1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Spune bre viteza medie, ca daca ai 25-30, te cred ca scoti 8.
    Daca ai 15-17, permite-mi sa ma indoiesc.

    Comment


    • #92
      Originally posted by dr_mke View Post
      Cu 1.6 8v, vreme de 3-4 zile, am avut consum de 8.3-8.7% in Bucuresti, pe timp de iarna. Depinde foarte mult de ruta, ora si sofer.
      Si se poate generaliza? De ce vorbesti aberatii...?
      Nici in Arad unde nu e chiar mega-circulatie, iarna nu scazi sub 8,8-9% in conditii de mers decent, fara raliuri.

      Ai facut si tu vreo 3 zile de Bucuresti (din care probabil ca ai circulat mai mult cu ea in fata blocului privita de la etaj) si spui ca enzinarul 1.6 ia 8,5% in Bucuresti...inuman.
      Last edited by Octavian; 27 February 2011, 10:12.

      Comment


      • #93
        Astept sa apara si Loganul cu motor 1.0 si 24 de valve, cu fix 75 CP. Atunci o sa fie dificila alegerea.
        Si sigur nu, nu va fi submotorizata. Ce conteaza ca avea un cuplu decent pe la 5000-6000 de ture?

        Americanii, carora nu le pasa de consm, nu se chinuie sa puna caluti putere multi in 1-2 litri de motor,
        Pe ei ii intereseaza forta bruta la turatii scazute. Pentru 200 de CP astia sunt in stare sa puna motor de 4 litri.
        In Europa noi am pune motor de 0.5 litri supraalimentat ca sa consumam o lingura de carburant la 100 de km (putin probabil) sau sa avem taxe mici.
        Pentu ca avem guverne de hoti care pun taxe imense pe carburant si firme de asigurari de hoti, care stabilesc RCA-ul de exemplu dupa capacitatea motor. Asa a ajuns o rabla de ARO cu motor de 3.2 l sa aiba un RCA urias si un impozit asemenea, cand masina face 1500 de euro cel mult. Sa-i manance scaunul electric pe guvernanti si ceilalti hoti de pe langa ei.
        Asa nu vom mai avea rable submotorizate.
        Last edited by mr.K; 27 February 2011, 10:57.

        Comment


        • #94
          Mr.K:Ai dreptate!
          Eu stau in Pecica(jud.Arad)si in perioada Decembrie-Ianuarie cu motorasul meu de 1.2 16v am scos media 9,3 ,masina fiind in rodaj..Am cumparat acesta motor deoarece eu am Sandero si nu se poate lua 1.6 16v, iar aceasta motorizare mi se pare cea mai buna pt. ce o folosesc.Cand am luat-o in 2010 nu trebuia sa platesc taxa de mediu pe ea, iar pe celelalte care erau Euro4 se platea.Desi consuma mult ,are cel mai mic consum ce in ofera Dacia la ora aceasta.Cum au mai zis altii mai sus : Daca era motor de 1.0 si avea macar 70 de caluti il luam.Si in plus la benzina asta scumpa nici de aveam bani de taxa de mediu pe un motor mai mare , nu avem bani de benzina.La vechiul 1310 am avut GPL si nu imi bateam capul cu pretul combustibilului.De cand am luat Sandero-ul pretul combustibilului a crescut mai mult decat inainte(din Noiembrie )As pune GPL,dar unde sa-l pun ca la ce portbagaj am fix o butelie imi trebuie acolo. 1.4 nu se mai poate lua dacat pe GPL si 1.2 fiind "inlocuitorul" lui 1.4 este cea mai buna alegere pt. cei ce nu vor sa care pietre de codru cu masina.
          Noi romanii nu ne prea permitem sa ne cumparam masini separat pt. oras si afara...Asa ca nu cumparam una pt. locurile in care umblam mai mult (localitate in cazul meu)si o vom folosi si in afara orasului cum putem. Mie nu mi se pare ca 1.2 este o racheta, dar nici o broasca testoasa.
          Am avut ocazia sa merg cu 1.2-le personal incarcat la maxim (5 persoane destul de solide,si portbagajul aproape plin),iar masina la plecarea de pe loc a plecat cum pleaca de obicei, iar la viteza de 100km/h mergea mai turata ca de obicei cu vreo 300tr/min.Repet: Daca vrei un motor care sa-l folosesti mai mult in oras , dar si in afara pt. maxim 3-4 persoane si cu consum mai mic fata de 1.6 8v care dupa resuscitare(Euro5) a ajuns foarte aproape de performantele 1.2 16v , motorul de 1.2 16v este ideal.
          PS: PT. Dr_mke eu cred ca este mai bun 1.6 16v(care il are) deoarece el umbla mai mult pe trasee mai grele(munti,etc.)unde un 1.2 16v poate nu ar face fata.
          Last edited by megyes raul; 27 February 2011, 11:36.

