a 5-a , masina va accelera greu , fiind la turatie mica . Ehh , la aceeasi viteza la care un logan 1.4 e la 2500 rotatii , loganul 1.2 e la 2700 rotatii , va urca mai usor in ture , si va creste viteza asemanator cu loganul 1.4 . Diferenta aia infima de cuplu 107 Nm vs 112 Nm e suplinita putin prin turatie mai ridicata . In mers , chiar nu am remarcat diferenta intre 1.2 si 1.4 .

                  Din pacate pentru mine e mai deranjant zgomotul produs de 1.2 dupa 3000 rotatii , pare mai zgomotos decat 1.4 .

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Obsolete View Post
                    Domnul Ivan,

                    eu am un amic cu 16 16v cu care imi compar consumul pe CB de fiecare data cand ne intalnim. In vara eu aveam mediu 6.8, el avea 8.1. In iarna eu aveam 7.7, el avea 9.0. Deci in medie, un litru la suta de km. La 15.000 de km cat fac in medie pe an asta inseamna o diferenta 150 de litrii de benzina, care astazi costa peste 5 lei. Adica 750 de lei pe an.

                    Atata vroiam sa iti transmit.


                    PS: sunt oameni in tzara asta minunata care muncesc 2 saptamani pentru banii astia, deci nu toti isi pot pemite sa plece oleak mai iute de la semafor.

                    Si plimba in alta parte cercul cu recomandari gen Tico si Fiat.
                    Sunt profesorii care castiga 750/luna!

                    Comment


                    • #70
                      @ivan: Al meu diesel consuma 9 in oras pe vremea asta urata, deci nu vad cum un benzinar ar consuma la fel.
                      Nu toti isi iau masina ca sa fuga cu ea. Si plus de asta, nu vad de ce 1.6 E5 e cu mult mai vanjos ca un 1.2. Diferentele la mers normal abia cred ca se simt.

                      Si ca sa-ti raspund la intrebare: as lua 1.2, nu 1.6, cel din urma fiind mai invechit si mai lent ca predecesorul.

                      Comment


                      • #71
                        Daca ai avea 8.700 de euro fix, domnul meu Ivan Marian, ti-ai lua 1.2 sigur!!! Taxa de prima inmatriculare la 1.6 nu iti mai da nici o sansa! You get the idea?!?
                        Si acum sa imi dau si eu cu parerea un pic si pe acest topic... Am luat masina la 0 km si ca un om care si-a cumparat masina noua a dorit sa ii faca consumul! Am oprit la primul peco si am alimentat fix 50l cu care am parcurs (ca un facut!!) fix 800 km, in conditiile in care masina era in rodaj! 65% in afara iar restul in oras. Dupa calcule laborioase a iesit un consum de 6.25l/100km! Ups... un pic mai mare decat spune cartea ca ar fi mixt...
                        Nu s-a suparat nimeni pe consumul asta mai ales ca acum am un consum de 6.5 calculat tot cu creionul si hartia in fata... Am avut "mania" sa imi notez cati litri am bagat in rezervor si cati km am facut cu ea pana acum, desi s-au schimbat un pic datele problemei! Iarna, durmul pana la servici si inapoi ~12km in are motorul nu ajungea la temperatura optima de functionare, mers mai mult in oras decat in afara, etc.
                        Cei care cred ca masina e submotorizata sa se mai gandeasca un pic, sa isi faca niste calcule... ce castig au in conditiile in care merg 50-50 oras/afara si abia apoi sa vina sa se bata cu pumnii in piept ca masina lor e mai buna din toate punctele de vedere!!!
                        1.2 16v bate cam tot ce e benzinar (de la Dacia) in oras la consum, iar in afara daca nu sari 120km/h, care e o viteza suficinenta la drum lung, are deasemenea un bun consum la performante decente.
                        E o masina cu un raport performanta/spatiu/consum/pret achizitie (in ce ordine vreti voi) decent! Cine nu vrea sa accepte ideea e invitatul meu sa isi rupa tastatura in doua de la atata scris!
                        Sunt doua categorii de oamnei care isi cumpara masina asta! Cei ce stiu ce cumpara si cei ce habar nu au ce isi doresc! Eu fac parte din prima categorie, am testat motorizarea am stiut ce vreau de la masina si am cumparat-o! Cei ce vor rachete (de la Dacia) si vor sa si consume cat un Tico si-au luat o mare teapa!
                        Abia astept sa vina vara sa imi mai scada un pic consumul ca sa (chiar!) am si eu cu ce ma lauda! De asemenea cine nu stie sa exploateza o asemenea motorizare (fac parte din cea de-a doua categorie!) intotdeauna vor fi nemultumiti de ce si-au luat! Cei ce sustin ca masina este submotorizata inseamna ca ori fac parte din a doua categorie (si-au cumparat o masina care nu e racheta la consum mic), ori sunt vitezomani, ori nu au condus deloc motorizarea asta si nu concep cum de 1.2 s-a pus pe Logan cand masina lor 1.4/1.6 li e pare ca abia se taraste!
                        Ma declar total multumit de alegerea facuta din toate punctele de vedere!
                        Sunt un sustinator al acestei motorizari pe acest tip de masina!
                        Cine are altceva decat 1.2 sa le fie de bine, sa le stapaneasca sanatosi si fara incidente pe sosea sau derapaje pe net.
                        Numa' Bine!

                        Comment


                        • #72
                          Cezare, nu mai crede, mergi si probeaza
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Am mers cu 1.2 suficient de mult cat sa-mi fac o parere.
                            CU 1.6 E5 n-am facut-o.

                            Comment


                            • #74
                              400 cmc in plus si cuplu peste 100 Nm inca de la 1000 rpm

                              Le Fin
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Si daca are 400 cmc in plus ce?
                                Celalalt are vreo 90 Nm de la 1500.
                                Unde-i le fin?

                                PS: cuplul la roata oare cat o fi?
                                Last edited by Cezar; 26 February 2011, 23:29. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google