1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu a 1-a la liniuta luai 80-90 zici? Meriti ban numai pentru aberatia asta .

    Comment


    • Originally posted by Nepotu123 View Post
      .........., ba chiar ma amuz cand aud perle de genul: 1.2 trage de rupe, face 1.4 .........................
      Da, perle, dar spuse invers in 99% din cazuri, majoritatea cu 1.4 spun ca rup 1.2.
      Fa un test de reprize cu 1.2 si nu te vei mai amuza atata.

      Submotorizarea...asta nu tine in mod 100% de putere.
      Credeti-ma ca un 1.4 mpi la condusul stradal senzatia de submotorizare (prezenta) esta mult mai accentuata ca la un amarat de tractoras 1.5 dci 65 cp.
      Nu mai spun daca mai ai si vreo 3 pers in masina.
      Care ati mers cu amele stiti, care nu...comentati cat vreti aiurea.

      ...si nu mai spuneti ca 1.2 trebuie turat ca sa scoti ceva din el, exact acelasi lucru trebuie facut si cu 1.4, tot regimu ala de 3500-5500 trebuie folosit ca sa te scoata cat de cat din rahat.
      Ba chiar pariez ca 1.2 din ~3000 rpm pleaca o idee mai bine decat 1.4 mpi stock.

      Lasati-o moarta cu 1.4 comparativ cu 1.2, chiar nu-si are rostu.
      Pe acolo sunt ambele, cu un plus pt 1.2 ca e mai mic si consuma ceva mai putin (pt ca si soarbe carburantu mai eficient, asa cum se intampla intre 1.6 mpi si 1.6 16V)
      Last edited by Octavian; 24 February 2012, 19:12.

      Comment


      • octaviane in extraurban nu cred ca exista diferente de consum dar in urban se schimba situatia 1.2 consuma cu cel putin 1 l mai putin

        Comment


        • Nu te uita prea mult si nu crede tot ce vezi la consumul 1.4 mpi.
          Am de 5 ani 1.4 si la total cateva sute de mii de km in carca.
          Ca sa scoti consum mic la 1.4 si la extraurban trebuie sa vrei lucru asta, adica sa mergi cu inimaginabila viteza de 90 km/h si sa te lauzi cat de putin manca mpi-ul, ia uite numai 5,5%...fac ceva pe consumul lui 1.2.
          O calci pe coada pe la 120 se duce dracu si consumul de 5,5-6%.

          La 1.2 daca vrei sa scoti consum mic, bati fara discutii 1.4 mpi si la extraurban.
          Urban aceeasi poveste.

          Comment


          • @Octavian-sa stii ca mai sunt si soferi care merg incet...si nu zic asta pentru ca nu ar merge tare,dar nu avem drumuri pentru viteze de peste 100km/h in care sa fim in siguranta!
            Personal sunt multumit de consumul oferit de mp-iul meu!

            Comment


            • Originally posted by ionutz.nit View Post
              ...dar sa nu uitam e totusi un LOGAN nu va asteptati acum ca daca scrie 16v sa fie ca un vw de aceasti putere...!
              ia explica matale de ce un floxvagin de 75 de cai si 1300 de kile ar trebui macar teoretic sa traga mai bine decat un logan de 75 de cai si 1100 de kile. caii nemtesti sunt mai tari, sau cum vine asta?

              Originally posted by lucian voi View Post
              ...1,4 facea minuni pe DSN care cu a 1 a la liniuta luam 80-90 cutie de laguna si am cistigat liniute de liniute contra loganului de 1,4
              cutia de pe logan e tot de laguna. daca aveai de dizal, poate sa iei 90 in tr5 si cu roti de 17, dar tare ma indoiesc ca mai bateai tu atunci pe cineva la liniuta. asa ca du-te si te plimba cu 90 in treapta 1 o masina de formula1 schimba a 2-a la 100-110km/h si aia are 750 de cai, 600 de kile si o plaja de turatie a motorului unde la logan numai daca aduni turatiile de la 3 liniute ajungi.
              Last edited by Seba; 24 February 2012, 20:42.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • seba nu ma intelege gresit nu ma refeream strict la putere( poate chiar din contra sa fie mai puturos ca e mai greu), ci la fiabilitate in primul rand si la zgomot....mam inchinat cat de silentios poate sa fie un "floxvagin" chiar si in ture...salutari
                ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                Comment


                • Originally posted by Octavian___32 View Post
                  Nu te uita prea mult si nu crede tot ce vezi la consumul 1.4 mpi.
                  Am de 5 ani 1.4 si la total cateva sute de mii de km in carca.
                  Ca sa scoti consum mic la 1.4 si la extraurban trebuie sa vrei lucru asta, adica sa mergi cu inimaginabila viteza de 90 km/h si sa te lauzi cat de putin manca mpi-ul, ia uite numai 5,5%...fac ceva pe consumul lui 1.2.
                  O calci pe coada pe la 120 se duce dracu si consumul de 5,5-6%.

                  La 1.2 daca vrei sa scoti consum mic, bati fara discutii 1.4 mpi si la extraurban.
                  Urban aceeasi poveste.
                  Si la 1.2 cum e octaviane cu extraurbanu? Scoti consum mic dandu-i morti pe paine? E aceeasi mancare de peste, si tot la fel trebuie sa mergi cu super-viteza de 80-90 km/h cat mai constant, frana de motor, anticiparea traficului etc etc. La 120 km/h si peste, crezi ca 1.2 nu papa? Cutia aia minune mai scurta nu cumva il trage in jos, turandu-se mai mult chiar daca are o capacitate cilindrica mai mica si arde combustibilul mai eficient?
                  Cat despre consumuri si credibilitate, uita-te putin in topicul consum 1.2 16v sa vezi ca deja dci-stii se sinucid in masa de necaz ca motoarele lor nu consuma asa putin ca 1.2 16v .