          Comment


          • #95
            Originally posted by mr.K View Post
            Astept sa apara si Loganul cu motor 1.0 ................ cu fix 75 CP. Atunci o sa fie dificila alegerea.
            Si sigur nu, nu va fi submotorizata. Ce conteaza ca avea un cuplu decent pe la 5000-6000 de ture?

            Americanii, carora nu le pasa de consm, nu se chinuie sa puna caluti putere multi in 1-2 litri de motor,
            Pe ei ii intereseaza forta bruta la turatii scazute. Pentru 200 de CP astia sunt in stare sa puna motor de 4 litri.
            In Europa noi am pune motor de 0.5 litri supraalimentat ca sa consumam o lingura de carburant la 100 de km (putin probabil) sau sa avem taxe mici.
            ..................................
            Este 1.0 75 cp, du-te si ia-l din Brazilia.

            Cand o sa platesti si tu un dolar si un pic la galonu de benzina si n-o sa ai 1000-1200 Euro impozit/an la 3000+ cmc atunci vor face si europenii motoare de camioane pe autoturisme.

            Comment


            • #96
              Consum de Bucale pe circa 400 km fara sa circul la orele de maxima aglomeratie. Cine-i prea fudul sa se trezeasca dimineata cu 30 de minute mai repede ca sa nu prinda balamucul n-are decat sa consume 20%. Lucru valabil si la ora de intors acasa. Traseu din zona Vitan pana la capatul bulevardului Timisoara, plus restul vizitelor prin oras la vreme de seara. Pentru cei la care scrisul monitorului nu se vede intr-un singur exemplar, scria 1.6 8v, nu 16v-ul personal.

              Eu vad urez succes si poate ca Dacia va introduce si motorizarea 1.0 16v 1.2 16v va fi atunci la nivel GT

              PS > faci pariu pe 5 lazi de bere ca-ti consum cu propriul agregat aprox 8% in Arad, Octaviane ? Iarna ? Am trait 6 ani in Arad,nu stiu strazile dupa nume nici in Deva, insa te-ai mira pe ce ocolisuri te port. Pot face pariu si ca n-o sa accepti !
              Last edited by dr_mke; 27 February 2011, 14:09.
              sigpic

              Comment


              • #97
                1.0 16v de pe logan e hi-flex de 77 de cai

                Comment


                • #98
                  Dr mike, spune te rog viteza medie, ca altfel ne batem cu pumnul in piept care-i mai sofer dintre soferi si care stie mai multe scurtaturi.
                  Aici vb de masini si de capacitatile lor. Despre capacitatile soferilor si cum le percepem noi facem un alt basm.

                  Vad ca motorizari mici = un dezastru in viziunea unora.
                  Nu conteaza ar ar avea aceleasi performante ca unele mai mari, si un consum mai mic. Aspectele astea sunt desuete. Conteaza marimea domnule...
                  Conteaza, dar in alt context, si nu neaparat automobilistic
                  Last edited by Cezar; 27 February 2011, 14:52.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Octavian___32 View Post
                    Este 1.0 75 cp, du-te si ia-l din Brazilia.

