1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai grav ca si ei cred ce spun, asa ca nu te mai supara si lasa omu sa delireze.

    Comment


    • Care e asemanarea intre bordel si trabant ? iti e rusine sa intri, iti e rusine sa iesi dar te simti extraordinar inauntru.

      Cam asa sunt si cei extaziati de 1.2 16v de pe logan )))
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Daca nu mai pune fabrica motorizarea pe portbagaj, dispare orice rusine.
        Ieri am vazut un concept Renault R-Space , cu o motorizare preconizata de 900cc, turbo pe benzina si 107 CP. Masina e un monovolum.
        In curand RCA pentru 1.2, 1.4,1.5, 1.6 va fi o avere, ne vom lua toti Microcar de 500cc.

        Comment


        • Pana la urma momentan volksvagin are 1.2 de 105 cai pe touran , deci intradevar se va ajunge inapoi la tico , ce totusi are o cilindree demna de marimea ei ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Da, dar vom avea turboooooooooo.

            Comment


            • Hmm , 1.2 turbo = 1.4 cu fluier ce imita turbo
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Pe Logan 2 va fi prezenta motorizare turbo pe benzina, asta-i sigur.

                La Bv discutam cu IvanMarian despre 1.2 16v, cum ca ar fi potrivit pentru oras, insa apare alta problema: de ce sa ai o masina mare cu motor mic si sa circuli singur mare parte a timpului, cand poti conduce un super mini care cu un motor de 1.0 nu se simte submotorizat si isi face treaba mult mai bine in mediul urban.

                Un Citroen C1 cu tricilindru de 1 litru este ceva mai scump de nou, ce-i drept, insa consuma mai putin, spatiul interior in fata este idem cu Loganul, cu mine la volan au incaput 2 pasageri in spate, plus ca masinuta fuge frumos, consuma putin si se parcheaza mult mai usor.

                Cine nu a avut ocazia sa puna mana pe un 1.2 TSi ii recomand de urgenta. Turbina si cuplul sanatos la ture mici si medii pe care le aduce fac un munte de diferenta !
                sigpic

                Comment


                • Iar un 1.4 TSI de 122 CP suna si mai frumos. Ca tot imi place mie 1.4.

                  Comment


                  • Viitorul ne va aduce mai multe motoare de cilindree mica supraalimentate.
                    sigpic

                    Comment


                    • Pai cei care au luat loganul asta asa de mare pt oras vor sa aiba si o masina de familie in care sa incapa ei doi soti, doi copii ,bagaje si eventual soacra si socru si cu porcul pe portbagaj.
                      Adica masina de oras,,ca are motorul mic,,dar si o masina mare tot odata de familie,,adica sa impuste 2 iepuri dintr-un foc,,,motor mic/consum mic,,masina mare cutie pe masura, forta si mai mare si saracul motor face fata la tot.
                      Deci vise...
                      Deaia un coleg din Bucuresti care a venit cu loganul 1.2 la Conca Verde,,doar el si inca o persoana,,deci 2..a avut consum de 13/14% in timp ce eu am avut 6,9%.
                      Dar macar el a zis si recunoscut ca nu este un motor reusit pe caroseria asta grea.

                      Comment


                      • Originally posted by samy0388 View Post
                        Pana la urma momentan volksvagin are 1.2 de 105 cai pe touran , deci intradevar se va ajunge inapoi la tico , ce totusi are o cilindree demna de marimea ei ...
                        Si pe Bora.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Francezii au facut cel mai bun compromis cu loganul : masina ieftina intr-o tara slab dezvoltata cu putere de cumparare mica per ansamblu , motor mic, ieftin , spatios , destul de fiabil - cam asta e loganul in sine , iar 1.2 e exact aceeasi chestie ca 1.4 , o masina cu care sa iti faci treaba si in oras si in afara,fara pic de pretentie sportiva, ca nu merge repede si infipt e si normal , dar pe multi nu-i inteleg de ce sunt atat de comentatori cu privire la loganul cu motorizarea asta, la 8200 cat e un laureate 1.2 , ce ai vrea ? ferrari ? e o simpla masina low cost pe care trebuie sa o folosesti cu simt de raspundere
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Originally posted by Ivan Marian View Post
                            Deaia un coleg din Bucuresti care a venit cu loganul 1.2 la Conca Verde,,doar el si inca o persoana,,deci 2..a avut consum de 13/14% in timp ce eu am avut 6,9%.
                            Dar macar el a zis si recunoscut ca nu este un motor reusit pe caroseria asta grea.
                            Ala ori nu stie sa conduca ori si-a ales gresit masina si la stilul lui de mers consuma mai putin un K4M. Oricum irelevant pentru ce poate masinuta in cauza.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Da ,,poate multe si consuma mult...
                              Deci am plecat de la Petrom Miorita,,am mers in coloana toti cei din Logan Club Bucuresti ((vreo 15/20 masini)) pana la Ploiesti cam regulamentar..am mai facut un popas la petromul de la Ploiesti si de acolo eu cu el am cam alergat masinile pana la Conca Verde la Regionala.
                              Alergat cu 130-140 de km/h,,poate si mai mult 150 de km/h ,cand el in fata mea...cand eu in fata lui,,,apoi pe serpentinele alea cu cat putea fiecare in parte,,si la final a reiesit la mine consum de 6,9%,,consum care a fost facut din fata blocului(Rahova) si la el 13-14%..consum declarat de el ,,,deci unde este NECONCORDANTA AICI!

                              Comment


                              • Domnu' Ivan Marian, iti dai seama ce prostii poti spune. Tu chiar nu realizezi ca nici intr-un trafic infernal de Bucuresti nu poti scoate asemenea consum, mai ales in afara. Sub nici o forma nu poate consuma atat de mult. Eu vorbesc din proprie experienta, am avut 1.4MPI , 1.6 16v, iar acum am 1.2 16v care este clar cel mai economic motor de logan benzina. E drept , cel mai bun motor este 1.6 16v, dar nu este sub nici o forma mai economic, decat poate la viteze mari de peste 120km/h. Asa ca te rog , lasa laudele de doi bani deoparte si nu te mai crede buricul pamantului, jignind pe cei cu 1.2, vezi ca exista un loc in care se vorbeste doar de 1.6 16v, da-te mare pe acolo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google