                  Comment


                  • Da mai, asa-i cum spui.
                    Incep sa ajung la concluzia ca orice motorizare ar scoate astia, 1.4 mpi ramane cel mai bun, pt ca se gasesc atatea argumente cretine incat restul motorizarilor nici nu mai merita luate in discutie.

                    Originally posted by ionutz.nit View Post
                    seba nu ma intelege gresit nu ma refeream strict la putere( poate chiar din contra sa fie mai puturos ca e mai greu), ci la fiabilitate in primul rand si la zgomot....mam inchinat cat de silentios poate sa fie un "floxvagin" chiar si in ture...salutari
                    Deschide capota la un vw si da-i blana sa vezi/auzi cat de silentios mai e.

                    De ce te-a impresionat fiabilitatea benzinarelor la vw fata de renault?
                    Ai vazut vreun vw cu 1000000 km care merge ceas si un renault cu 1000 km kaput?
                    Last edited by Octavian; 25 February 2012, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by Nepotu123 View Post
                      Seba: nu ma atac deloc, ba chiar ma amuz cand aud perle de genul: 1.2 trage de rupe, face 1.4 si toate astea cu un consum de 4%, probabil cutia aia de viteze minune e vinovata pentru toate. Cand colo, e la fel de parnaie ca si 1.4 dar cu un consum putin mai redus.
                      Tu cred ca ai ratat postul asta, sau poate asa intelegi ca asta e parerea mea ca 1.4 e "monstru". Din cate vad 1.2 incet incet incepe sa devina motorul "Chuck Norris" si trage de rupe, consuma si cat un scuter... combinatia fatala. Astept cu interes posturi despre cum se merge cu 200 km/h si mai ramane putina pedala, cum se face BMW cu Logan 1.2 etc .

                      Comment


                      • Originally posted by 93mrs View Post
                        @Octavian-sa stii ca mai sunt si soferi care merg incet.........................
                        Da, sunt.
                        Din partea mea mergeti cu 30/h sa scoateti consum de Mobra.

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian___32 View Post
                          Da mai, asa-i cum spui.
                          Incep sa ajung la concluzia ca orice motorizare ar scoate astia, 1.4 mpi ramane cel mai bun, pt ca se gasesc atatea argumente cretine incat restul motorizarilor nici nu mai merita luate in discutie.


                          Deschide capota la un vw si da-i blana sa vezi/auzi cat de silentios mai e.

                          De ce te-a impresionat fiabilitatea benzinarelor la vw fata de renault?
                          Ai vazut vreun vw cu 1000000 km care merge ceas si un renault cu 1000 km kaput?
                          Mie unu asa mi s-a parut, parerea mea, strict! Oricum nu sunt in masura sa imi dau seama de asta doar la o simpla vedere trebuie sa merg ceva timpul cu una, dar cum am spus, la prima vedere mi se pare mai silentios .Posibil sa ma insel nu te contrazic.Stima!
                          ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                          ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                          Comment


                          • Voi nu ati condus skoda fabia 1.2htp 60 cai cu 5 persoane in masina ... ) e jale.
                            Ca si confort e cu 5 clase peste logan, dar nu merita ... e si de 2 ori mai scumpa
                            Nu se pune problema sa faci depasiri cu masina aia ... poti sa o duci si la 10.000 ture(dar ar avea) si tot nu scoti nimic de la ea asa ca noi suntem norocosi cu 1.2(1.4) 75 cai, care daca o duci la 4000-5000 ture in depasire rezolvi treaba ;)
                            Last edited by nightboy; 25 February 2012, 12:33.

                            Comment


                            • inca o data, pt cei care cred ca o cutie scurta inseamna consum mai mare. raportul de transmisie al cutiilor 1.4 si 1.2, e cam 1.1:1, adica 1.2 se roteste cu 10% mai repede decat 1.4 pt a merge cu aceeasi viteza, deci daca ar fi tot de 1.4, ar bea cu 10% mai mult. corect, pana aici. insa 1.4 are 1398cmc, iar 1.2 are 1150cmc. daca faceti raportul, iese ca 1.4 e de fapt cu 21% mai mare, deci 1.2 ar compensa cutia cu 10% mai scurta prin faptul ca are cilindreea cu 21% mai mica. deja e evident de ce consuma mai putin decat 1.4, in ciuda cutiei mai scurte. ce e asa greu de inteles? iar cuplul la roti, ala care da demarajul, ar veni cu 1-2% mai amre la 1.2 dupa 3000rpm, pt ca diferenta de cuplu intre motoare e de cam 5%, iar cutia e mai bien etajata cu aprox 10% la 1.2. din nou, ce e asa greu de "digerat" ? luati graficele de cuplu ala motoarelor si faceti un calcul elementar, cronometrati, nu vorbiti din "asa simt eu". de multe ori, simturile nu reprezinta realitatea.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___32 View Post
                                Da, perle, dar spuse invers in 99% din cazuri, majoritatea cu 1.4 spun ca rup 1.2........................)
                                Si majoritatea cu 1.2 spun ca rup 1.4.
                                Astept sa apara vreun Logan cu 1.0 24V care sa-i rupa si pe cei 1.2 si pe aia cu 1.4.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google