                    Cand o sa platesti si tu un dolar si un pic la galonu de benzina si n-o sa ai 1000-1200 Euro impozit/an la 3000+ cmc atunci vor face si europenii motoare de camioane pe autoturisme.
                    Adica never. Multumesc. Oricum, motoarele mici de putere mare le-au cizelat japonezii, nu europenii. Cu exceptia nemtilor, europenii, ca si americanii fac droange scumpe cu pretentii si defectiuni multiple, iar piesele pentru ele spui ca-s facute din aliaj de titan cu aur. Acum incep sa dea rasol si nemtii..........in curand o sa cumparam numai masini made in China. Si cadou la achizitie, cate un breloc lanterna.

                    PS: totusi, un Passat produs in USA avea pret de 20.000 $ (cam 15.000 de euro, la paritatea actuala, fara taxe de poluare si alte tampenii). Parca suna altfel fata de preturile din Europa, nu? V-ati mai lua Logan de 8500-10000 de euro, mai ales daca ati castiga 2000 $/luna in USA? Eventual 1.2 16V?
                    Pariu ca nu. Mamaaaa, ce bun ar fi Passatul ala, ati zice.
                    Last edited by mr.K; 27 February 2011, 15:56.

                    Comment


                    • Masinile facute in USA pentru americani au motoare mari pentru simplul motiv ca ei au de parcurs distante mari intre orase! Iar o masina cu motor mic nu ar face fata la un regim de mers sustinut (cateva sute de km cu viteza mare). La ei, in industria automobilelor, totul e supradimensionat din aceleasi considerente. Hai sa nu comparam distantele din Romania cu cele din USA.

                      Comment


                      • Si pentru orase isi iau trotinete. Or fi distante mari, dar putini oameni pleaca de la New York pana in California cu masina. Au bilete ieftine si la avion. Un motor mic face fata cativa sute de km la viteza mare.
                        Astia pur si simplu nu isi pun problema cat consuma o masina, cand o cumpara, ci doar daca isi permit sa si-o achizitioneze. Si in general, da, ca nu-s preturi si taxe nesimtite ca-n Europa.

                        Comment


                        • Catre 30 kmh, asa cum am de regula in oras. In Bucale ziua nu am sarit de 80 kmh nici unde, decat cu masina personala.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by megyes raul View Post
                            Am avut ocazia sa merg cu 1.2-le personal incarcat la maxim [...] iar la viteza de 100km/h mergea mai turata ca de obicei cu vreo 300tr/min.
                            Nu inteleg cum se poate intampla asta, teoretic nu'i posibil.

                            Poti detalia?
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • @dr mike, la 30 km/h e de asteptat consumul acela.
                              Media normala de Bucuresti, este undeva la 15-17 km/h. 30 doar in w-e seara.

                              Comment


                              • Originally posted by Niki B View Post
                                Nu inteleg cum se poate intampla asta, teoretic nu'i posibil.

                                Poti detalia?
                                Da intr-adevar nu-i posibil acest lucru.M-am incurcat in cuvinte.Imi cer scuze!!!Voiam sa zic de galagia la 100km/h care era ca si cand motorul era mai turat cu peste 300rpm la viteza mare(mergea mai fortat cum nici in drumul dinspre dealer la cumparare cand i-am dat putina talpa nu a facut).Dar oricum la plecarile de pe loc ii trebuia mai multa turatie pt. a pleca.
                                Inca odata imi cer scuze si mai spun ca"Limba romana imi depaseste capacitatile!"
                                off-topic:La masina mea de cand am luat-o esapamentul are o rezonanta urata si tot tremura la porinirile motorului.Se intampla si la voi???
                                Last edited by megyes raul; 27 February 2011, 20:48.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google